Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Medlemmar > Tränings och kostdagböcker > Liten och envis ger järnet
Registrera ShowCase FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Tränings och kostdagböcker För dagbok över din träning och kosthållning.

Svara

LinkBack (4) Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-10-25, 17:28   #2151 (permalink)
Skilled Master

RebelMRebels avatar

Reg.datum: Oct 2008
RebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura about
Standard

Mycket imponerande diet och att du håller i, ruskiga roddar också för den delen!!!!!!

One man has enthusiasm for 30 minutes, another for 30 days, but it is the man who has it for 30 years who makes a success of his life."

PB RAW
Bänkpress: 175kg, 120kgx17 reps, 100kgx25 reps
Knäböj: 200kgx2
Knäböj i smith: 230kgx1, 200kgx8 reps
Marklyft: 220kg
RebelMRebel är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 17:32   #2152 (permalink)
Senior Member

micke.gs avatar

Reg.datum: Apr 2010
micke.g is on a distinguished road
Standard

Snyggt med nya PB'n i viktnedgång!
micke.g är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 19:12   #2153 (permalink)
Skilled Master

CamillaMs avatar

Reg.datum: Jan 2009
CamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sweepmaster Visa inlägg
Hårda träningsveckor!! Imponerande! Du ser ut att vara i väldigt bra form.
Citat:
Ursprungligen postat av RebelMRebel Visa inlägg
Mycket imponerande diet och att du håller i, ruskiga roddar också för den delen!!!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av micke.g Visa inlägg
Snyggt med nya PB'n i viktnedgång!
Tack så jättemycket allihop!!
Ja, veckorna tar smått kål på mig och jag får erkänna att jag börjar känna mig lite trött och sliten, men bara att bita ihop. Inte många veckor kvar faktiskt

Och för att inte tappa sugen utan hålla i gnistan till styrketräningen, blir det att man kör en och annan tung vikt ibland för att känna sig liiite hardcore
CamillaM är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-10-29, 20:43   #2154 (permalink)
Skilled Master

CamillaMs avatar

CamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enoughCamillaM will become famous soon enough
Standard Dietvecka 24/10-29/10

Har varit en asjobbig vecka, har verkligen varit trött och varenda cardiopass har känts som 100 år. Det är väl sammanfattningen, haha

Söndag 24/10
Morgonpromenad 75 min
Axlar, biceps, mage
Cardio 60 min (brukar bli 30 min cykel+30 min gångband)

Måndag 25/10
Promenad 15 min ner till gymmet för det kom ingen buss och jag hade inte tid att slösa tid
Quads, gluteus
Cardio 60 min
Kvällspromenad 75 min

Tisdag 26/10
Morgonpromenad 75 min
Rygg, underarmar
Cardio 60 min

Onsdag 27/10
Morgonpromenad 75 min
På kvällen massage, välbehövligt som fan

Torsdag 28/10
Morgonpromenad 75 min
Bröst, triceps
Cardio 60 min

Fredag 29/10
Morgonpromenad 75 min
Formcheck
Hamstrings, gluteus, vader
Cardio 60 min

__________________________________________________ ______________

Invägning och mätning hos coach i morse då. Hade tappat nästan 2 kg sedan sist och en fettprocent. Benen går fortfarande trögt men de släpper mer och mer nu och jag både ser och känner skillnad på underkropp.
Dock är det slutspurt nu och som han sa så "är det bara att köra koffein och allt ni hittar för att orka", så nu kommer jag ha en timme cardio till i veckan Dvs lägga in det den kvällen då jag inte gymmar, alternativt lördag morgon. Samt mindre mat, från söndag ligger jag på 1220 kcal.
Men får behålla åtminstone 2 ätardagar till, sedan får vi se. Så i morgon ska det fyllas på!!!

Fryser som en tok på dagarna nu och är rejält yr i slutet av veckan och det tyckte han var ett bra tecken, dvs kroppen har inte mkt energi att plocka ifrån liksom.

Nästa fredag ingen mätning pga att han ska coacha på VM, men veckan därpå kommer vi testa en vätsketömning inför fredagen och labba med ett maskrospreparat för att se hur det funkar. Samt kapa saltet och bälga vatten.

Slutligen en bild från idag:

Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 12:09   #2155 (permalink)
Skilled Master

CamillaMs avatar

Standard

Då är man anmäld i -163 cm då förresten, ingen återvändo nu

Luciapokalen Anmälda
Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 18:11   #2156 (permalink)
Skilled Master

JohnnyAs avatar

Reg.datum: May 2008
JohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till JohnnyA
Standard

Wow, ser bra ut
Då lär vi ses på LP då. Eller vi lär se dig om inte annat

Info
Ålder: 25
Längd: ca 177cm
Vikt: -80kg
Gym: Citygymet

Dagsformsbilder
Matbilder
Mina motionsrutter
Träningsdagbok
Träningsfilmer

Personbästan:
Marklyft: 150 Bänkpress: 100 Militärpress: 70
Benpress: 460 Knäböj: 130 Skivstångscurl: 55
Smalbänk: 90

JohnnyA är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 19:02   #2157 (permalink)
Skilled Master

CamillaMs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyA Visa inlägg
Wow, ser bra ut
Då lär vi ses på LP då. Eller vi lär se dig om inte annat
Tack

Ja, jag kommer vara väck i skallen och inte känna igen ngn i vimlet så det är bara att hojta för de från forumet som händelsevis skulle få syn på mig
Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 20:15   #2158 (permalink)
Skilled Master

JohnnyAs avatar

Reg.datum: May 2008
JohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enoughJohnnyA will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till JohnnyA
Standard

Vi är ju några stycken som bokat VIP biljett så vi kommer nog sitta och kolla på tävlingen

Info
Ålder: 25
Längd: ca 177cm
Vikt: -80kg
Gym: Citygymet

Dagsformsbilder
Matbilder
Mina motionsrutter
Träningsdagbok
Träningsfilmer

Personbästan:
Marklyft: 150 Bänkpress: 100 Militärpress: 70
Benpress: 460 Knäböj: 130 Skivstångscurl: 55
Smalbänk: 90

JohnnyA är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 14:45   #2159 (permalink)
Skilled Master

CamillaMs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyA Visa inlägg
Vi är ju några stycken som bokat VIP biljett så vi kommer nog sitta och kolla på tävlingen
Coolt! Då får ni skrika lite så jag håller mig skärpt
Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 15:34   #2160 (permalink)
Optimal Body Citizen

Machineheads avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 36
Machinehead is a splendid one to behold
Machinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to behold
Standard

Det ska bli riktigt roligt att kolla i år!!
44 days 7 hours 10 minutes
Machinehead är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta