Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > Brutal FX - Sponsrad
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-12-07, 17:26   #1 (permalink)
Senior Member

Dannes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Danne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enough
Standard Brutal FX - Sponsrad

Brutal Fx är en av marknadens mest koncentrerade pre-workoutprodukter innehållande en samverkande blandning av de mest aktiva ingredienserna och helt fri från utfyllnadsingredienser. Det gör att på bara 25 gram får du en maximal effekt som bidrar till:

Ökad energi och mental fokus
Motverkar trötthet
Ökad explosivitet och styrka
Ökad uthållighet
Ökad muskelpump
Brutal totaleffekt

FÖRPACKNING: 908 gram

ANTAL DOSER PER FÖRPACKNING: 36 st

SMAK: Brutal Berry (påminner om sån där energidryck som ger vingar)

INNHEHÅLL % per dos (25gr)
Beta-Alanin 16 % 4 gram
L-Arginin Alfa-ketoglutarat (1:1) 16 % 4 gram
Trikreatinmalat 15 % 3,75 gram
Kreatinmonohydrat 14 % 3,5 gram
L-Citrullinmalat (1:1) 12 % 3 gram
Taurin 8 % 2 gram
L-Tyrosin 6 % 1,5 gram
L- Fenylalanin 6 % 1,5 gram
Vitamin C 2% 0,5 gram
Magnesiumcitrat 2 % 0,5 gram
Koffein 0,8 % 200 mg

Övriga ingredienser: Arom, Aspartam, Citronsyra

Jag är en av dom som lyckades få en burk gratis i en slags tävling som Eiselt utlyste här på Optimal Bodys forum.

Första intrycket :
När jag öppnade burken luktade det underbart gott så ribban lades ganska högt.
När jag blandade första laddningen så förväntade jag mig att drycken skulle vara röd/rosa med tanke på lukten, men den är vitaktig och det spelar ingen roll för mig, sen är det ju bara bra om man slipper färgämnen.

Smak :
Riktigt god, man känner en viss bismak men det är inget jag stör mig på.

Effekt :
Stimdelen är riktigt bra, jag blir piggare får ökat focus och tycker att jag svettas mer.
när det gäller pump så är jag nöjd med vad produkten levererar, jag har haft perioder med mer pump men då har det varit en salig blandning av kosttillskott : en egenkomponerad NO-blandning + ala + HydraPro och Xpress.

+ Smak
+ stim
+ pris
+ pump

- inga minus

Slutsats :

Brutalt nöjd (hehe) kommer att köra denna produkt som bas i min kosttillskottsarsenal, är sugen att prova kombon med Gakick FX som nu säjs till specialpris.
Jag ser ingen anledning att blanda allehanda bulkpulver längre då Brutal FX uppfyller mina önskningar på en NO-produkt och dessutom smakar riktigt gott.
Rekomenderas starkt.
Danne är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-12-07, 18:15   #2 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 38
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Tack för recensionen och reps.
Fortfarande ingen som testat Brutal/vodka?

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-07, 18:34   #3 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Oct 2007
jompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enough
Standard

Japp den rockar, en av de få pwo's som smakar ok och priset är inget att klaga på.
jompa är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-08, 13:24   #4 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Reps.
Crosstjeck är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-09, 19:21   #5 (permalink)
Senior Member

helosans avatar

Reg.datum: Dec 2007
Ålder: 42
helosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till helosan
Standard

reps...man blir lite sugen på testa
helosan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-09, 21:13   #6 (permalink)
Optimal Body Citizen

Hobbess avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 45
Hobbes has much to be proud of
Hobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud of
Skicka ett meddelande via MSN till Hobbes
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
HAHA, det vore en recension att se framemot - hur förklarar man att man dragit en vodka innan gymmet eller ännu värre Brutal FX innan utgång

Bra recension, det blir reps!! Håller med dig angående produkten!

"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"

Hoka-Hey - Live Strong Today It Might Be To Late Tomorrow
Hobbes är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-09, 21:32   #7 (permalink)
Senior Member

Insulinuss avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 33
Insulinus is on a distinguished roadInsulinus is on a distinguished roadInsulinus is on a distinguished road
Skicka ett meddelande via MSN till Insulinus
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Haha, jodå! Det var faktiskt bland det första jag provade. Använde Brutal FX som slödryck innan jag ens testade den till träning.

Dock var det inget vidare, blandade Brutal FX med vatten enligt rekommendationerna minus någon dl vatten så den smakade hyfsat stark. I med en sexa absolut vodka och visst blev det en Redbull+Vodka känsla men inte alls lika god som orginalet.

När detta mixades hade redan ett antal kalla öl slunkit ner så stimeffekten var något avtrubbad till skillnad mot den som kommer då man tar det i nyktert tillstånd innan träning.
Men det är en fullt funktionell "slödryck" i brist på annat fast orginalet är svårslaget.
Insulinus är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-09, 21:35   #8 (permalink)
Skilled Master

Ålder: 32
Kingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the rough
Standard

Brutal är nog en persolig favorit måste jag säga, marknadens överlägset prisvärdaste produkt.

Reps!
Kingen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-09, 22:40   #9 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Jan 2008
Master is on a distinguished roadMaster is on a distinguished roadMaster is on a distinguished road
Standard

Tyckte jag också innan jag prövade Vasocharge, fast det är svårt att säga vilken som är bäst. Både skit grymma! Billiga! Fast Vasocharge är otroligt god
Master är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-10, 21:41   #10 (permalink)
Skilled Master

Ålder: 32
Kingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the rough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Master Visa inlägg
Tyckte jag också innan jag prövade Vasocharge, fast det är svårt att säga vilken som är bäst. Både skit grymma! Billiga! Fast Vasocharge är otroligt god
Vilken smak har du på VasoCharge? Jag köpte berry i MM's monter på FF för 120kr vilket man får se som ett kap. Har bara testat ett sample innan så effekten låter jag vara osagd om. Så än så länge är brutal billigast för mig:

Brutal: 249kr för 36 serveringar.
Vaso: 199kr för 20 serveringar.

Men vem vet, nu ska man bara bli frisk..

Sorry för OT!

Senast redigerad av Kingen den 2008-12-10 klockan 21:43
Kingen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta