Smash Extreme

"Andra generationens Smash Extreme är här.
Den största nyheten är den goda smaken av Grönt Äpple. Vi har även lagt till råvaran Acetyl L-Carnitine och tagit bort Alfa Liponsyran. "
Inledning:
Blev utvald att prova en ny smak på deras bcaa men pga. att den blev försenad fick vi möjlighet att prova nya smaken på Smash istället. Smaken heter green apple. Dem har som ni kan se i texten ovan ändrat lite på innehållet. Fick även en t-shirt och en shaker med i paket, trevligt! Länge sedan jag provade produkten så skriver en vanlig recension, även om smaken är det viktigaste
Smak och löslighet:
Löste sig väldigt bra helt utan klumpar. Första försöket tog jag ca 1,5 skopa i 4 dl vatten. Det blev lite för svagt men smakade en då bra. Andra försöket tog jag 2 skopor i 3,5 dl vatten. Nu blev det bättre. Smaken är väldigt bra och produkten är extremt lättdrucken. Smaken kan jämföras med piggelin, fast lite diskretare och inte lika söt. Kortfattat en väldigt lyckad smak.
Styrka/pump/fokus:
Produktens bästa sida är helt klart styrkan, jag satte flera pb:n redan under de första passen. Läste lite andra recensioner på produkten och verkar vara det som andra också upplever. Lite bättre driv och fokus men inget överdrivet. Pumpen tycker jag var oförändrad så det får bli ett minus från min sida. Dock kanske det skiljer sig från person till person. Sedan det viktigaste för mig med känslig mage, hur produkten är mot magen. Inga problem alls med kistan!
Sammanfattning:
Väldigt nöjd så här långt med produkten och smaken är jätte bra. Enligt pricerunner ligger priset runt 200-270kr för 1000g, helt okej pris. 1kg ger ca 20 portioner på maxdosen 2 skopor.
Tack till Strength för att jag fick prova denna produkt!
Smak: Green Apple
Förpackning: 1000g
Portioner: 20 st á 50g
Dosering:
50g (2 skopor) 15 minuter innan träning
Innehåll per servering á 50g
Dextrose 34g
Kreatin 7g
Beta-Alanin 4000mg
Taurin 1000mg
Acetyl L-Carnitine 500mg
Koffein 400mg