Kolla in denna produkts innehållsförteckning...
Zink - Ökar den naturliga produktionen av nitric oxid huvudkomponent i sädesvätska
Magnesium - Magnesium promotar bland annat muskelstyrka och uthållighet
Selen - Krävs för spermaproduktion och testosteron
Tribulus terrestris - En potent naturlig "testosteron booster" som kan påverka mängden LH hormon
Avena Sativa - Ökar mängden fritt obundet testosteron i kroppen och ökar mängden LH hormon.
APG Gold L-Arginin Ökar den naturliga produtkionen av kväveoxid och är en beståndsdel i sädesvätska
Macuna Puriens Seed (L-Dihydroxyphenylalanine) Ökar fertilitet och spermakvalitet hos män
Fenugreek extrakt - Ger rejäl ökning av fritt obundet testosteron.
Ginko Biloba - Ökar genomblödningen i kapilärerna fungerar positivt på NO.
Eurycoma longifolia Jack - frigör testosteron genom att hämma SHBG (sexhormonebinding globuline)
Epimedium flavonoids as Icariin, 20:1 extrakt - Sänker markant mängderna Kortisol. Ökar sexuell lust. ökar testosteron
Saw Palmetto - Bra för prostatahälsa genom att hindra konvertering till DHT
Damiana Leaf - aromatashämmande dvs minskar riks för konvertering till österogen
Cnidium Monnier (osthol)- Ökar frisättningen av kväveoxid och hämmar PDE-5, vilket ger en mer långvarig "pumpeffekt"
Xanthoparmelia Scabrosa - Ger en maximal blodkärlsvidgning vilket ökar blodgenomströmningen
Jag har idag utsett mig själv till försökskanin på denna produkt. Jag kommer att rapportera så noga jag kan hur det känns alla stats före och efter med mera. Jag startar upp detta efter helgerna...