PUSH Extreme 360g (strength)
SMAK: Citrus Fresh
FÖRPACKNING: 360g
PORTIONER: 18-36 st
Innehåll per 20 gram:
Strength creatine formula: 6g
L-Glutamine: 4,5g
Beta-Alanine: 4g
L-Arinine Alpha ketoglutarat (A-AKG): 2g
L-Citulline Malate: 2g
Alpha liponic acid (ALA): 400mg
Magnesium (oxid): 200mg
E-vitamin (acetat) 20mg
Intro:
Fick förtroendet av Strength (tack så mkt.) att testa denna pre-workout produkt. Jag körde en burk (rek.dos) för att sedan ta ett uppehåll på 1mån (från produkten), sedan körde jag en till burk (gillade den första så mkt.). Jag har kört en del pre-w. produkter tidigare, tex. fierce, rage etc., jämför m. dessa.
Provade lite olika doser, kom fram till att 20g passade mig bra, mer gjorde att det blev "för" mkt. stickningar, blev alldeles varm om öronen o fingrarna känndes som "nåldynor", lite lustig kännsla. Smaken är god tycker jag, inte blaskig o söt, mer fräsh citrussmak, dock kan det brännas lite i halsen, ganska stark!
Omdömme:
Produkten är bra för styrkan anser jag, känner bra "go" i passen o tycker jag har mer ork än vanligt, straka svettningar får jag oxo. Det produkten saknar är något uppiggande som "känns". Jag gillar effekten av stims. då man känner sig pigg o på "g", det gör man inte av Push. Tillsammans m. koffeintabletter blir effekten bra, känns som en mkt. bra kombo. Körde produkten under en period då jag ökade vikterna (så gott jag kunnde) o körde tungt i gymmet, låg mer lr. mindre i energibalans (vikt +/- 0). In short, en bra produkt för dig som är ute efter att kunna pressa dig lite extra i träningslokalen, kombinerat m. koffein blir effekten mer påtaglig.
+Styrkeökningar
+Uthållighet
+Behöver ej vila lika länge mellan setten
+Värmeproduktion i kroppen (skönt)
+Smaken
-Avsaknad av stims.
Tack än en gång strength för att jag fick möjlighet att testa denna produkt!
|