Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > Olimps Arthro Block Forte
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-04-29, 10:15   #1 (permalink)
Senior Member

Thors avatar

Reg.datum: Aug 2008
Thor will become famous soon enoughThor will become famous soon enoughThor will become famous soon enoughThor will become famous soon enoughThor will become famous soon enoughThor will become famous soon enoughThor will become famous soon enough
Standard Olimps Arthro Block Forte

Även jag fick äran att testa denna produkt som sägs bota ledvärk.

Innehåll:
1 capsule contains:
1. glucosamine sulphate 500 mg
2. chondroitin sulphate 100 mg
3. hyaluronic acid 25 mg
4. extract of Boswellia serrata 50 mg (60% Boswellic acid)
5. extract of Ginger Root (Zingiber officinale L.) 50 mg (5% gingerol)
6. ALBION ® manganese amino acid chelate 6,25 mg
7. vitamin C 30 mg ( 50% RDA*)

OLIMP ARTHROBLOCK® FORTE Food supplement

OLIMP ARTHROBLOCK® FORTE is an innovative food supplement containing as many as 7 main active ingredients, which can have a beneficial effect on your joints and maintain them in a good shape. The substances contained in the product complement each other in their actions, producing a synergic effect to improve the musculoskeletal system.
7 active ingredients contained in the supplement:
- glucosamine sulphate and chondroitin sulphate – provide aminosugars, the elements necessary to build joints and ensure their smooth functioning, regenerating the cartilage and supporting synovia production.
- hyaluronic acid – has high affinity for binding water, and by taking the form of a gel, i.e. a thick and viscous grease ensuring proper lubrication to the musculoskeletal system’s elements, it beneficially affects the joint surface.
- extract of Boswellia serrata – standard solution of 60% Boswellic acid, may alleviate the diseases associated with overloading and inflammations of the musculoskeletal system.
- extract of Ginger Root (Zingiber officinale L.) – contains the substance called gingerol, capable of exerting anti-inflammatory effects on the joints. The active compounds of ginger root may alleviate musculoskeletal diseases caused by overloading or mechanical injuries.
- C vitamin – strong antioxidant to neutralise free radicals, which is necessary for collagen synthesis and ensures healthy articular cartilage.
- ALBION® manganese amino acid chelate – easily absorbed source of manganese being, the element necessary to build healthy and strong bones and joints.

Jag har dels tagit ABF dagligen och dels efter ansträngande träning.
Jag har under tiden blivit av med en längre tids värk jag haft i en axel. Jag har även upplevt mina leder som rörligare.

Annat verkligt exempel:
Jag körde ett hårt benpass och fick ont i mina knän. Jag hade värk på kvällen och tog ABF innan sänggående. Nästa morgon var värken helt borta!!!

Slutsats: Jag kan meddela att produkten fungerar fantastiskt bra! Värken jag hade haft en längre tid försvann. Och ny värk i som uppstod i "otränade" leder var borta dagen efter.

Olimps Arthro Block Forte passar dig som:
-Spelar fotboll/innebandy m.m. där lederna t.ex. knän är med om stora påfrestningar.
-Löper på seriös nivå
-Har problem med ledvärk i allmänhet.

Produkten bör tas dels i förebyggande syfte och efter ansträngande träning.
Thor är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-04-29, 11:07   #2 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( has much to be proud of((( has much to be proud of
((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

Reps, bra och kortfattad recension. Trevligt att den verkar fungera kanon och hjälpte dig!

‎"Every time you touch the bar it is a +.
When you take a day off it's a -"
-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta