Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Medlemmar > Tränings och kostdagböcker > Dozors Nystart!
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Tränings och kostdagböcker För dagbok över din träning och kosthållning.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-03-30, 21:08   #1 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Reg.datum: Feb 2008
Ålder: 35
Dozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till Dozor
Smile Dozors Nystart!

Ja nu är det fanimej dags att ta sig i kragen ordentligt, efter 7 månaders halvseriös träning blandat med skador och lägenhetsrenoverig kan jag ÄNTLIGEN börja köra på som vanligt!
Men men, dessa månader har satt tydliga spår på min fysik som i dagsläget inte är den bästa
Kan ju börja med lite grundläggande info : 25 år, 185 cm, 105 kg
Jag är ju inte lönfet men fan inte smidig och fin heller, brukar ha en normalvikt på ca 90-95 kg.
Mitt upplägg kommer att vara 18 veckor bulk följt av minst 10 veckor deff, egentligen borde jag ha typ 2 veckor kvar på bulken om jag kunnat träna ordentligt, men jag känner inte för att köra min nystart med en deff, så det blir som det blir
Hur som, kanske inte har tid att uppdatera här på OB varje dag men ska göra mitt bästa i alla fall.

Idag blev det ett helt ok pass Triceps, inte supernöjd men inte missnöjd heller, körde Shotgun innan träningen.

Pushdown : 4 set 6x85 kg
Skullcrusher : 4 set 6x36 kg
Smal Bänkpress : 4 set 6x75 kg
Sittande Tricepspress : 4 set 6x38 kg

Brukar försöka köra några fler övningar (minst 5 max 6) men jag var lite seg och lite stressad så det fick räcka med 4 övningar.
Körde ingen ordentlig uppvärmning, hade ordentlig träningsvärk i låren efter knäböjen igår

Imorgon hoppas jag att jag kan köra Biceps, får se vad kroppen säger...

WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Brutal FX (Sponsrad av Gymvaruhuset)
Novedex XT

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-03-31, 00:09   #2 (permalink)
Skilled Master

BIGPAPAs avatar

BIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the rough
Standard

Go for it.. GO GO GO

BIGPAPAS TRÄNINGSDAGBOK

Mina Recensioner

USPLabs PowerFull
ALRI Jungle Warfare (The Blue Pill)
USPSkräps - Anabolic Pump (The Dump)
VPX Sports - Redline Gelcaps
Palo Alto Labs - Leviathan Reloaded
BIGPAPA är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-03-31, 00:16   #3 (permalink)
Senior Member

paddans avatar

Reg.datum: Sep 2007
paddan will become famous soon enoughpaddan will become famous soon enoughpaddan will become famous soon enoughpaddan will become famous soon enoughpaddan will become famous soon enoughpaddan will become famous soon enoughpaddan will become famous soon enoughpaddan will become famous soon enough
Standard

Kom igen nu för i helvete DOZOR!!!!!
paddan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-03-31, 00:16   #4 (permalink)
Skilled Master

Piledahlarens avatar

Ålder: 34
Piledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant future
Piledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant future
Standard

Kör hårt mannen!
Piledahlaren är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-03-31, 01:17   #5 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Dozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enough
Standard

Man tackar för responsen, kommer nog att behöva all pepp jag kan få, hopaps bara allt går vägen!
Blir eventuellt JW start i veckan oxå!!!!
http://img509.imageshack.us/my.php?i...seditedgr4.jpg

En liten bild på baksidan av "The Dozor" he he, kanske inte så jävla bra men jag känner att det börjar ta sig ganska bra ändå
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Novedex XT

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-03-31, 06:29   #6 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 38
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Ser grovt ut!

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-03-31, 09:39   #7 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Ser grovt ut!
Tackar tackar, hoppas det blir lite kvalitativ viktökning under de kommande månaderna oxå
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Novedex XT

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-03-31, 20:14   #8 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Standard

Idag blev det Biceps, fan, känner mig alltid så satans omotiverad när bicepsen kommer på schemat.
Tidigare har det alltid varit en favvis att träna armar, men senaste tiden har det kännts så jävla tråkigt, samma övningar och aldrig någon större skillnad...
Men men, det gick ju faktiskt helt ok.
Drack en shotgun innan träning och drog i mig en 200mg koffeintablet innan, kände mig pigg och hade en skön pump under hela passet.
Tog det försiktigt under uppvärmningen, fortfarande en jävla träningsvärk i låren efter söndagens bravader

Hammercurl : 4 set 6x24 kg
Skivstångscurl (stående) : 4 set 6x35 kg
Hantelcurl : 4 set 6x20 kg
Koncentrationscurl : 4 set 6x20 kg
Preacher curls : 4 set 6x30 kg

Bröst imorgon om jag orkar, annars blir det vila imorgon
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Novedex XT

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-03-31, 21:18   #9 (permalink)
Optimal Body Citizen

patriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enough
Standard

Bra jobbat! Kör hårt nu!
patriknn är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-03-31, 22:46   #10 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patriknn Visa inlägg
Bra jobbat! Kör hårt nu!
Yes känner mig sjukt taggad nu, börjar med JW+Powerfull imorgon, hoppas jag pallar bröst imorgon, ibland känns det som att jag "tömmer" all ork när jag kör triceps så pass tätt mellan.
FÅr se, känner jag att det tar emot imorgon blir det en promenad i snabbt tempo 2 timmar istället och vila upp mig inför onsdagen, då vankas det Rygg, en favvis
Ska försöka ta PB i marklyft då (150 är det nuvarande, inte mycket men så har jag inte kört den övningen så länge, jobbar mer på att ha rätt teknik för tillfället), älskar marklyft!
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Novedex XT

Divide et Impera

Senast redigerad av Dozor den 2008-03-31 klockan 22:49
Dozor är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara