Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > Eaa fx
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-11-16, 22:33   #1 (permalink)
Member

Reg.datum: Nov 2008
monsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished road
Standard Eaa fx

Jag hade turen att få en burk EAA FX av den nya versionen hemskickad så här kommer mina reflektioner.

Liknande produkter jag tidigare har jag testat är Esapro Citrus och Grape Tonic samt EAA FX av den gamla versionen samt BCAA FX naturell.

Löslighet 4/5
Det löser sig väldigt snabbt. Marginellt snabbare än äldre versionen känns det som. I den förra versionen fick jag ofta små klumpar med sötningsmedel i detta har inte hänt än. Återkommer när jag testat fler gånger om detta.

Smak 4,5/5
Den viktigaste egenskapen för många är hur det smakar. Brutal Berry är en smak som påminner om energidryck.
Jag är ganska härdad på denna punkt och gillar det mesta men det smakade mycket bra! I princip ingen smak alls av aminosyrorna och det känns som en lagomt stark och söt smak som man inte tröttnar på så snabbt. Körde en dos precis efter ett boxningspass då "spykänslan" från träningen satt kvar. Det var även då väldigt lättdrucket.
Min flickvän fick även hon testa och då jag kan dricka det mesta är hon tvärtom och ganska kräsen med smaken. Hon gillade den också och för första gången drack hon upp allt.

Pris 5/5
Den här burken var visserligen gratis men priset är väldigt bra annars.

Slutsats 4,5/5
Jag gillade den förra versioen mycket men denna är ännu bättre. Kommer helt klart bli köp av en ny burk då denna är slut. Jag återkommer med mera reflektioner när jag kört den en vecka och då ser jag om lösligheten fortfarande är bra.
monsterbiceps är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-11-16, 22:43   #2 (permalink)
Senior Member

Johan.Ss avatar

Reg.datum: Oct 2007
Johan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura aboutJohan.S has a spectacular aura about
Standard

Reps! Ser fram emot att testa nya versionen själv. Jävla typiskt att man skulle ha så mycket EAA hemma redan
Johan.S är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-17, 13:27   #3 (permalink)
Member

Reg.datum: Sep 2008
Ålder: 31
masterkingdavid is on a distinguished road
Standard

Någon större skillnad på smak mellan den nya och gamla. Gillade den gamla så blir att testa den nya snart kanske.
masterkingdavid är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-17, 13:33   #4 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 29
Tobbe is a name known to all
Tobbe is a name known to allTobbe is a name known to allTobbe is a name known to all
Information
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Jag tycker det är en stor skillnad.. jag ska snart göra två shakes för en bättre jämförelse. Kan dock säga att jag uppskattar den nya bättre men den gamla va ändå kanske lite GODARE. Måste kolla på det

Recensioner: E. Cyperol | MT. NaNO Vapor | UN STORM | AN RPM Drive | F. Rage | ALRI JW | E. Trück | AN Neovar USP AP | USP PS AP PF | BS Vip-X
Sponsrade: E. DoublePRO | O. Massacra | MST Ragnarok | BS Viper-X | OR Firestarter

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-17, 13:37   #5 (permalink)
Member

monsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished road
Standard

Jag gillade smaken på den nya mera, dock har jag inte nåt att jämföra direkt utan det är av det jag kom ihåg av smaken.

Har tagit några fler smakprov men det som jag gillar mest är att det var lättblandat. Inte fått några klumpar med sötningsmedel i än som jag fick ofta med den gamla versionen.
Svara med citat
Gammal 2009-11-17, 13:41   #6 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Tobbe is a name known to allTobbe is a name known to allTobbe is a name known to all
Information
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monsterbiceps Visa inlägg
Jag gillade smaken på den nya mera, dock har jag inte nåt att jämföra direkt utan det är av det jag kom ihåg av smaken.

Har tagit några fler smakprov men det som jag gillar mest är att det var lättblandat. Inte fått några klumpar med sötningsmedel i än som jag fick ofta med den gamla versionen.
Skeptisk till att det är sötningsmedlet? Vissa aminosyror har en stor ovilja att lösa sig nämligen, BCAA is a bitch men det går, dock inte i kallt vatten.

Recensioner: E. Cyperol | MT. NaNO Vapor | UN STORM | AN RPM Drive | F. Rage | ALRI JW | E. Trück | AN Neovar USP AP | USP PS AP PF | BS Vip-X
Sponsrade: E. DoublePRO | O. Massacra | MST Ragnarok | BS Viper-X | OR Firestarter

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-17, 14:19   #7 (permalink)
Member

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Skeptisk till att det är sötningsmedlet? Vissa aminosyror har en stor ovilja att lösa sig nämligen, BCAA is a bitch men det går, dock inte i kallt vatten.
Det var små klumpar som smakade supersött så aminosyror var det nog inte
Svara med citat
Gammal 2009-11-17, 14:22   #8 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Information
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monsterbiceps Visa inlägg
Det var små klumpar som smakade supersött så aminosyror var det nog inte
Hehe ofan
Jo hade det varit aminosyrorna så hade det nog varit allt annat än sött

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-18, 10:18   #9 (permalink)
Senior Member

martenks avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ålder: 31
martenk is on a distinguished road
Skicka ett meddelande via ICQ till martenk
Standard

Jag tycker BCAA blandar sig ganska bra, så länge man blandar ut med mycket vatten och har tålamod. Det brukar ha löst sig självt efter ca 10 minuter.
martenk är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-18, 15:18   #10 (permalink)
Member

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martenk Visa inlägg
Jag tycker BCAA blandar sig ganska bra, så länge man blandar ut med mycket vatten och har tålamod. Det brukar ha löst sig självt efter ca 10 minuter.
En fördel med att BCAA löser sig så dåligt är att om man tar en sked i munnen så smakar det faktiskt inte så illa. Sen är det bara att svälja med en klunk vatten.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta