Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Medlemmar > Tränings och kostdagböcker > Dr Nick´s 30+ Träningsdagbok
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Tränings och kostdagböcker För dagbok över din träning och kosthållning.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2014-02-07, 20:52   #821 (permalink)
Senior Member

Davidolles avatar

Reg.datum: Oct 2012
Ålder: 22
Davidolle will become famous soon enoughDavidolle will become famous soon enoughDavidolle will become famous soon enoughDavidolle will become famous soon enoughDavidolle will become famous soon enoughDavidolle will become famous soon enoughDavidolle will become famous soon enoughDavidolle will become famous soon enoughDavidolle will become famous soon enoughDavidolle will become famous soon enoughDavidolle will become famous soon enough
Standard

Jättebra pass idag!
Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:20   #822 (permalink)
Senior Member

CaptainYzermans avatar

Reg.datum: Sep 2007
CaptainYzerman is on a distinguished roadCaptainYzerman is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Davidolle Visa inlägg
Jättebra pass idag!
Instämmer!!
Svara med citat
Gammal 2014-02-08, 23:28   #823 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 38
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard Dag 27. (Deff)

Vilodag.
Helt okey träningsvärk I ryggen, något sliten I vänster biceps, ser fram emot bröstpasset imorgon.

Sömnen: 7/10 (Vaknar groggy men sovit tillräckligt)
Dagen: 7/10 (Bra dag.)
Kosten: 100%

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 18:05   #824 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Bra med sömn och 100% kost, du sköter dig. Hur gick bröstpasset?
Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 18:13   #825 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R2D2 Visa inlägg
Bra med sömn och 100% kost, du sköter dig. Hur gick bröstpasset?
Bröstpasset gick bra tycker jag allt!
Jag tycker alltid det är lite svårare att få bra kontakt och pump när man snabbt lassar på mycket vikt, jag brukar kunna köra på batter med tyngre vikt om jag stegrar upp men samtidigt vill man inte slösa på orken under deffen

Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 18:16   #826 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Bröstpasset gick bra tycker jag allt!
Jag tycker alltid det är lite svårare att få bra kontakt och pump när man snabbt lassar på mycket vikt, jag brukar kunna köra på batter med tyngre vikt om jag stegrar upp men samtidigt vill man inte slösa på orken under deffen
Jepp, känner igen det där. Ibland får jag t.o.m. backa ett par kilon så jag får den rätta känslan, sen upp igen och då brukar det kännas bättre.
Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 18:17   #827 (permalink)
Senior Member

pontusaas avatar

Reg.datum: Aug 2013
pontusaa will become famous soon enoughpontusaa will become famous soon enoughpontusaa will become famous soon enoughpontusaa will become famous soon enoughpontusaa will become famous soon enoughpontusaa will become famous soon enoughpontusaa will become famous soon enoughpontusaa will become famous soon enough
Standard

Håller med på de med kontakten, körde på alla möjliga vikter förra passet för att få känslan..

Skickat från min C6903 via Tapatalk

Min träningsdagbok
pontusaa är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 18:23   #828 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Standard Dag 28. (Deff)

Bröst och biceps.

Bänkpress:
20kg@20
60kg@12
60kg@12
105kg@5
105kg@4
105kg@5
105kg@4
105kg@5
105kg@5
105kg@4
115kg@2
120kg@1

Bänkpress med stop: (Körde överdrivet långsamt I den excentriska fasen)
80kg@6
80kg@5
80kg@4 (Kom fel här och spottaren grep stången)
95kg@2
100kg@2 (Kändes överlägset bäst på bröst passet)

Stående hantelcurls: (Körde extremt långsamt I den excentriska fasen)
11kg@12
11kg@12
16kg@12
16kg@12
16kg@12
21kg@6
21kg@6
21kg@6

Raka stångcurls med bänkstången: (Körde extremt långsamt I den excentriska fasen)
30kg@8
30kg@8
40kg@6

Övrigt.
Väldigt bra pass!
Det är väldigt svårt att smälla på tungt direkt I bänkpressen, jag tror jag kunnat få ut nån mer rep med bättre tryck och kontakt, kontakten kom sen när jag körde stopp och 100kg med stop kändes riktigt bra.
Biceps kändes helt otroligt bra och jag försökte tänka lite mer på tut och att det skulle ta maximalt.

Passet: 7/10 (Grymt och kul pass)
Sömnen: 8/10 (Sov ut inatt)
Dagen: 7/10 (Finns inget att klaga på direkt)
Kosten: 100% enligt upplägg

Skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 18:26   #829 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R2D2 Visa inlägg
Jepp, känner igen det där. Ibland får jag t.o.m. backa ett par kilon så jag får den rätta känslan, sen upp igen och då brukar det kännas bättre.
Det är nog så man får göra, tror jag får gå tillbaka till det nästa pass.

Citat:
Ursprungligen postat av pontusaa Visa inlägg
Håller med på de med kontakten, körde på alla möjliga vikter förra passet för att få känslan..

Skickat från min C6903 via Tapatalk
Det är lite sjukt men om du kollar dagens pass, där efter stoppen så hade jag fått upp känslan men då hade man ju kört I två timmar
Hade lätt kunnat köra på lite mer där

Skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 18:44   #830 (permalink)
Senior Member

CaptainYzermans avatar

Reg.datum: Sep 2007
CaptainYzerman is on a distinguished roadCaptainYzerman is on a distinguished road
Standard

Bra kört idag Kumpis!
Ber om ursäkt för mitt Cåmamode vid BP med stopp...
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta