Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > Eaa fx
Registrera ShowCase FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-11-18, 18:35   #11 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 29
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Information
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martenk Visa inlägg
Jag tycker BCAA blandar sig ganska bra, så länge man blandar ut med mycket vatten och har tålamod. Det brukar ha löst sig självt efter ca 10 minuter.
Jasså?
Jag får prova nångång och se då helt enkelt

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-11-19, 14:06   #12 (permalink)
Member

Drivingfires avatar

Reg.datum: Nov 2009
Drivingfire is on a distinguished roadDrivingfire is on a distinguished roadDrivingfire is on a distinguished roadDrivingfire is on a distinguished roadDrivingfire is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martenk Visa inlägg
Jag tycker BCAA blandar sig ganska bra, så länge man blandar ut med mycket vatten och har tålamod. Det brukar ha löst sig självt efter ca 10 minuter.
Hmmmm, mig tar nästan 30 min tills allt har löst sig! Då är det BCAA FX neutral jag syfter på.
Svara med citat
Gammal 2009-11-26, 09:17   #13 (permalink)
Member

Reg.datum: Nov 2008
monsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished road
Standard

Nu har jag ätit upp över halva burken så jag tänkte uppdatera här.

Smaken är ganska svår att beskriva men det är som en mix av redbull och nåt slags bär. Det smakar ganska diskret men lika bra än och jag har inte tröttnat det minsta på smaken. Nästan lite för gott så man dricker det för ofta.

Lösligheten är fortfarande bra. Det har blandat sig bra under hela testperioden och då har jag blandat mellan 3-5 dl vatten med 12gr. Någon enstaka gång har jag fått en liten klump med sötningsmedel i. I den gamla versionen hände detta väldigt ofta för mig men nu var det väldigt sällan.
monsterbiceps är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta