|
| Tränings och kostdagböcker För dagbok över din träning och kosthållning. |
 |
|
2008-02-03, 18:51
|
#11 (permalink)
|
|
Senior Member
Reg.datum: Sep 2007
|
Nu ska vi se:
proprietary blend of the following: 130 mg
(Urtica Dioica [standardized to 95% 3,4-DVTHF-3,4-divanillyltetrahydrofuran], 6-beta-bromo-3,17-dioxoetioallocholane)
Jepp, tydligen
|
|
|
2008-02-15, 16:06
|
#12 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Alright. Nu började jag med JW. Tog en kapsel någon timme före träning. Hann inte äta något innan för då skulle jag inte hinna innan stängningsdags. Jag svepte en proteindrink (kör inte på gainer) och tog en Animal Pak.
100 kg bänkpress 4, 3, 3, 3, 3, 2 (väldigt strikt och med bra kontakt)
Vad som imponerade t o m på mig var att jag orkade göra sidolyft med hantlar, 8-10 strikta reps med raka armar x 3 set på - håll i er - 18 kg. Jag har ju kört så med 13 kg... helt sinnes. Kom ihåg att jag inte åt något före passet.
Sjuk pump långt efteråt. Nu en jävla hunger som måste mättas. Jag kommer skriva en utförlig recension när jag är klar. Pallar inte skriva hur många set och reps under tiden, men jag vet vad jag startade på. Så i recensionen blir det start- och slutvikter, före- och efterbilder m.m. gott.
Bertrand Russell, New York American and other Hearst papers
Senast redigerad av T-Rex den 2008-02-15 klockan 16:23
|
|
|
2008-02-18, 18:33
|
#13 (permalink)
|
|
Senior Member
Reg.datum: Nov 2007
|
Hur går det för dig T-Rex ? Din avatar bild ser mycket bra ut  Bara o ösa på
Mvh.
|
|
|
2008-02-18, 19:21
|
#14 (permalink)
|
|
Optimal Body Citizen
Ålder: 21
|
Sjukt hård rygg, axlar och armar du har då!
|
journal
www.kostshopen.se
|
|
|
2008-02-18, 19:34
|
#15 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Hrm... tack killar. Men min avatar är från i somras när jag tränade ofta och åt som jag skulle. Fast jag tänker överträffa den formen nu.
Idag körde jag bara cardio - rodd, cykel och löpning i intervaller i ca 30 minuter.
JW gör definitivt att musklerna känns hårdare, huden fastare, jag är mer alert och har bättre fokus och känner mig på något sätt gladare och positivare. Nästa styrkepass blir i övermorgon.
|
|
|
2008-02-18, 22:11
|
#16 (permalink)
|
|
Skilled Master
Reg.datum: Jan 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av T-Rex
Hrm... tack killar. Men min avatar är från i somras när jag tränade ofta och åt som jag skulle. Fast jag tänker överträffa den formen nu.
Idag körde jag bara cardio - rodd, cykel och löpning i intervaller i ca 30 minuter.
JW gör definitivt att musklerna känns hårdare, huden fastare, jag är mer alert och har bättre fokus och känner mig på något sätt gladare och positivare. Nästa styrkepass blir i övermorgon.
|
Kul att träningen går bra, ser bra ut. Upplever oxo att man blir fylligare/mer "pump" med JW o ja har precis startat med det. Ska bli kul att följa din journal m. JW framöver, kör hårt!
|
|
|
2008-02-21, 19:38
|
#17 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Lite förebilder:
Så blir det lättare att jämföra sedan... det här är inte dagsformen, utan bilder från träningsstarten.
Gjorde fina ökningar i bicepsövningar idag. 26 kg i bicepscurl @ 6 reps, stångcurl på 60 kg x 4 reps (ganska strikt och controlled cheating på sista repet och mot slutet av sista seten). Det är ökningar på flera kg i belastning från ett pass till nästa!
Bröstet låg stadigt på 4 reps @ 100 kg i bänken... jag kände att jag hade kunnat mer men saknade passare. Bättre kontakt i alla fall.
Upplever mycket större hårdhet och muskelfyllnad. Mer energi i vardagen rent allmänt. Håret lite tunnare i fästet :/ men bara märkbart för mig, kliande och torr hårbotten i övrigt... ovanligt törstig.
|
|
|
2008-02-21, 19:56
|
#18 (permalink)
|
|
Forum Moderator
Ålder: 30
|
Man blir riktigt nyfiken på efterbilderna
|
|
2008-02-21, 20:06
|
#19 (permalink)
|
|
Senior Member
Reg.datum: Dec 2007
Ålder: 19
|
Dina lats ser riktigt grymma ut
|
|
|
2008-02-23, 09:53
|
#20 (permalink)
|
|
Skilled Master
Reg.datum: Jan 2008
|
Imponerande bilder, bra ben, breda axlar o bra vidd på ryggen. Ser symmetriskt ut, mer armar skadar ju aldrig men det är bara att köra på! Tycker formen ser helt ok ut, väntar på efterbilderna  Kul att do liksom jag kör JW nu, hur funkar det hittills, vilken dosering kör du på? Har du funderat på någon PCT-kur?
|
|
|
 |
|
| Ämnesverktyg |
|
|
| Visningsalternativ |
Linjär visning
|
Regler för att posta