Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > Brutal FX
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-09-04, 10:23   #1 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Reg.datum: Feb 2008
Ålder: 35
Dozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till Dozor
Standard Brutal FX

Jag vill börja med att tacka Gymvaruhuset som skickade mig en kruka Brutal FX i utbyte mot denna recension!
Jag var lite skeptisk mot att köra en PWO drink eftersom de tinte riktigt är min grej, har kört Fierce, Shotgun och WTF tidigare för att nämna några och aldrig funnit det behagligt att träna med dem i magen.
Dessutom brukar jag inte känna något av produkter som ska ge stims såvida de inte är något i hästväg.
Men jag måste säga att jag ändå är relativt nöjd med den upplevelse som Brutal gav mig, inte världens bästa men många saker hjälper till att väga upp betyget, bland annat priset.

Dosering
Jag har doserat Brutal lite som jag kännt för, i början rekomenderad men mot slutet har det blivit dubbel dos (eller vad man nu kan anse att en full skopa är) eftersom effekten avtagit.

Löslighet 10/10
Känns dumt att ge den mindre än en 10 här, Brutal löser sig bra i vattnet, enda kanske är att den ser lite udda ut, alldeles vit, kanske bara för att man är van vid alla jävla färgämnen som andra tillverkare trycker i sina produkter.

Smak 5/10
När jag började pröva denna produkt hatade jag verkligen smaken, mycket…
Mest för att jag tyckte att den luktade gott, pulvret smakade gott och för at tjag verklgien gillar röda tjuren.
Men när man tog förstaklunken och käften knöt ihop sig blev första tanken ”fy fan!”, denna åsikt har hängt med länge.
Men nu har jag ändå vant mig vid den och känner att den är helt ok, bättre än den fräna smaken på fierce och den vidrigt söta smaken på Shotgun.

Energi 7/10
Här är verkligen den starka sidan med Brutal, kände mig pigg och motiverad på gymmet även när jag sovit dåligt och hade lågt kcal intag.
Med tiden minskade dock effekten ju mer tålig jag blev, men jag måste tillägga att detta är den första produkten som gett mig stickningar i kroppen.

Pump 5/10
Svårt att säga om jag tyckte den gav mer pump, alltid svårt att säga tycker jag.
Blev förvisso ganska hård i musklerna efter passen så ja, en femma kan den få eftersom den måste gjort något.

Stimulantia 8/10
Stimsen från denna produkt är lätt överlägsen sina dyrare syskon i klassen, tyvärr så avtar ju effekten efter en tids brukande.
Jag brukar ju som sagt ha svårt att känna några stims och hade inte satt några direkt höga förväntningar på Brutalen, 200mg koffein känns det som jag kan ta innan jag går och lägger mig.
Men icke, det räckte gott och väl för att ge mig ett skönt driv genom passen.

Pris 10/10
Brutal har många fördelar och priset måste ju anses som bland de högsta korten, det är så sjukt bra att man lätt kan tänka sig at tköpa två istället för en när man ska handla.
Hoppas att Gymvaruhuset har möjligheten att hålla det nere!

Sammafattning 7/10
Det som drar ner mitt betyg på brutalen är smaken och ett annat faktum som jag inte nämnt tidigare i recensionen, att min mage totalt kolappsade av Beta alaninen.
Jag har aldrig upplevt det tidigare och då har jag ändå kört med produkter som innehållit det tidigare.
Men jag fick fan the runs av den, inte alla gånger men ett par pass avslutades på muggen, fick nästan hålla fast mig för att inte lyfta från sittsen.
Men somhelhet är jag nöjd med Brutal FX och kan rekomendera folk som gillar PWOer att pröva den, själv kommer jag dock inte att göra det igen.
Vill understryka att detta inte har med mina shits eller smaken att göra, jag gillar helt enkelt inte drick PWOer.
Även det faktum att skopan är i sämsta laget drar ner litepå betyget, hur ska man kunna ta en halv skopa om inte skopan är lika stor i botten som i toppen?
Jag fick höfta doseringen hela tiden, den borde bytas ut.
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Brutal FX (Sponsrad av Gymvaruhuset)
Novedex XT

Divide et Impera

Senast redigerad av Dozor den 2008-09-04 klockan 10:42
Dozor är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-09-04, 11:12   #2 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Mycket bra recension. Blir till att lägga en Brutal FX i korgen vid nästa köptillfälle.
Crosstjeck är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-04, 12:13   #3 (permalink)
Skilled Master

Damien Thornes avatar

Reg.datum: Mar 2008
Ålder: 45
Damien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura about
Standard

Mycket bra recension
Tack för den.

