Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Medlemmar > Tränings och kostdagböcker > Med siktet inställt på Classic
Registrera ShowCase FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Tränings och kostdagböcker För dagbok över din träning och kosthållning.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-06-07, 21:40   #1 (permalink)
Skilled Master

Johan.Ss avatar

Reg.datum: Oct 2007
Johan.S is a splendid one to behold
Johan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to behold
Standard Med siktet inställt på Classic

Fitness five gav mersmak för att tävla och nu siktar jag på det som alltid har varit målet. Planen är att köra igång stenhårt till hösten med att bygga upp mina svagheter (framförallt benen). För att sedan under nästa säsong om allt går som jag vill kliva upp på scenen på någon classic bodybuilding tävling.

Kommer att hålla träningen på medelseriös nu under juni/juli men jag tänke att jag börjar skriva nu då jag ändå kommer att träna större delen av tiden.

Körde första benpasset idag efter att ha vilat en vecka efter fitness five tävlingen. Kändes riktigt bra men tog det ändå lite halvlugnt.

Pre workout supps: 25g Carbosyn, 10g glutamin, 10g kreatin, 5g glycerol, 3g beta alanin, 400mg koffein, 12g Eaa FX

Benspark: 40x20 60x15 100x12 130x12
Liggande lårcurl: 6x20 10x12 16x6
Hacklift: 50x10 100x6 150x6
Raka mark (hantlar) 32x10 48x10 50x10
Knäböj: 60x10 130x6 160x3
Sittande lårcurl: 50x15 70x10 80x8

Post workout supps: 50g Carbosyn, 10g glutamin, 10g kreatin, 12g Eaa FX

Avslutade med 10 rask promenad på löpbandet. Kände mig oförskämt fräsch efteråt. Är nog bra med lite vila emellanåt.

Nu ska det intas Lättfil med havregryn och lågkalorisylt + ett gäng ägg. Sen är det soffläge ett tag innan sängdags
www.goexcellent.se
Johan.S är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-06-07, 21:51   #2 (permalink)
Skilled Master

Piledahlarens avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 27
Piledahlaren has much to be proud of
Piledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud ofPiledahlaren has much to be proud of
Standard

Kul! lycka till, ska bli kul och se dig på scenen =)

IFBB UPDATES

You got a dream... You gotta protect it. People can't do somethin' themselves, they wanna tell you you can't do it. If you want somethin', go get it. Period

TEAM WOLF
Ursolic Acid, its good for you!
Piledahlaren är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-06-07, 21:53   #3 (permalink)
Skilled Master

Thorleifs avatar

Reg.datum: Mar 2009
Thorleif will become famous soon enoughThorleif will become famous soon enoughThorleif will become famous soon enoughThorleif will become famous soon enoughThorleif will become famous soon enoughThorleif will become famous soon enough
Standard

Önskar dig lycka till jag med Ska bli kul att följa detta
Thorleif är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-06-07, 21:53   #4 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 31
Dr Nick has much to be proud of
Dr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud ofDr Nick has much to be proud of
Information
Standard

Skall följas!
Såg ut som ett bra benpass!

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-06-07, 22:00   #5 (permalink)
Skilled Master

nickes avatar

Reg.datum: Jan 2009
Ålder: 36
nicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura about
Standard

Ska följa denna tråden!

Senast redigerad av nicke den 2009-06-07 klockan 22:12
nicke är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-06-07, 22:13   #6 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 31
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Information
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nicke Visa inlägg
Ska följa denna tråden!

Men vafrör tar du glutamin när forskare inte lyckats bevisa att det gör någon nytta? Känner du dig stressad eller liknande?
Många upplever att glutamin är bra för deras immunsystem och det kan indirekt vara positivit för träningsresultaten även ifall glutamin inte direkt har nån inverkan på träningsresultaten.

Intressant Johan. Hoppas du kan och vågar bidra med lite upplägg av alla dess slag så vi andra kan kopiera och också stå på scenen

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-06-07, 23:23   #7 (permalink)
Skilled Master

nickes avatar

Reg.datum: Jan 2009
Ålder: 36
nicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura about
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Många upplever att glutamin är bra för deras immunsystem och det kan indirekt vara positivit för träningsresultaten även ifall glutamin inte direkt har nån inverkan på träningsresultaten.

Intressant Johan. Hoppas du kan och vågar bidra med lite upplägg av alla dess slag så vi andra kan kopiera och också stå på scenen
Jo jag googla runt lite och hittade det så jag editerade mitt inlägg och
raderade det men du hant svara ändå. Nu vet jag iaf =)
Svara med citat
Gammal 2009-06-07, 23:26   #8 (permalink)
(((
Optimal Body Addicted

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( has much to be proud of
((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

Bra Johan!!!!

Ska självklart följas, jättekul!!! och stort lycka till nu med satsningen!!!

"Start doing and believing in the stuff that works, and do it today and forever. You want science and studies? Fuck you. I've got scars and blood and vomit." Jim Wendler - 5/3/1

‎"Every time you touch the bar it is a +.
When you take a day off it's a -"
-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-06-08, 00:38   #9 (permalink)
Skilled Master

Johan.Ss avatar

Reg.datum: Oct 2007
Johan.S is a splendid one to behold
Johan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to behold
Standard

Tackar för lycko önskingarna. Dock långt kvar till målet än. Allt jag gör som har med träning, kost, tillskott osv kommer jag att dela med mig av.

Väger ca 88kg just nu och kommer att försöka hålla det över sommaren. Det innebär ca 2200 kcal/dag vid aktivitetsnivå 0 så jag landar på nånstans mellan 2500-3000 kcal/dag träningsdagar. Sen till hösten kommer jag lägga mig på ett lätt kcal överskott tillsammans med ett kosttillskott upplägg för att kunna lägga på mig massa/träna så hårt som möjligt.

Nu är det sovdags
www.goexcellent.se
Johan.S är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-06-08, 08:05   #10 (permalink)
Skilled Master

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Coolt, denna satsning skall följas med stort intresse.

(Hur lång är du ?)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta