Har varit en asjobbig vecka, har verkligen varit trött och varenda cardiopass har känts som 100 år. Det är väl sammanfattningen, haha
Söndag 24/10
Morgonpromenad 75 min
Axlar, biceps, mage
Cardio 60 min (brukar bli 30 min cykel+30 min gångband)
Måndag 25/10
Promenad 15 min ner till gymmet för det kom ingen buss och jag hade inte tid att slösa tid

Quads, gluteus
Cardio 60 min
Kvällspromenad 75 min
Tisdag 26/10
Morgonpromenad 75 min
Rygg, underarmar
Cardio 60 min
Onsdag 27/10
Morgonpromenad 75 min
På kvällen massage, välbehövligt som fan
Torsdag 28/10
Morgonpromenad 75 min
Bröst, triceps
Cardio 60 min
Fredag 29/10
Morgonpromenad 75 min
Formcheck
Hamstrings, gluteus, vader
Cardio 60 min
__________________________________________________ ______________
Invägning och mätning hos coach i morse då. Hade tappat nästan 2 kg sedan sist och en fettprocent. Benen går fortfarande trögt men de släpper mer och mer nu och jag både ser och känner skillnad på underkropp.
Dock är det slutspurt nu och som han sa så "är det bara att köra koffein och allt ni hittar för att orka", så nu kommer jag ha en timme cardio till i veckan Dvs lägga in det den kvällen då jag inte gymmar, alternativt lördag morgon. Samt mindre mat, från söndag ligger jag på 1220 kcal.
Men får behålla åtminstone 2 ätardagar till, sedan får vi se. Så i morgon ska det fyllas på!!!
Fryser som en tok på dagarna nu och är rejält yr i slutet av veckan och det tyckte han var ett bra tecken, dvs kroppen har inte mkt energi att plocka ifrån liksom.
Nästa fredag ingen mätning pga att han ska coacha på VM, men veckan därpå kommer vi testa en vätsketömning inför fredagen och labba med ett maskrospreparat för att se hur det funkar. Samt kapa saltet och bälga vatten.
Slutligen en bild från idag: