Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Medlemmar > Tränings och kostdagböcker > T-Rex to the limits
Registrera ShowCase FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Tränings och kostdagböcker För dagbok över din träning och kosthållning.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-02-03, 18:51   #11 (permalink)
Senior Member

T-Rexs avatar

Reg.datum: Sep 2007
T-Rex is on a distinguished roadT-Rex is on a distinguished roadT-Rex is on a distinguished roadT-Rex is on a distinguished roadT-Rex is on a distinguished road
Standard

Nu ska vi se:

proprietary blend of the following: 130 mg
(Urtica Dioica [standardized to 95% 3,4-DVTHF-3,4-divanillyltetrahydrofuran], 6-beta-bromo-3,17-dioxoetioallocholane)

Jepp, tydligen
T-Rex är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-02-15, 16:06   #12 (permalink)
Senior Member

T-Rexs avatar

T-Rex is on a distinguished roadT-Rex is on a distinguished roadT-Rex is on a distinguished roadT-Rex is on a distinguished roadT-Rex is on a distinguished road
Standard

Alright. Nu började jag med JW. Tog en kapsel någon timme före träning. Hann inte äta något innan för då skulle jag inte hinna innan stängningsdags. Jag svepte en proteindrink (kör inte på gainer) och tog en Animal Pak.

100 kg bänkpress 4, 3, 3, 3, 3, 2 (väldigt strikt och med bra kontakt)

Vad som imponerade t o m på mig var att jag orkade göra sidolyft med hantlar, 8-10 strikta reps med raka armar x 3 set på - håll i er - 18 kg. Jag har ju kört så med 13 kg... helt sinnes. Kom ihåg att jag inte åt något före passet.

Sjuk pump långt efteråt. Nu en jävla hunger som måste mättas. Jag kommer skriva en utförlig recension när jag är klar. Pallar inte skriva hur många set och reps under tiden, men jag vet vad jag startade på. Så i recensionen blir det start- och slutvikter, före- och efterbilder m.m. gott.

"Woman exists only as something soft and fat to rest the hero when he returns from his labours."

Bertrand Russell, New York American and other Hearst papers

Senast redigerad av T-Rex den 2008-02-15 klockan 16:23
T-Rex är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-18, 18:33   #13 (permalink)
Senior Member

Mr.Bs avatar

Reg.datum: Nov 2007
Mr.B is on a distinguished roadMr.B is on a distinguished roadMr.B is on a distinguished roadMr.B is on a distinguished roadMr.B is on a distinguished road
Standard

Hur går det för dig T-Rex ? Din avatar bild ser mycket bra ut Bara o ösa på

Mvh.
Mr.B är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-18, 19:21   #14 (permalink)
Optimal Body Citizen

Timmes avatar

Ålder: 21
Timme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura aboutTimme has a spectacular aura about
Standard

Sjukt hård rygg, axlar och armar du har då!
journal
www.kostshopen.se
Timme är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-18, 19:34   #15 (permalink)
Senior Member

T-Rexs avatar

Standard

Hrm... tack killar. Men min avatar är från i somras när jag tränade ofta och åt som jag skulle. Fast jag tänker överträffa den formen nu.

Idag körde jag bara cardio - rodd, cykel och löpning i intervaller i ca 30 minuter.

JW gör definitivt att musklerna känns hårdare, huden fastare, jag är mer alert och har bättre fokus och känner mig på något sätt gladare och positivare. Nästa styrkepass blir i övermorgon.

"Woman exists only as something soft and fat to rest the hero when he returns from his labours."

T-Rex är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-18, 22:11   #16 (permalink)
Skilled Master

Faces avatar

Reg.datum: Jan 2008
Face will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av T-Rex Visa inlägg
Hrm... tack killar. Men min avatar är från i somras när jag tränade ofta och åt som jag skulle. Fast jag tänker överträffa den formen nu.

Idag körde jag bara cardio - rodd, cykel och löpning i intervaller i ca 30 minuter.

JW gör definitivt att musklerna känns hårdare, huden fastare, jag är mer alert och har bättre fokus och känner mig på något sätt gladare och positivare. Nästa styrkepass blir i övermorgon.
Kul att träningen går bra, ser bra ut. Upplever oxo att man blir fylligare/mer "pump" med JW o ja har precis startat med det. Ska bli kul att följa din journal m. JW framöver, kör hårt!
Face är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-21, 19:38   #17 (permalink)
Senior Member

T-Rexs avatar

Standard

Lite förebilder:

Så blir det lättare att jämföra sedan... det här är inte dagsformen, utan bilder från träningsstarten.

Gjorde fina ökningar i bicepsövningar idag. 26 kg i bicepscurl @ 6 reps, stångcurl på 60 kg x 4 reps (ganska strikt och controlled cheating på sista repet och mot slutet av sista seten). Det är ökningar på flera kg i belastning från ett pass till nästa!

Bröstet låg stadigt på 4 reps @ 100 kg i bänken... jag kände att jag hade kunnat mer men saknade passare. Bättre kontakt i alla fall.

Upplever mycket större hårdhet och muskelfyllnad. Mer energi i vardagen rent allmänt. Håret lite tunnare i fästet :/ men bara märkbart för mig, kliande och torr hårbotten i övrigt... ovanligt törstig.

T-Rex är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-21, 19:56   #18 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Ålder: 30
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Information
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Man blir riktigt nyfiken på efterbilderna

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-21, 20:06   #19 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Dec 2007
Ålder: 19
Karner is on a distinguished roadKarner is on a distinguished road
Standard

Dina lats ser riktigt grymma ut
Karner är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-23, 09:53   #20 (permalink)
Skilled Master

Faces avatar

Reg.datum: Jan 2008
Face will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enough
Standard

Imponerande bilder, bra ben, breda axlar o bra vidd på ryggen. Ser symmetriskt ut, mer armar skadar ju aldrig men det är bara att köra på! Tycker formen ser helt ok ut, väntar på efterbilderna Kul att do liksom jag kör JW nu, hur funkar det hittills, vilken dosering kör du på? Har du funderat på någon PCT-kur?
Face är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta