Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > Alri Poison sponsrad av MMSPORTS
Registrera ShowCase FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-12-29, 22:58   #1 (permalink)
Member

Reg.datum: Jan 2008
Krilleg will become famous soon enoughKrilleg will become famous soon enoughKrilleg will become famous soon enoughKrilleg will become famous soon enoughKrilleg will become famous soon enoughKrilleg will become famous soon enoughKrilleg will become famous soon enoughKrilleg will become famous soon enoughKrilleg will become famous soon enoughKrilleg will become famous soon enoughKrilleg will become famous soon enough
Smile Alri Poison sponsrad av MMSPORTS

Hej alla och god fortsättning!

Jag har fått äran av Olle från MM Sports*::*Fettförbrännare/Energi*::*ALRi Poison att få göra en sponsrad recension av Poison från ALRI (ALR Industries Poison?)
Mitt huvudsakliga mål med produkten var att få ett ökad driv, fokus och energi något som Posion verkligen levererar med råge dessutom, efter ca 15-20 minuter märks första effekten, man blir extremt fokuserad och pigg men inte överdrivet stirrig som av tex koffeintabletter.

Alri marknadsför även produkten som att man ska få någon form av eufori av Posion, det känns även det men har nog stort samband med att man ju faktiskt blir extremt pigg och fokuserad. Det bästa med produkten som jag anser iaf är att piggheten och fokuseringen håller i sig i princip hela dagen och utan någon form av "krasch", detta beror på att tabletten består av två "skal" det översta är snabbverkande och det underliggande skalet utsöndras sakta, denna process har Alri sökt patent på. Man ska däremot tänka på att INTE ta tabletten med kaffe eller åtminstone försöka dra ner på koppstorleken, man kan bli lite för hyper annars har jag märkt , tänk också på att ta tabletten med mat, åtminstone så får jag mycket bättre effekt då. Det finns två versioner av Poison, en internationell och en amerikansk version, som jag har förstått det så innehåller inte den internationella versionen Yohimbine, en del människor blir illamående av Yohimbine så det kanske inte är något problem egentligen, versionen som säljs på mmsports innehåller däremot Yohimbine. Att använda Poison vid bulk är nog egentligen ingen bra idé, man blir helt enkelt mycket mindre hungrig, vid en deff däremot så skulle Poison vara helt grym, jag tappade ca 1 kilo på fyra veckor och då körde jag ingen kardio och åt absolut inte bara "cleant", mycket positivt!!

Sammanfattning.

+ Energi, fokus, driv, ökat välbefinnande (det luktar blommor, testa så får ni se vad jag menar ni kommer bli förvånade), minskade hungerskänslor.

- Överstirrig vid samtidigt intag av koffein, Alri avråder från att inta koffein samtidigt med Poison så det var absolut mitt eget fel, jag ville testa bara
- Minskade hungerskänslor och nångång då och då lite lätt illamående, inte det idealiska vid bulk kanske.

Vill än en gång tack Olle och medarbetare på MMSports för att jag fick testa Poison, snacka om kundservice.

Skrivet av KrilleG.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg poison.jpg (52.9 KB, 25 visningar)
Krilleg är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-12-29, 23:40   #2 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 29
Dr Nick is a splendid one to behold
Dr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to behold
Information
Standard

Bra rec!
Skall testa denna vid tillfälle,yohimbe är jag dock inget fan av.
Reps..

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-29, 23:55   #3 (permalink)
Senior Member

Allendorrs avatar

Reg.datum: Mar 2009
Ålder: 20
Allendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura about
Skicka ett meddelande via MSN till Allendorr Skicka ett meddelande via Skype™ till Allendorr
Standard

Bra recension! reps
Allendorr är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-30, 00:15   #4 (permalink)
Member

Eriks avatar

Reg.datum: Jun 2009
Erik is on a distinguished roadErik is on a distinguished roadErik is on a distinguished roadErik is on a distinguished road
Standard

reps! tydligt och bra!
Erik är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-07, 07:25   #5 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 30
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

reps
Svara med citat
Gammal 2010-01-07, 10:37   #6 (permalink)
Senior Member

Johannes Anderssons avatar

Reg.datum: Dec 2007
Johannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really niceJohannes Andersson is just really nice
Standard

reps! Vi har fått mycket positiv respons på denna produkt ifrån våra kunder Jag som inte tål Yohimbine får väl hoppa över denna produkt...
Svara med citat
Gammal 2010-01-07, 10:47   #7 (permalink)
Senior Member

martenks avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ålder: 31
martenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via ICQ till martenk
Standard

Tack för en recension på denna produkt äntligen, har väntat på det ett tag nu..
martenk är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-07, 14:08   #8 (permalink)
Skilled Master

loveriuss avatar

Reg.datum: Sep 2007
loverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till loverius
Standard

reps. MM rockar med service och bemötande.

loverius är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta