Jag fick en liten provpåse av Johannes på Sportkost!
Och här kommer lite tankar och mina upplevelser av mitt träningspass med Den här PWO produkten.
Det finns ju säkert en massa Viktiga punkter att ta upp men jag fokuserar lite snabbt på Energi, Styrka och Pump.
Energi:
Fick ett vansinnigt driv och det sitter i än fast det är cirka 4 timmar sedan avslutat pass.
Mycket bra fokus och väldigt klar och bra energi.
Styrka:
Inget snack om saken, här levererade den mycket bra och det tror jag mycket har med första punkten att göra dvs ökad energi och fokus gav styrka!!
Slog ett PB i chins med två reps och det händer då inte varje dag.
Pump:
Här blev det ett minus från mig på sätt och vis.
Visuellt fick jag rejäl pump men inte känslomässigt.
Jag tror det har att göra med att den innehåller Gakic vilket brukar ge mig den effekten.
Jag får på något vis minskad muskelkontakt (på grund av utebliven mjölksyra?)
Om jag ska försöka förklara effekten så händer följande.
Jag pumpar på och reppar loss och helt plötsligt utan förvarning så är det bara kört och styrkan tar tvärslut.
Men "effekten" ger ju trots allt mig några fler repetitioner och det sammantaget under många träningspass leder förmodligen till ökad muskelmassa.
Sammanfattning:
Nu har jag bestämt mig för att testa den nya LG Sciences Anadraulic State GT när den kommer men är den inget att ha så kommer jag absolut att köpa en burk av den här.
Känns som ren träningsglädje på burk och det var precis vad jag behövde idag, tack än en gång för detta!