Hej alla och god fortsättning!
Jag har fått äran av Olle från
MM Sports*::*Fettförbrännare/Energi*::*ALRi Poison att få göra en sponsrad recension av
Poison från ALRI (
ALR Industries Poison?)
Mitt huvudsakliga mål med produkten var att få ett ökad driv, fokus och energi något som Posion verkligen levererar med råge dessutom, efter ca 15-20 minuter märks första effekten, man blir extremt fokuserad och pigg men inte överdrivet stirrig som av tex koffeintabletter.
Alri marknadsför även produkten som att man ska få någon form av eufori av Posion, det känns även det men har nog stort samband med att man ju faktiskt blir extremt pigg och fokuserad. Det bästa med produkten som jag anser iaf är att piggheten och fokuseringen håller i sig i princip hela dagen och utan någon form av "krasch", detta beror på att tabletten består av två "skal" det översta är snabbverkande och det underliggande skalet utsöndras sakta, denna process har Alri sökt patent på. Man ska däremot tänka på att INTE ta tabletten med kaffe eller åtminstone försöka dra ner på koppstorleken, man kan bli lite för hyper annars har jag märkt

, tänk också på att ta tabletten med mat, åtminstone så får jag mycket bättre effekt då. Det finns två versioner av
Poison, en internationell och en amerikansk version, som jag har förstått det så innehåller inte den internationella versionen Yohimbine, en del människor blir illamående av Yohimbine så det kanske inte är något problem egentligen, versionen som säljs på mmsports innehåller däremot Yohimbine. Att använda Poison vid bulk är nog egentligen ingen bra idé, man blir helt enkelt mycket mindre hungrig, vid en deff däremot så skulle Poison vara helt grym, jag tappade ca 1 kilo på fyra veckor och då körde jag ingen kardio och åt absolut inte bara "cleant", mycket positivt!!
Sammanfattning.
+ Energi, fokus, driv, ökat välbefinnande (det luktar blommor, testa så får ni se vad jag menar

ni kommer bli förvånade), minskade hungerskänslor.
- Överstirrig vid samtidigt intag av koffein, Alri avråder från att inta koffein samtidigt med Poison så det var absolut mitt eget fel, jag ville testa bara

- Minskade hungerskänslor och nångång då och då lite lätt illamående, inte det idealiska vid bulk kanske.
Vill än en gång tack Olle och medarbetare på MMSports för att jag fick testa Poison, snacka om kundservice.
Skrivet av KrilleG.