Men är du säker på att det är Beta-alaninen som gör att din mage kolappsade.
Jag har läst (här på OB) att stora mängder Arginin kan orsaka detta.

Annars så kan stora mängder kreatin orsaka maghaveri.
Damien Thorne är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-04, 12:53   #4 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Dozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Crosstjeck Visa inlägg
Mycket bra recension. Blir till att lägga en Brutal FX i korgen vid nästa köptillfälle.
Tack tack!
Ja pröva tycker jag man kangöra till det priset

Citat:
Ursprungligen postat av Damien Thorne Visa inlägg
Mycket bra recension
Tack för den.

Men är du säker på att det är Beta-alaninen som gör att din mage kolappsade.
Jag har läst (här på OB) att stora mängder Arginin kan orsaka detta.

Annars så kan stora mängder kreatin orsaka maghaveri.
Tack tack!
Hmm, ja det kan ju vara som du säger, vet bara att Beta Alaninen ställt till det för några andra här på forumet så jag bara gjorde det antagandet
Vet att jag tålde Shotgun som innehåller Beta alanin, ska kolla om den innehåller Arginin.
Om inte är det mycket väl så att du hittat boven i magen
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Novedex XT

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-04, 13:14   #5 (permalink)
Skilled Master

Damien Thornes avatar

Reg.datum: Mar 2008
Damien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura aboutDamien Thorne has a spectacular aura about
Standard

Jag har för mig att alla Pre-workout innehåller Arginin, Alanin, Kreatin och Koffein (om det inte är koffeinfritt).

Jag läste att en annan kille fick rännskita när han tog dubbla dosen (en skopa) av Brutal.

Själv så fick jag rännskita av Rage även på den rekommenderade dosen.
Trück fick jag det inte av.
Damien Thorne är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-04, 14:00   #6 (permalink)
Skilled Master

BIGPAPAs avatar

BIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the rough
Standard

REPS till dig mannen

BIGPAPAS TRÄNINGSDAGBOK

Mina Recensioner

USPLabs PowerFull
ALRI Jungle Warfare (The Blue Pill)
USPSkräps - Anabolic Pump (The Dump)
VPX Sports - Redline Gelcaps
Palo Alto Labs - Leviathan Reloaded
BIGPAPA är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-04, 18:27   #7 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Damien Thorne Visa inlägg
Jag har för mig att alla Pre-workout innehåller Arginin, Alanin, Kreatin och Koffein (om det inte är koffeinfritt).

Jag läste att en annan kille fick rännskita när han tog dubbla dosen (en skopa) av Brutal.

Själv så fick jag rännskita av Rage även på den rekommenderade dosen.
Trück fick jag det inte av.
Hmm, då kanske den bara var Brutal mot min lilla mage

Citat:
Ursprungligen postat av BIGPAPA Visa inlägg
REPS till dig mannen
Danke BP!
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Novedex XT

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-04, 22:43   #8 (permalink)
Optimal Body Citizen

Faces avatar

Reg.datum: Jan 2008
Face will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enough
Standard

Reps för bra skriven recension!
Face är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-04, 23:09   #9 (permalink)
Optimal Body Citizen

Hobbess avatar

Reg.datum: Jan 2008
Hobbes has much to be proud of
Hobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud of
Skicka ett meddelande via MSN till Hobbes
Standard

Bra Skrivet, reps!!!

"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"

Hoka-Hey - Live Strong Today It Might Be To Late Tomorrow
Hobbes är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-09-05, 00:14   #10 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Face Visa inlägg
Reps för bra skriven recension!
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbes Visa inlägg
Bra Skrivet, reps!!!
Tackar Grabbz
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts