Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Medlemmar > Tränings och kostdagböcker > Vinter/vårlogg, duravol + mera från Eiselt
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Tränings och kostdagböcker För dagbok över din träning och kosthållning.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-03-07, 01:30   #111 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

Reg.datum: Sep 2007
STI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really nice
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BIGPAPA Visa inlägg
mannen.. sättet du beskriver om din ryggsmärta låter bekant för mig.. har exakt samma.. även när man lägger sig o ska sova ibland.. korsryggen, ovanför röven så gör det ont/ilar.. ibland kan ena skinkan få ilningar med..
Jepp hoppas fan det går över snart bara. Har inte haft strul med rygen på säkert över två år. Tror det hände när jag körde axel shrugs med skivstång. Lastade på runt 170-180kg eller nåt sånt. Alltid varit lite halvrädd för den övningen(inte för att jag haft problem med den innan) eftersom ryggraden får ta hela belastningen inte så många muskler som stöttar upp i den positionen. Tror jag var lite oförsiktigt med när jag körde den gången. Därför misstänker jag att det kan handla om lätt diskbråck. Stämmer nog in på symptomen med tror jag. Som sagt bara det går över.

Citat:
Ursprungligen postat av BIGPAPA Visa inlägg
För övrigt.. intressant o följa din logg nu.. kämpa på mannen
Ska bli

Senast redigerad av STI den 2009-03-07 klockan 01:33
STI är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-03-13, 21:53   #112 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

STI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really nice
Standard

Min jävla rygg har inte känts helt ok de senaste dagarna så jag har inte riktigt kunnat tränat som jag velat. Har bestämt mig vila några dagar och ge den en chans bli bättre. Typiskt att det händer nu just när jag kör den här stacken.

Bra iaf att jag hann klart med Duravol delen. Hursomhest får nog avbryta nuvarande tillskott intag under tiden jag vilar, ganska meningslöst käka tillskott utan träning. Hade ändå bara ca två veckror kvar på den.

Får se om det blir nåt annat kul lite längre fram, får väl logga igen då istället
STI är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-14, 11:59   #113 (permalink)
Optimal Body Addicted

Machineheads avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 43
Machinehead is a splendid one to behold
Machinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to behold
Standard

Krya på dig!!
Machinehead är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-14, 13:23   #114 (permalink)
Skilled Master

BIGPAPAs avatar

Reg.datum: Feb 2008
BIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the rough
Standard

Illa med ryggen mannen.. Skippa marklyft & knä/front-böj. Jag skippade dessa övningar flera månader och ryggen blev bättre.. Även om du kör dessa övningar rätt så belastas ryggen ändå rejält, man kör inte direkt lätta vikter heller

Hoppas ryggen blir bra i alla fall.

BIGPAPAS TRÄNINGSDAGBOK

Mina Recensioner

USPLabs PowerFull
ALRI Jungle Warfare (The Blue Pill)
USPSkräps - Anabolic Pump (The Dump)
VPX Sports - Redline Gelcaps
Palo Alto Labs - Leviathan Reloaded
BIGPAPA är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-15, 14:12   #115 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

Standard

Tack grabbar. Ska nog vila några dagar helt till att börja med se hur det går.
STI är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-15, 14:19   #116 (permalink)
Optimal Body Citizen

Hobbess avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 45
Hobbes has much to be proud of
Hobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud of
Skicka ett meddelande via MSN till Hobbes
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av STI Visa inlägg
Tack grabbar. Ska nog vila några dagar helt till att börja med se hur det går.
Det är så man göra nya PB:n - jag kom tillbaka och slog mitt gamla rekord på 5000 meter i rodd med 39 sekunder efter 5 veckors sjukdom och 6 veckors frånvaro från träningen - HOOAH!

"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"

Hoka-Hey - Live Strong Today It Might Be To Late Tomorrow
Hobbes är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-04-22, 15:26   #117 (permalink)
Optimal Body Addicted

Machineheads avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 43
Machinehead is a splendid one to behold
Machinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to behold
Standard

Hur är det med ryggen??

Här har du något som kanske kan intressera dig om du inte redan sett den.

http://www.home-gym.com/erbrporepras.html

Rätt så bra pris med?
Machinehead är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-04-26, 22:00   #118 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Machinehead Visa inlägg
Hur är det med ryggen??

Här har du något som kanske kan intressera dig om du inte redan sett den.

http://www.home-gym.com/erbrporepras.html

Rätt så bra pris med?
Sjyyst länk, hade faktiskt inte sett det innan. Tack!

Tog lite längre uppehåll än vad jag hade planerat tidigare, blev drygt en månad. Ville inte chansa med tyggen eftersom det inte kändes bra alls i början. Den har blivit bättre men känns fortfarande lite skumt när jag tränar. Har varit och röntgat men inte fått nåt utlåtande än. Ska bli intressant höra vad läkrarn säger

Än så länge kör jag hyfsat lätta och högreps pass, med ganska lite vila mellan setten för att få igång kroppen igen. Inte minksat nåt nämnvärt i massa, men tappat en del i styrka. Kommer nog dröja ett par månader iaf innan man är tillbaks helt stykemässigt. Kör ganska försiktigt nu i början.

Kör inga tillskott nu(förutom protein), känns rättså meningslöst göra det innan man är tillbaks helt. Får bli en ny logg längre fram för att utvärdera stacken med BAM och de andra grejerna
STI är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-04-26, 22:00   #119 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hobbes Visa inlägg
Det är så man göra nya PB:n - jag kom tillbaka och slog mitt gamla rekord på 5000 meter i rodd med 39 sekunder efter 5 veckors sjukdom och 6 veckors frånvaro från träningen - HOOAH!
Ha ha låter bra, då har jag nya PBn se fram emot inom kort
STI är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
cyperol, duravol, novedex, quadrol

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta