Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > E-Pharm Pump Spray - Liten logg.
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2014-01-14, 16:50   #21 (permalink)
Skilled Master

Piledahlarens avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 33
Piledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant future
Piledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant future
Standard

Hahahah stå o spraya i omklädningsrummet modigt av dig
Hur många flaskor ska du köra på raken? jag är snart klar med flaska 2 vet inte om jag ska köra en till innan jag pausar lite.

IFBB UPDATES

You got a dream... You gotta protect it. People can't do somethin' themselves, they wanna tell you you can't do it. If you want somethin', go get it. Period

TEAM Wolf
TEAM Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay
Piledahlaren är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 19:31   #22 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piledahlaren Visa inlägg
Hahahah stå o spraya i omklädningsrummet modigt av dig
Hur många flaskor ska du köra på raken? jag är snart klar med flaska 2 vet inte om jag ska köra en till innan jag pausar lite.
Det värsta är att det luktar starkt rengöringsmedel i hela omklädningsrummet sen så folk undrar ju vad fasiken man håller på med egentligen

Jag får se efter en flaska om jag fortfarande går på kaloriplus så fortsätter jag med en till. Jag har mer än halva kvar på första flaskan fortfarande.

Nu får jag skynda mig om det ska bli nåt pass idag, har varit i regnets stad hela dan så har inte hunnit så mycket annat. Får redovisa gårdagens kvällspass senare. See ya´ boys
Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 21:27   #23 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard Pass 6 med Pump Spray

Ändrade planer, benpasset får bli imorgon istället.

Gårdagens kvällspass: Bröst.

*Hantelpress, plan.
*Hantelpress, lutande.
*Pull-over. 44 kg-hantel, älskar den här övningen.
*Bröstpress, maskin.
*Bröstpress med lutning, maskin.
*Flyes, maskin.

Lade tyngdpunkten på hantelövningarna, kändes jävligt bra. Återigen bra pump och faktiskt helt ok styrka även om jag fokuserar på pump och kontakt.
Tycker att PS funkar bra, det är verkligen skillnad på att köra med och utan. Förstår nu varför Pile älskar sprejen
Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 06:47   #24 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 37
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R2D2 Visa inlägg
Ändrade planer, benpasset får bli imorgon istället.

Gårdagens kvällspass: Bröst.

*Hantelpress, plan.
*Hantelpress, lutande.
*Pull-over. 44 kg-hantel, älskar den här övningen.
*Bröstpress, maskin.
*Bröstpress med lutning, maskin.
*Flyes, maskin.

Lade tyngdpunkten på hantelövningarna, kändes jävligt bra. Återigen bra pump och faktiskt helt ok styrka även om jag fokuserar på pump och kontakt.
Tycker att PS funkar bra, det är verkligen skillnad på att köra med och utan. Förstår nu varför Pile älskar sprejen
Kör du den varje dag eller endast preworkout?
Vore kul om du märkte av hur/om midjemåttet påverkas?
(Nu låg du iofs på kcal+ men ändå)

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 08:55   #25 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Kör du den varje dag eller endast preworkout?
Vore kul om du märkte av hur/om midjemåttet påverkas?
(Nu låg du iofs på kcal+ men ändå)
Ja jag kör sprejen pre-workout endast, sen fortsätter jag med kapslarna varje dag.
Jag har legat på svagt kaloriplus hela hösten och vintern nu så det finns ingen ursolic i världen som kan rädda mitt midjemått . Men jag har gjort lite massaökningar och i förhållande till det så tycker jag fettinlagringen har varit liten. Jag har ökat två hål på bältet i midjan men alla som jag känner på gymmet tycker jag blivit "biffigare" så det känns jäkligt kul ändå.
Magen och formen tar jag tag i nån gång på vårkanten.
Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 09:37   #26 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 37
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R2D2 Visa inlägg
Ja jag kör sprejen pre-workout endast, sen fortsätter jag med kapslarna varje dag.
Jag har legat på svagt kaloriplus hela hösten och vintern nu så det finns ingen ursolic i världen som kan rädda mitt midjemått . Men jag har gjort lite massaökningar och i förhållande till det så tycker jag fettinlagringen har varit liten. Jag har ökat två hål på bältet i midjan men alla som jag känner på gymmet tycker jag blivit "biffigare" så det känns jäkligt kul ändå.
Magen och formen tar jag tag i nån gång på vårkanten.
Citat:
ingen ursolic i världen som kan rädda mitt midjemått
Innebär det att du bara har 5% fett nu då eller?

