Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > USP Labs - Recreate
Registrera ShowCase FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-07-01, 22:38   #1 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 29
Dr Nick is a splendid one to behold
Dr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to behold
Information
Standard USP Labs - Recreate

Inledning.
Jag har använt en burk Recreate,sponsrat av Nutrasale/SWELABS de sista veckorna under min lilla sommardeff.
Just fettförbränings produkter har jag alltid varit väldigt skeptisk mot och har alltid ansett mer eller mindre att dess syfte är mer att kontrollera aptiten och att öka energin under kalori underskottet,vilket många stim produkter fungerar bra för.
Recreate är ju en lite annorlunda produkt än den traditionella stim produkten,denna produkten skall verkligen öka förbräningen primärt och inte fungera som dom flesta andra på marknaden.
Jag tycker att den kan tillhöra samma fack som tex Alri´s T-X och kanske Gasparis Thyrotabs,kanske inte lika stygga om man ser till innehållet mot Thyrotabs men ändå i samma kattegori att jämföra med.

Resultat.
Jag började ta Recreate på dag 59 och avslutade på dag 83 (sista dagen för deffen).
Här följer lite statistik för tiden innan Recreate och under tills avslutad "kur" och avslutad deff:

Vikt:
90,8kg
87,4kg
87,1kg
86,3kg
85,5kg
85,7kg *två ätardagar*
85,0kg
83,6kg
82,2kg (-8,6kg) Recreate start.
81,7kg
80,5kg (-10,3kg)

Midjemått:
98cm
97cm
95cm
93cm
91cm
92cm
91,5cm
90cm
89cm (-9cm) Recreate start.
87cm (-11cm)
85cm (-13cm)

Jag tappade alltså 2,2kg och 4cm runt midjan under veckorna med Recreate vilket jag tycker är grymt bra för att vara i slutet av deffen och trotts att viktnedgången inte går lika enkelt/fort som tidigare i deffen.
Jag fick verkligen känslan av att jag smalnade av runt midjan,det är nog det som dessa veckor utmärkte sig med resultat mässigt.

Hur det känndes i kroppen.
Direkt efter att jag tagit dom första kapslarna så kännde jag av dem,jag blev varm,skakig och stirrig men utan den typiska överaktiva känslan,jag hade alltså samma kännsla som om man tagit några Hyperdrive men utan att få någon nämnvärd energi av dem..
Jag kunde alltså vara trött och reda för att somna men ändå känndes det som om kroppen arbetade för högvarv..
Detta var inte så trevlig men det tappades av och försvann helt efter ca 1,5 veckor.
Det första passet jag gjorde blev ingen hitt direkt,var helt färdig efter första övningen och det känndes som om jag suttit en hel dag i solen utan mat eller vatten,troligen hade jag druckit för dåligt,efter att jag börjat dricka mer så var det inga problem att träna på som vanligt näst kommande dagar.
I slutet känndes det knappt av alls så jag provade att öka med en kapsel och då kom värmen och det andra tillbaka igen för att försvinna efter några dagar.
En väldigt konstig kännsla som jag aldrig varit med om tidigare,jag satt i ett svalt rum men svetten rann av mig och jag var inte uppe i varv eller nånting,lite jobbigt att sova i början.

Användning.
Jag började med rekommenderad dosering,två kapslar på morgonen och en på eftermiddagen eller innan träning.
Denna dosering var nog rätt hög att börja på för mig om man ser till hur det känndes.
Jag kan erkänna att jag läst på väldigt lite om denna produkten,inte mycket mer än wrightupen och enligt det jag förstodd där så skulle man inte bygga upp nån tolerans eller behöva trappa men om jag skulle göra detta igen så skulle jag börja med kanske 2 kapslar per dag och ökat varje vecka då det verkligen verkade som om man blev tollerant snabbt och jag skulle behövt öka dosen,jag vet ju inte om detta påverkar effekten men det är ändå min gissning att det gör det.
Man bör nog vara väldigt försiktig då detta inte verkar vara någon mild produkt direkt.
Att öka vätske intaget markant är en viktig sak,iaf för mig och min kropp då Recreate verkade torka ur den snabbt.

