Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > Strength Smash Extreme
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-12-16, 12:22   #1 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Feb 2009
eXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enough
Standard Strength Smash Extreme

Smash Extreme

"Andra generationens Smash Extreme är här.
Den största nyheten är den goda smaken av Grönt Äpple. Vi har även lagt till råvaran Acetyl L-Carnitine och tagit bort Alfa Liponsyran. "

Inledning:
Blev utvald att prova en ny smak på deras bcaa men pga. att den blev försenad fick vi möjlighet att prova nya smaken på Smash istället. Smaken heter green apple. Dem har som ni kan se i texten ovan ändrat lite på innehållet. Fick även en t-shirt och en shaker med i paket, trevligt! Länge sedan jag provade produkten så skriver en vanlig recension, även om smaken är det viktigaste

Smak och löslighet:
Löste sig väldigt bra helt utan klumpar. Första försöket tog jag ca 1,5 skopa i 4 dl vatten. Det blev lite för svagt men smakade en då bra. Andra försöket tog jag 2 skopor i 3,5 dl vatten. Nu blev det bättre. Smaken är väldigt bra och produkten är extremt lättdrucken. Smaken kan jämföras med piggelin, fast lite diskretare och inte lika söt. Kortfattat en väldigt lyckad smak.

Styrka/pump/fokus:
Produktens bästa sida är helt klart styrkan, jag satte flera pb:n redan under de första passen. Läste lite andra recensioner på produkten och verkar vara det som andra också upplever. Lite bättre driv och fokus men inget överdrivet. Pumpen tycker jag var oförändrad så det får bli ett minus från min sida. Dock kanske det skiljer sig från person till person. Sedan det viktigaste för mig med känslig mage, hur produkten är mot magen. Inga problem alls med kistan!

Sammanfattning:
Väldigt nöjd så här långt med produkten och smaken är jätte bra. Enligt pricerunner ligger priset runt 200-270kr för 1000g, helt okej pris. 1kg ger ca 20 portioner på maxdosen 2 skopor.

Tack till Strength för att jag fick prova denna produkt!

Smak: Green Apple
Förpackning: 1000g
Portioner: 20 st á 50g

Dosering:
50g (2 skopor) 15 minuter innan träning

Innehåll per servering á 50g
Dextrose 34g
Kreatin 7g
Beta-Alanin 4000mg
Taurin 1000mg
Acetyl L-Carnitine 500mg
Koffein 400mg
Natrium 70mg
Magnesium 50mg
E-vitamin 20mg
Vitamin B6 10mg

Innehåller en fenylalaninekälla

Sponsrade recensioner:
EAA FX
Strength Smash extreme
Gat - JetFuse Nox

Ej sponsrade recensioner:
Olimp Thermo stim
Kommande Nano Vapor, GHenerate, USP Labs - Recreate, Olimp - arthroblock forte
eXit är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 18:14   #2 (permalink)
Member

Reg.datum: Sep 2008
Ålder: 31
masterkingdavid is on a distinguished road
Standard

Bra och utförlig recension. Är väl inte några speciella ämnen som ger ökad pump i produkten? Inget citruline, arginin eller dyligt.
masterkingdavid är uppkopplad nu  
Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 18:30   #3 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 29
Dr Nick is a splendid one to behold
Dr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to behold
Information
Standard

Reps..

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 19:55   #4 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

Reg.datum: Nov 2007
aliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of light
Standard

Druvsocker +

Kreatin 7g
Beta-Alanin 4000mg
Taurin 1000mg
Acetyl L-Carnitine 500mg
Koffein 400mg

Känns ju som något man lätt snickrar själv.
aliquis är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 20:09   #5 (permalink)
CVN
Senior Member

CVNs avatar

CVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura aboutCVN has a spectacular aura about
Standard

Bra skriven recension även om våra åsikter är helt kluvna.

http://www.optimalbody.se/forum/prod...tml#post131662

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Jag vill ha "korvskinns"-linnen Dom ska sitta som en käftsmäll på kroppen.. som kuken i fittan eller handen i handsken som man säger på lite finare svenska
CVN är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 20:12   #6 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Reps.