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2014-01-16, 08:18   #27 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Standard Pass 7 med Pump Spray

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Innebär det att du bara har 5% fett nu då eller?
Haha om det vore så väl doktorn. Lägg på en etta framför femman så kommer vi nog närmare verkligheten .

Igår blev mitt benpass av och det gick rintigt bra även om jag var lite trögstartad så kom jag igång bra sen.

*Knäböj i Smithen (för mina knän skull) upp till 140kg/2set/10 reps som mest.

*Hacklift (den här är ny o jäkligt skön) 150kg+släden /5 set/10 reps (5 set i pyramid innan)

* Benpress, enbens. Bara lätt, 20 reps varje ben/ 3 set.

* Leg extensions, bara lätt för pumpens skull, 8 set.

* Leg curl, samma här, 6 set tror jag.

Och där var jag tvungen att springa iväg så jag hann inte med vaderna.

PWO: Jack3d Micro.
Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 23:47   #28 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Standard Pass 8 med Pump Spray

Tillbaka på gymmet idag efter 2 dagars vila. Ben som gick lite trögt till en början men blev bättre och bättre ju längre passet fortskred. Blev rejält uppumpad mot slutet, även överkroppen. En härlig känsla som jag inte kan tillskriva annat än PS, för något annat har jag inte ändrat.
Höjdpunkten var väl hackliften:

* pyramid upp till 150kg, 5 set/10 reps där sen ned igen.
Svara med citat
Gammal 2014-01-20, 14:10   #29 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Standard Pass 9 med Pump Spray

Axlar igår men alltså seriöst, det var den sjukaste pumpen jag upplevt på år och dar. I alla fall "all time top 3". Ett sånt tryck jag hade, hela överkroppen och t.o.m. benen. Folk tror ju att jag går på "grejer", jag märker ju det, det är helt sjukt.

Jag är mållös...

Edit,
Gjorde jag nåt annorlunda?
*Jag sprejade kanske lite mer än vanligt.
*Hade duschat o suttit i bastun (vilket jag inte alltid kan göra).
*Sprejade ordentligt på benen och överallt på överkroppen, halsen, bakom öronen. Jag märker att insida lår tar upp väldigt bra, utsidan blir liksom kletig och jag ser att vätskan blir kvar ganska länge där. Har mycket mer hår på utsida lår också ju.

Har du börjat raka spirorna Pile? Kanske man skulle göra det också

PWO: Jack3 Micro, 400mg koffein, 2 g omega3, en tesked leucin. + att jag hade ätit som en häst hela helgen.

Senast redigerad av R2D2 den 2014-01-20 klockan 14:20
R2D2 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 23:48   #30 (permalink)
Skilled Master

Piledahlarens avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 33
Piledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant future
Piledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant future
Standard

Gött med tryck!! Nej jag har inte rakat benen än haha.. är inne på flaska 3 nu sen får det bli lite paus.. kanske till nästa omgång om några månader

IFBB UPDATES

You got a dream... You gotta protect it. People can't do somethin' themselves, they wanna tell you you can't do it. If you want somethin', go get it. Period

TEAM Wolf
TEAM Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay
Piledahlaren är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
ursolic, ursolic acid, ursolic recension, ursolic sprej, ursolsyra

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