Innehåll.
Citat:
Recreate Blend……………………….. 750 mg
Will Power (Pure Caralluma Fimbriata),
SCModulator (Engineered Extract from Coffea ArabicaL),
ThyroidFast (Engineered Extract from Olea Europaea),
Caffeine,
Forslean,
Cir20x (2-(4-(beta-D-Gluco-pyranosyloxy) phenyl)-5-hydroxy-6, 7-dimethoxy-4H-1 -benzopyran-4-one Engineered Extract from Microtea Debilis)
Plus/Minus.
+Jag tror att den gav fettförbräningen en boost utan att göra mig tollerant för stims.
+Midjemåttet minskade snabbare under denna perioden.
+Den verkar väldigt "potent"

-skakig,stirrig och väldigt varm innan man blev tollerant.
-Man får verkligen passa sig med vätskan.
-Den verkar väldigt "potent"

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-07-01, 22:56   #2 (permalink)
Skilled Master

SWELABSs avatar

Reg.datum: Sep 2007
SWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the rough
Standard

Reps och en mycket bra och utförlig recension.Håller med om det mesta. Jag kör just nu 6 kps per dag för att testa lite.
--------------------------
SWELABS är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-01, 22:58   #3 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 29
Dr Nick is a splendid one to behold
Dr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to behold
Information
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SWELABS Visa inlägg
Reps och en mycket bra och utförlig recension.Håller med om det mesta. Jag kör just nu 6 kps per dag för att testa lite.
Tack!
Det där måste du berätta mer om sen!

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-01, 23:29   #4 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Reg.datum: Feb 2008
Ålder: 27
Dozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till Dozor
Standard

Tack för recensionen Dr. Nick, verkligen intressant läsning!
Funderade över Recreate eller DCP till min deff men det blev den senare eftersom det fanns mer att läsa om den senare när jag beställde (plus att jag inte är helt förtjust i USP Labs produkter tyvärr...).
Men om Recreate fungerar ok kanske man kan köra en liten minideff med den i höst.

Edit : Reps såklart Nick!
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Brutal FX (Sponsrad av Gymvaruhuset)
Novedex XT
DCP
T-Drive
Leviathan Reloaded
Olimp Massacra

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-01, 23:31   #5 (permalink)
Senior Member

Fevers avatar

Fever will become famous soon enoughFever will become famous soon enoughFever will become famous soon enoughFever will become famous soon enoughFever will become famous soon enoughFever will become famous soon enoughFever will become famous soon enough
Standard

Har också varit skeptisk till förbrännare, men det är nog mer för att jag inte känner av allt för många kostillskott (som gör att man kan prestera bättre).
Så jag brukar alltid testa på kunder och se vad de tycker.
Bra recension.

Edit : Reps för tjuvinge!
Svara med citat
Gammal 2008-07-02, 05:02   #6 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 30
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Information
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Bra recension Det verkar som att du är mycket nöjd med produkten och att den har gjort vad den lovar

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-02, 09:06   #7 (permalink)
Senior Member

assos avatar

Reg.datum: Dec 2007
asso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enough
Standard

Grymm recension
REPS!!
asso är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-02, 09:11   #8 (permalink)
Skilled Master

Reg.datum: Dec 2007
Ålder: 23
Kingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the rough
Standard

En bra recension, du fick med det jag ville veta för jag har sneglat på recreate innan. Utförligt och sakligt, det tackar jag för!

Reps från mig!
Kingen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-02, 10:21   #9 (permalink)
(((
Optimal Body Addicted

(((s avatar

((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light
Standard

Bra recension! Intressant läsning!

Recensioner:
Strength - Push Extreme
Fairing - AminoRush Orange
Fairing - Rage

"Start doing and believing in the stuff that works, and do it today and forever. You want science and studies? Fuck you. I've got scars and blood and vomit." Jim Wendler - 5/3/1

"Don't be retarded! Just finish what you started!!!" - Gorilla Biscuits
((( är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-02, 11:34   #10 (permalink)
Optimal Body Citizen

Machineheads avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 35
Machinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of lightMachinehead is a glorious beacon of light
Standard

Mycket bra recension! Jag har köpt på mig en burk men bara prövat under en dag... jag kommer nog att vänta ett tag innan jag prövar igen då jag fick kraftig huvudvärk från helvetet, ungefär så som du beskrev med att man har suttit i solen lite för länge utan vatten.
Så det verkar ju vara lite "krut" i produkten i alla fall.
Aldrig fattat det där med reps men det får du av mig i alla fall!!!!
Machinehead är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta