Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Sponsrade produktrecensioner > Recension av Pusch Extreme
Registrera ShowCase FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Sponsrade produktrecensioner Här finns dom recensioner,tester och dagböcker som är sponsrade,betalda eller på något sätt anordnade av företag eller gjorda av representanter för företag.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-04-13, 15:50   #1 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 22
Nilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enough
Standard Recension av Push Extreme

Push Extreme

Fakta Push Extreme
Smak: Citrus Fresh
Förpackning: 360g
Portioner: 36 st
Innehåll per daglig dos
Strength creatine formula: 6g
L-Glutamine: 4,5g
Beta-Alanine: 4g
L-Arinine Alpha ketoglutarat (A-AKG): 2g
L-Citulline Malate: 2g
Alpha liponic acid (ALA): 400mg
Magnesium (oxid): 200mg
E-vitamin (acetat) 20mg
Innehåller en fenylalaninkälla

Fick en burk av Strenght mot att jag skulle skriva en recension efter avslutad burk.
Push är ett PWO kostilskott, det som jag tyckte såg intresant ut var innehållsförteckningen. Det var inte massa dravell i den, utan enkla men effektiva ingridienser. Speciellt gillade jag att de hade tagit med ALA i den då den enligt många verkar som effekthöjadne av kreatinet. Speciellt om man har svårt att svara på kreatin.

Dosering:
Enligt rek ska man ta 10gram innan och 10gram efter, men efter att ha pratat med Strenght och DR Nick så beslöt jag att ta 20gram ca 60min innan gymet.
Doseringen räcker ca 20träningspass.

Löslighet & Smak:
Det är inga problem med klumpar eller liknade inte heller något skum. Dock så är smaken väldigt "frätig" alltså bränner i halsen och man tvingas hosta. Detta löser man enkelt genom att ta 5dl+ med vatten. Tror att det är ALA som skapar svidningarna.

Stim & Energi:
Finns inget koffein i den, vilket jag tycker är bra då man ofta tillsätter det för att dölja en sämre produkt. Blir inte piggare av den dock blir man mer fokuserad då man vet att man har produkten i sig.

Pump:
Dom gångerna jag har gått över 8reps med fokusering på kontakt och pump så har den levererat mycket bra pump. Dock kan det vara så att iom att jag inte tränar på det sättet så ofta så kommer kanske pumpen pågrund av det.

Styrka:
Här levererar den ordentligt. Har ökat hela tiden sen jag började med den, speciellt benen har svarat mycket bra på iom att benen är fokuseringen i schemat. Men även bröststyrkan. Märkte av den redan på första passet, då det gick mycket lättre än vad det gjort innan. Bästa styrkehöjaren jag testat.

Pris:
Kostar 350kr på ett gym i kalmar, klart överkomligt.

Betyg:
9/10

MVH
SuperPump & P-Slin
Viper-X
Sponsrade Recensioner:
Push Extreme

Support XXXL

Senast redigerad av Nilsson den 2008-04-13 klockan 16:08
Nilsson är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-04-13, 16:06   #2 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 29
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Information
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Stavfel i ämnesrubriken

Bra recension. Kul att du tyckte om produkten. Kommer du att köpa den nån gång då ?

REPS!

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är uppkopplad nu  
Svara med citat
Gammal 2008-04-13, 16:11   #3 (permalink)
Skilled Master

BIGPAPAs avatar

Reg.datum: Feb 2008
BIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the rough
Standard

Reps.. kul att den funkade, priset är inte heller så farligt.

BIGPAPAS TRÄNINGSDAGBOK

Mina Recensioner

USPLabs PowerFull
ALRI Jungle Warfare (The Blue Pill)
USPSkräps - Anabolic Pump (The Dump)
VPX Sports - Redline Gelcaps
Palo Alto Labs - Leviathan Reloaded
BIGPAPA är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-04-13, 17:24   #4 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Ålder: 30
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Bra rec. Verkar som det nu är flera som rapporterar styrkeökningar av Push. Ska bli intressant att prova!

Reeeeeeps!
Crosstjeck är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-04-13, 19:53   #5 (permalink)
Senior Member

Nilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enoughNilsson will become famous soon enough
Standard

Tack för repsen. Ja jag kommer att köpa produkten nästa månad, ja styrkan ser jag som produktens största styrka.

MVH
SuperPump & P-Slin
Viper-X
Sponsrade Recensioner:
Push Extreme

Support XXXL
Svara med citat
Gammal 2008-04-15, 13:43   #6 (permalink)
Optimal Body Citizen

patriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enough
Standard

Bra recension!
Lite överprisad känns den nog, tycker jag, men i övrigt så verkar det ju vara en ganska intressant produkt.
patriknn är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-04-18, 20:27   #7 (permalink)
Junior Member

Reg.datum: Apr 2008
rogganjkpg is on a distinguished road
Cool

Hej !
kan bara hålla med Nilsson
själv har jag kört med push ett bra tag nu.
känns som jag kan hoppa upp en nivå eller två i vikterna när jag kör..
sticker lite i halsen när man dricker den.
kan även ge lite stickningar/kli i ansikte läppar...
så vill man ha något som ger mer power tycker jag den är jätte bra...
/roggan
rogganjkpg är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-04-21, 15:18   #8 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 23
Martin.Svensson is on a distinguished roadMartin.Svensson is on a distinguished road
Skicka ett meddelande via MSN till Martin.Svensson
Standard

Bra recension! Har själv kört 4 eller 5 burkar nu.

Push känns inte som dom flesta pre-workout produkter jag provat där dom flesta lägger fokus på pump, vilket iofs kan va skönt ibland. Men frågan är hur mycket dom hjälpt i resultatet.
Jag tycker däremot Push verkligen hjälper dig på traven framförallt styrkmässigt då jag sen jag börja med den ökat mer än vanligt i princip alla övningar. Med bl a PB i både mark o böj med 6:or på 245kg och 200kg.
Sen tycker jag man får ett grymt fokus under hela träningen. Vilket leder till att du presterar mer hel passet.
Rekomenderas verkligen för den som är ute efter resultat.
Använder den själv både före efter träning och kompleterar inte med något annat. Så priset känns överkomligt.
Martin.Svensson är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-04-21, 18:57   #9 (permalink)
Senior Member

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Martin.Svensson Visa inlägg
Bra recension! Har själv kört 4 eller 5 burkar nu.

Push känns inte som dom flesta pre-workout produkter jag provat där dom flesta lägger fokus på pump, vilket iofs kan va skönt ibland. Men frågan är hur mycket dom hjälpt i resultatet.
Jag tycker däremot Push verkligen hjälper dig på traven framförallt styrkmässigt då jag sen jag börja med den ökat mer än vanligt i princip alla övningar. Med bl a PB i både mark o böj med 6:or på 245kg och 200kg.
Sen tycker jag man får ett grymt fokus under hela träningen. Vilket leder till att du presterar mer hel passet.
Rekomenderas verkligen för den som är ute efter resultat.
Använder den själv både före efter träning och kompleterar inte med något annat. Så priset känns överkomligt.
Tack,
Hur doserar du den inför och efter? Har funderat på att köpa på mig ett par burkar så man kan köra hög dos både före och efter träningen.

MVH
SuperPump & P-Slin
Viper-X
Sponsrade Recensioner:
Push Extreme

Support XXXL
Svara med citat
Gammal 2008-04-21, 19:00   #10 (permalink)
Skilled Master

Antons avatar

Reg.datum: Oct 2007
Anton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enough
Standard

Vad är det för kreatin i? Framgår det? Tack för en bra recension, reps!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta