Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > EAA FX Brutal berry
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-11-18, 00:21   #1 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Feb 2009
eXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enougheXit will become famous soon enough
Standard EAA FX Brutal berry

Inledning:
Blev en av fem som fick äran att prova nya smaken på Eaa FX. Har kört produkten tidigare så kändes roligt att få jämföra nya med gamla. Tyckte väll att den tidigare versionen smakade ok, men inte mer än så

Smak/löslighet:
Blandade på sidan om den även en omgång med gamla versionen och det första som jag märkte var att färgen var annorlunda. Den nya blir rosa i färgen. Sedan löste sig den nya bättre, kan iofs bero på andra faktorer. Inga klumpar och inget skum.
Nu till det viktigaste, är smaken bättre? Jag säger JA med stora bokstäver. Har druckit 5 st omgångar och längtar redan efter nästa. Smaken är diskret men inte för svag. Känner ingen bismak alls! Väldigt neutral smak. Vissa liknande produkter kan bli på tok för söta och då tröttnar man snabbt. Jag blandade med 2-3dl vatten.

Sammanfattning:
Tycker dem lyckats riktigt bra med smaken, jag är såld. Priset är väldigt bra, 249kr för 800g. Kan varmt rekommendera denna produkt

Tack till Henke! Gymvaruhuset!

Sponsrade recensioner:
EAA FX
Strength Smash extreme
Gat - JetFuse Nox

Ej sponsrade recensioner:
Olimp Thermo stim
Kommande Nano Vapor, GHenerate, USP Labs - Recreate, Olimp - arthroblock forte
eXit är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Svara