Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > Recension: Animal Pump
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-02-22, 11:59   #1 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard Recension: Animal Pump

Allmänt:
Animal Pump är en NO/Kreatin blandning som till skillnad från många andra produkter kommer i form av kapslar och inte pulver. Kapslarna är indelade efter ingrediens och färgsätta därefter. Detta möjliggör att man plocka bort den röda kapseln som innehåller stims om man tränar sent på kvällen och spara den till ngt annat tillfälle.

Innehåll:
Min spontana reaktion var att produkten var något underdoserad samt saknade Beta-Alanin, vilket jag kompletterade med senare. Det skulle dock visa sig att produkten inte på något sätt är underdoserad om man ser till resultaten.

Smak/Löslighet:
Inga problem eftersom det är kapslar. Vissa kan ha problem med att svälja ner 9 kapslar men efter några gånger är det inga problem att ta alla eller svälja ner dem i två omgångar.

Styrka: Mycket väl godkänt
I särklass produktens starkaste sida. Både de gånger jag kört på Animal Pump under både bulk och deff så har styrkan markant förbättrats efter 1-2 veckor. Det rörde sig oftast om en skillnad på 5-10% i reps eller mer vikt på stången. Båda gångerna kom styrkan efter ungefär samma tids användning.

Pump: Väl godkänt
Jag fick ökad pump i framförallt armarna vilket är vanligast för mig. Vid något tillfälle även i bröstet men det hör till ovanligheterna. Det mest påtagliga är den brutala pump man får i underarmarna. Redan vid uppvärmning när jag körde rodd kände jag underarmarna svällde och kör man mycket chins och stångcurl blir det nästan jobbigt. Underarmarna är hårda som sten.

Energi: Väl godkänt
Man får hyffsat ökad energi utan att bli stirrig men tillräcklig för att höja sig ett snäpp om man är trött eller ligger på underskott.

Fokus: Mycket väl godkäntÄven om energin inte alltid var på topp var fokuset där. Jag kunder komma till gymmet och vara riktigt sugen på att sätta igång och kötta på med vikterna. Nästan som en 5-åring i en godisaffär där allt är gratis. Spelade inte så stor roll om en snygg tjej passerade, jag var tokfokuserad på varje lyft genom hela passet.

Sammanfattning:
Animal Pump har blivit ett av mina favorittillskott. Framförallt ger det den lilla styrkeökning man kan vara i behov av under deff eller när man har en dålig period. Pumpet finns där även om NO Shotgun är vassare på den punkten. Sen ser jag det som ett stort plus att det är kapslar och inte pulver eftersom man för eller senare tröttnar på smaken och att man kan plocka bort stims vid behov.
Crosstjeck är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-02-22, 13:57   #2 (permalink)
Skilled Master

Piledahlarens avatar

Ålder: 24
Piledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nice
Standard

kanon synd att den kostar en del
Piledahlaren är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-22, 17:46   #3 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 27
BeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to all
Standard

Bra skrivet!
BeatNec är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-23, 08:18   #4 (permalink)
Senior Member

Merlins avatar

Merlin is on a distinguished roadMerlin is on a distinguished roadMerlin is on a distinguished roadMerlin is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Crosstjeck Visa inlägg
[img]Spelade inte så stor roll om en snygg tjej passerade, jag var tokfokuserad på varje lyft genom hela passet.

Har ju också provat denna produkt, håller med om styrkeökningarna även om jag bara körde 10 dagar. Jag satte flera PB under min testperiod med denna.
En otroligt smart grej är ju att man kan plocka bort stim pillret om man inte vill/behöver det vid ett specifikt tillfälle.

Bra recension
Merlin är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-23, 16:34   #5 (permalink)
Skilled Master

pclillens avatar

Ålder: 22
pclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till pclillen
Standard

Bra skrivet! Vet nånting som kmr åka med i min beställning jag ska lägga på måndag =)
"I had a guy come into my store telling me that a gnc employee told him that Muscletech produced the best supplements because "That's what the pros use". I almost died from the laughter."

"To know what I know, to do what I do, you'd have to actually read, study, think, and practice." - TC

"Some of us are just plain better. What are you gonna do about it?" - TC
pclillen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-23, 16:46   #6 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Det gör du helt rätt i Är personligen lite förvånad över hur få som provat Animal Pump. Har ju nästan uteslutande fått bra kritik på andra sidan pölen.
Svara med citat
Gammal 2008-02-27, 14:29   #7 (permalink)
jns
Senior Member

jnss avatar

Reg.datum: Nov 2007
jns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura about
Standard

Det verkar vara en bra och "smart" produkt. Synd att den skall vara så förbaskat dyr bara!
jns är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-17, 06:19   #8 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

Reg.datum: Nov 2007
aliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of lightaliquis is a glorious beacon of light
Standard

Drygt 30 dollar för 30 portioner är väl inte så farligt? De flesta andra skall väl doseras i typ 20-25 gram och det blir ju isf 600-750 gram och de kostar väl inte mycket mindre då? Var ju gelatin i den som i de flesta andra kapslar dock =P
aliquis är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-17, 09:19   #9 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Standard

Tycker inte heller priset är särskillt dyrt när man slår ut det per portion. Ngn svensk shop hade Animal Pump inne för drygt 600kr och då blir är det väl saftigt. Om ngn shop kunde ta in Animal Pump till 300-400kr vore det ngt.
Svara med citat
Gammal 2008-08-02, 01:13   #10 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

STI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura aboutSTI has a spectacular aura about
Standard

Missade denna tidigare, bra recension iaf. Reps!
STI är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta