Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Medlemmar > Tränings och kostdagböcker > Operation Toppform
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Tränings och kostdagböcker För dagbok över din träning och kosthållning.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-09-26, 15:58   #1 (permalink)
Optimal Body Addicted

Machineheads avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 43
Machinehead is a splendid one to behold
Machinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to behold
Standard Operation Toppform

Jag tänkte att eftersom jag ändå tillbringar mycket av min vakna tid här på forumet så varför inte föra lite träningslogg.

Det kanske kan leda till någonting positivt hoppas jag.

Lite om mig:
33 år
175 cm
vikt idag 74,0 kg

Jag började med Prime den 25/9-08 jag kör även med Anabolic Pump sen 2 veckor tillbaka.

AP har jag tänkt skall vara stommen under denna uppbyggnadsfas som kommer att sträcka sig från Oktober-Mars 2009.

Prime tänkte jag köra på i alla fall 8 veckor för att kunna göra en vettig bedömning av den.(bara jag mår bra av den men det får tiden utvisa)

Övriga tillskott som äts dagligen är:
Xtend, Krealkalyn, Carb Slam, Diverse Proteinpulver, samt Omega -3.
Machinehead är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-09-26, 16:05   #2 (permalink)
Optimal Body Addicted

Machineheads avatar

Machinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to behold
Standard

Dagens Pass: Bröst & Vader

Cardio uppvärmning: 20 min

Bänkpress: 40x15, 50x10, 60x9, 70x5
Powertec Incline press:40x 10, 50x9, 60x5 +6xreps, 60x5+6xreps
Dips: 9+5xreps, 10+4xreps, 9+3xreps

avslutade med 1 set Max Contraction 40 kg där bara kontraherar bröstet allt vad jag orkar (klarade 45 sek)
Sedan DC-stretch 16 kg hantlar 2x40-45 sek

Squatting Calfpress(soleus) 30 kg 4x10reps
Stående vadpress 30 kg 1 x vetifan (pump)

Sedan stretching av vaderna.

Cardio: 10 min
Svara med citat
Gammal 2008-09-26, 21:06   #3 (permalink)
Skilled Master

BIGPAPAs avatar

Reg.datum: Feb 2008
BIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the rough
Standard

välkommen in i gänget
bra pass

BIGPAPAS TRÄNINGSDAGBOK

Mina Recensioner

USPLabs PowerFull
ALRI Jungle Warfare (The Blue Pill)
USPSkräps - Anabolic Pump (The Dump)
VPX Sports - Redline Gelcaps
Palo Alto Labs - Leviathan Reloaded
BIGPAPA är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-26, 21:10   #4 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 36
BeatNec is a splendid one to behold
BeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to behold
Standard

Kör hårt, de e nu ökningarna kommer
BeatNec är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-27, 10:41   #5 (permalink)
K:2
Senior Member

K:2s avatar

Reg.datum: Jul 2008
Ålder: 29
K:2 is on a distinguished roadK:2 is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BeatNec Visa inlägg
Kör hårt, de e nu ökningarna kommer
Haha håller me! Välkommen hit! =) Kämpa på :P
K:2 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-27, 10:51   #6 (permalink)
Optimal Body Addicted

Machineheads avatar

Standard

Tackar!!
Nu ska Alfahannen växa...

Det blir nog vilodag idag ska till Liseberg med familjen.
Svara med citat
Gammal 2008-09-27, 10:53   #7 (permalink)
K:2
Senior Member

K:2s avatar

Reg.datum: Jul 2008
Ålder: 29
K:2 is on a distinguished roadK:2 is on a distinguished road
Standard

Haha de låter bra
har liseberg öppet fortfarande? :O Lär ju bli ett bra konditionspass iaf!
K:2 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-28, 15:52   #8 (permalink)
Optimal Body Addicted

Machineheads avatar

Standard

Jag tänkte lägga till lite mer stats det kan vara kul att jämföra om några månader.

Mina mått 27/9-08 (behöver kanske inte skriva detta men det är opumpade mått)
Bröst: 101 cm
Armar: 36,5 cm
Underarmar: 29,5 cm
Lår: 56 cm
Vader: 36 cm
Axlar: 120 cm
Midja: 74 cm ( det där måttet är lite felvisande men det var måttet jag tog)

Min buk har svullnat upp som fan sen jag började med AP tror det har blivit en liten chock för systemet med alla kolhydrater, hoppas att svullnaden försvinner inom kort....Annars får jag väl bara erkänna att jag blivit fetare!!

Annars brukar midjemåttet ligga på i alla fall en bit under kroppsvikten
ca 70 cm.

Jag kommer även göra pumpade mätningar under veckan efter hand som kroppsdelarna tränas.

Det kan vara kul att se vad det blir för skillnad i mått.
Svara med citat
Gammal 2008-09-28, 18:05   #9 (permalink)
Optimal Body Addicted

Machineheads avatar

Standard

Dagens Pass: Ben

Cardio uppvärmning 20 min

Legextensions Uppv/Preexh 20x20, 25x15, 30x12, 35x10
Powertec Squats: 40x20, 55x15, 70x15, 80x12, 90x10, 90x9+6 st xreps
DC Stretch framsida Lår 45sek
Legextensions: 30x8, 30x8, 30x6 (20sek vila mellan set)
Standing Legcurl: 10x8, 10x12, 10x9

Stående vadpress: 40x16, 55x10, 55x10,
55x9 dropset 40x5 dropset 20x6
stretchade vaderna 2x60 sek

Mätte låren: 58 cm
Vaderna: 37 cm ( 37 är allafall större än 36 )
Jag såg en mätning som jag hade gjort december 2006 och då var måttet 34 cm så lite utveckling har det ändå varit sedan dess.

Avslutade med Cardio 15 min (puls 140-160)

Bra pass tycker jag!!
Knäböjen gick lätt, hade säkert kunnat nypa ut några reps till om jag stannat upp och andats lite.

Jag har dock känt av ryggen lite grann så det kändes bättre att inte chansa...
Svara med citat
Gammal 2008-09-28, 19:50   #10 (permalink)
Skilled Master

Henkans avatar

Ålder: 36
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Skicka ett meddelande via MSN till Henkan
Standard

Fint pass där! De är skönt när man kan se förändringar på måttbandet.

Citat:
Ursprungligen postat av Optimal Body Chat
10/10/2011 20:01 <Piledahlaren> Daniel... Doni sa att du varit i findland och fått i rumpan.. vafan e det !?
Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg

MEH!!!! vad är de nu helt plötsligt för fel på ligga hemma å runka??? det gör ju jag???
Vi som hatar Chins

Min Journal- Vägen hem

Vi som ska skärpa oss!
Henkan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta