Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > Strength, BCAA Hypertrophy
Registrera ShowCase FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-04-13, 09:29   #1 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Feb 2009
eXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enough
Standard Strength, BCAA Hypertrophy

"BCAA Hypertrophy är en uppdatering av BCAA Extreme. Skillnaden ligger främst i lösligheten. BCAA Hypertrophy löser sig till en klar vätska vilket ger betydligt bättre upptag i kroppen. Även smaken är förbättrad och vi erbjuder nu en god och ren BCAA produkt som du kan använda inför och under varje träningspass utan att få i dig onödiga ämnen."

Fakta BCAA Hypertrophy
Smak: Green Apple
Förpackning: 480g i burk
Serveringar: 60 st á 8g (33ml)
Blandning: 1 skopa blandas med
vatten. Använd gärna Shaker

Innehåll per daglig dos
L-Leucine: 4 g
L-Isoleucine: 2 g
L-Valine: 2 g
Innehåller en fenylalaninkälla

Inledning:
Jag var en av dem som blev utvald att prova den här produkten. Lanseringen blev senare än planerat, men medans vi väntade fick vi prova Smash Extreme. Har även fått en t-shirt, smakprover på protein, 2 shakers och en påste med 9st red stack amp. Tack Strength för allt det!

Smak/löslighet
Den viktigaste punkten. Enligt informationen ska denna bcaa blanda sig mycket lättare än vanlig bcaa/eaa. Vi första försöket tog jag ca 4dl vatten i en shaker, la i en skopa och skakade om 2 gånger. Lät den stå en liten stund och skakade en gång till. Det räckte för att helt lösa upp pulvret. Smaken är väldigt lik Smash Extreme och det gillar jag skarpt. Alla tycker olika men den här smaken passar mig perfekt. Inte för söt, lite syrlig och väldigt lättdrucken. För mig passar den här bättre än tex. Xtend som jag snabbt blir less på. Själva pulvret är mer mjöligt i konsistensen än andra liknande produkter.

Pris:
398kr (lyftarshopen)
6,6kr/servering

Avslutning:
Lite för dyr tycker jag, men samtidigt en grymt bra produkt. Löser sig väldigt bra och smakar riktigt gott. Jag kommer köpa en till burk när denna är slut. Dragit ner rejält på andra tillskott som inte gett mig något och då kan jag lika bra spendera mer på dem jag verkligen gillar!

All the Whey protein (minrec.)
Fick som sagt några smakprover på ett protein som säljs på lyftarshopen.se Istället för att skriva ännu en recension på det och mala på om de underbara smakerna gör jag det här istället. Väldigt gott protein som löser sig bra. Rekommenderas starkt! Banan är min favorit, godare än godis blandad i mjölk

Tack till Strength för bra produkter och grym service!

Sponsrade recensioner:
Strength - Bcaa hypertrophy
EAA FX
Strength Smash extreme
Gat - JetFuse Nox
Eiselt - Heat Ox

Ej sponsrade recensioner:
Olimp Thermo stim
Kommande Nano Vapor, GHenerate, NaNoproxil, Vapronol T6, Anadraulic State GT
eXit är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 09:56   #2 (permalink)
CVN
Senior Member

CVNs avatar

CVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the roughCVN is a jewel in the rough
Standard

Bra recension! Kan hålla med dig om att priset faktiskt är alldeles för dyrt.
CVN är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 10:05   #3 (permalink)
Senior Member

eXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CVN Visa inlägg
Bra recension! Kan hålla med dig om att priset faktiskt är alldeles för dyrt.
Tackar! Jo, får hoppas priset sjunker lite framöver

Sponsrade recensioner:
Strength - Bcaa hypertrophy
EAA FX
Strength Smash extreme
Gat - JetFuse Nox
Eiselt - Heat Ox

Ej sponsrade recensioner:
Olimp Thermo stim
Kommande Nano Vapor, GHenerate, NaNoproxil, Vapronol T6, Anadraulic State GT
eXit är inte uppkopplad