Blir ju en rätt saftig dos koffein om man går upp på två skopor.
Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 21:08   #7 (permalink)
Senior Member

eXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enough
Standard

Tackar, tackar. Nä kan hålla med om att innehållet inte är så speciellt, men något har iaf hjälpt styrkan åt rätt håll =) Kommer uppdatera igen när burken är slut

Sponsrade recensioner:
EAA FX
Strength Smash extreme
Gat - JetFuse Nox

Ej sponsrade recensioner:
Olimp Thermo stim
Kommande Nano Vapor, GHenerate, USP Labs - Recreate, Olimp - arthroblock forte
eXit är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-17, 05:02   #8 (permalink)
Senior Member

Allendorrs avatar

Reg.datum: Mar 2009
Ålder: 20
Allendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura about
Skicka ett meddelande via MSN till Allendorr Skicka ett meddelande via Skype™ till Allendorr
Standard

Kul att höra att den var bra! Reps! Kanske testar den nån gång!
Allendorr är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-22, 18:29   #9 (permalink)
Senior Member

Rickards avatar

Reg.datum: Jan 2009
Rickard will become famous soon enoughRickard will become famous soon enoughRickard will become famous soon enoughRickard will become famous soon enoughRickard will become famous soon enoughRickard will become famous soon enoughRickard will become famous soon enoughRickard will become famous soon enoughRickard will become famous soon enoughRickard will become famous soon enoughRickard will become famous soon enoughRickard will become famous soon enough
Standard Strength - Smash Extreme

Fakta Smash Extreme

Smak: Green Apple
Förpackning: 1000g
Portioner: 20 st á 50g
Dosering: 50g (2 skopor) 15 minuter innan träning

Innehåll per servering á 50g
Dextrose 34g
Kreatin 7g
Beta-Alanin 4000mg
Taurin 1000mg
Acetyl L-Carnitine 500mg
Koffein 400mg
Natrium 70mg
Magnesium 50mg
E-vitamin 20mg
Vitamin B6 10mg

Prisbild:
199-298 SEK, Strength Sport Nutrition Smash Extreme 1kg - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Viktökning

Löslighet, smak och liknande:
Jag upplever lösligheten på den här produkten som mycket bra, vänd shakern upp och ner en gång så har allt löst sig utom möjligtvis kreatinet.

Första intrycket jag fick när jag öppnade förpackningen var att det här luktar gott, som någon form utav skumgodis. Smaken liknar också någon form utav godis och är mycket bra så länge man inte blandar med lite vatten då man får en eftersmak utav något starkt.

Färgen är lite tråkig tycker jag på minner mig dock om diskmedel.

Hur jag upplever Smash Extreme:
Jag har ingen tidigare erfarenhet utav Pre-WO-produkter så tyvärr kan jag inte ge någon jämförelse mot liknande produkter. Men redan på första passet så märkte jag skillnad under uppvärmningen och kände ett väldigt driv och fick se till att hålla igen. Detta driv upplever jag att det håller sig hela passet, och då har jag testat det under helkroppspass med konditionsträning. Och detta sitter även i efter passet, jag får svårt att sitta still och vill bara studsa runt även efter att jag tränat så att spykänslorna gör sig påminda.

Och för min del upplever jag att produkten nog ger pump, fast detta kanske har att göra med dextrosen och att jag brukar träna fastande med bara en dos EAA i mig.

Jag kan absolut tänka mig att köpa den här produkten då jag tycker att den har ett helt okej pris och är rätt kul.

Tack så mycket Strength för att jag fått möjlighet att testa den här produkten.
Rickard är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-22, 19:20   #10 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

Reg.datum: Nov 2007
aliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of light
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickard Visa inlägg
Fakta Smash Extreme
Kör du 50 gram doseringen så bör ju 400 mg koffein märkas av.

Fast dra din egen post i en egen tråd med kanske? Skadar ju inte med flera recensionstrådar.
aliquis är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta