Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > PUSH Extreme 360g (strength)
Registrera ShowCase FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-08-11, 12:48   #1 (permalink)
Skilled Master

Faces avatar

Reg.datum: Jan 2008
Face will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enough
Standard PUSH Extreme 360g (strength)

SMAK: Citrus Fresh
FÖRPACKNING: 360g
PORTIONER: 18-36 st

Innehåll per 20 gram:
Strength creatine formula: 6g
L-Glutamine: 4,5g
Beta-Alanine: 4g
L-Arinine Alpha ketoglutarat (A-AKG): 2g
L-Citulline Malate: 2g
Alpha liponic acid (ALA): 400mg
Magnesium (oxid): 200mg
E-vitamin (acetat) 20mg

Intro:

Fick förtroendet av Strength (tack så mkt.) att testa denna pre-workout produkt. Jag körde en burk (rek.dos) för att sedan ta ett uppehåll på 1mån (från produkten), sedan körde jag en till burk (gillade den första så mkt.). Jag har kört en del pre-w. produkter tidigare, tex. fierce, rage etc., jämför m. dessa.

Provade lite olika doser, kom fram till att 20g passade mig bra, mer gjorde att det blev "för" mkt. stickningar, blev alldeles varm om öronen o fingrarna känndes som "nåldynor", lite lustig kännsla. Smaken är god tycker jag, inte blaskig o söt, mer fräsh citrussmak, dock kan det brännas lite i halsen, ganska stark!

Omdömme:

Produkten är bra för styrkan anser jag, känner bra "go" i passen o tycker jag har mer ork än vanligt, straka svettningar får jag oxo. Det produkten saknar är något uppiggande som "känns". Jag gillar effekten av stims. då man känner sig pigg o på "g", det gör man inte av Push. Tillsammans m. koffeintabletter blir effekten bra, känns som en mkt. bra kombo. Körde produkten under en period då jag ökade vikterna (så gott jag kunnde) o körde tungt i gymmet, låg mer lr. mindre i energibalans (vikt +/- 0). In short, en bra produkt för dig som är ute efter att kunna pressa dig lite extra i träningslokalen, kombinerat m. koffein blir effekten mer påtaglig.

+Styrkeökningar
+Uthållighet
+Behöver ej vila lika länge mellan setten
+Värmeproduktion i kroppen (skönt)
+Smaken

-Avsaknad av stims.

Tack än en gång strength för att jag fick möjlighet att testa denna produkt!
Face är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-08-11, 17:42   #2 (permalink)
(((
Optimal Body Addicted

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light
Standard

Bra recension och reps givetvis...
Roligt att du tyckte om den och dessutom att du tyckte den smakade bra...

Jag tyckte det var en av de äckligare PWO's jag smakat, och tyvärr kunde min mage inte med den alls. Synd då jag också gillade den rent funktionsmässigt... men en urballad mage gjorde att de pass jag körde med den kändes lagom "osäkra", kanske med blöjor hade vrit OK för mig?

Recensioner:
Strength - Push Extreme
Fairing - AminoRush Orange
Fairing - Rage

"Start doing and believing in the stuff that works, and do it today and forever. You want science and studies? Fuck you. I've got scars and blood and vomit." Jim Wendler - 5/3/1

"Don't be retarded! Just finish what you started!!!" - Gorilla Biscuits
((( är uppkopplad nu  
Svara med citat
Gammal 2008-08-11, 17:43   #3 (permalink)
(((
Optimal Body Addicted

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light
Standard

Väldigt bra att du körde 2 burkar med en månads mellanrum också, känns som att det gett dig en mycket komplett och bra bild av produkten

Recensioner:
Strength - Push Extreme
Fairing - AminoRush Orange
Fairing - Rage

"Start doing and believing in the stuff that works, and do it today and forever. You want science and studies? Fuck you. I've got scars and blood and vomit." Jim Wendler - 5/3/1

"Don't be retarded! Just finish what you started!!!" - Gorilla Biscuits
((( är uppkopplad nu  
Svara med citat
Gammal 2008-08-11, 21:08   #4 (permalink)
Skilled Master

Faces avatar

Face will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg
Bra recension och reps givetvis...
Roligt att du tyckte om den och dessutom att du tyckte den smakade bra...

Jag tyckte det var en av de äckligare PWO's jag smakat, och tyvärr kunde min mage inte med den alls. Synd då jag också gillade den rent funktionsmässigt... men en urballad mage gjorde att de pass jag körde med den kändes lagom "osäkra", kanske med blöjor hade vrit OK för mig?
Tack! Hade själv aldrig några problem med min mage, bara lite ont i halsen om jag ej blandade i tillräckligt med vatten. Jag har svårt för söta smaker, gillar när det smakar lite åt det sura hållet, älskar tex. grapefrukt, "surt sa räven", mums. Som du säger så upplever jag att produkten levererar, "basic" ingridienser o sen blir troligtvis placeboeffekten lite boostad då man verkligen känner av produkten i form av übergrymma stickningar i hela kroppen, med lite stims. blir det toppenbra anser jag!
Face är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-08-11, 21:22   #5 (permalink)
Senior Member

Ålder: 22
Nilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enough
Standard

Toppenprodukt för strykeökningar

MVH
SuperPump & P-Slin
Viper-X
Sponsrade Recensioner:
Push Extreme

Support XXXL
Nilsson är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-08-12, 00:50   #6 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 30
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Bra recension och reps för den. Håller helt med om rivet i halsen. Klarade själv inte av det alls mot slutet.
Crosstjeck är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-08-12, 10:00   #7 (permalink)
Skilled Master

Faces avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Crosstjeck Visa inlägg
Bra recension och reps för den. Håller helt med om rivet i halsen. Klarade själv inte av det alls mot slutet.
Rivet i halsen tyckte jag blev mindre markant när jag blandade produkten i mer vatten, säg ca; 3dl, antar att det är ALA:t som spökar....
Face är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta