Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > HydraPro
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2007-09-10, 19:47   #1 (permalink)
Senior Member

Dannes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Danne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enough
Thumbs up HydraPro

En liten utvärdering av denna produkt.

Smak : Citron, Jag tycker den är riktigt god.

Effekt : Detta är ju egentligen högkoncentrerad mat av högsta kvalitet så effekt är väl fel ord att tala om. Men min kost har inte varit den bästa under ett tag och då har jag märkt skillnad när jag använt HydraPro jag har fått mer tryck i kroppen.

Jag har använt HydraPro innan träning och har blandat ut 50 gram pulver i 5-6 dl vatten, jag har druckit det mesta innan träningen men innan shakern är tom (kanske 1dl kvar) så fyller jag på med vatten och dricker detta under passet.

Mitt betyg då. 4,5 byggartummar av 5 möjliga, inte riktigt full pott för att jag skulle vilja ha haft större andel EsaPro kanske 10gr per 50gr pulver, men det går ju att spetsa i om man har en burk EsaPro. Och ska man vara petig så hade jag helst sett att det bara var Vitargo istället för en kolhydratsmix.

Men jag har iaf. beställt mer.

Senast redigerad av Danne den 2007-09-10 klockan 19:55
Danne är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2007-09-10, 19:52   #2 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Jag tyckte den va asgod faktiskt, gillade smaken skarpt! Påminde om en citronsorbe jag provade förra året, haha. Jag kan dock inte säga att ja g märkte nån skillnad på det där mot kanske ESAPRO och malto eller dextro men smaken som sagt slå ju det andra med hästlängder.
Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-11-25, 15:27   #3 (permalink)
Skilled Master

Gogges avatar

Reg.datum: Nov 2007
Gogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really nice
Standard

Jag har själv tyckt att man har snabbare återhämtning i själva musklerna under passet. Mer ork också, och sen smaken är fantastiskt god
Ska prova med Malto6 från Fast i kombination med EsaPro. Hoppas det blir någorlunda gott.

Det är väl mest priset som jag inte tycker är ok med tanke på att det är för lite EsaPro, så det är ju kolisarna man betalar för nästan.
Jag brukar tillsätta 12g EsaPro i min drink, och trots det tappar den inte i smak
Gogge är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-11-25, 18:22   #4 (permalink)
Skilled Master

loveriuss avatar

loverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura about
Skicka ett meddelande via MSN till loverius
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Danne Visa inlägg
...Och ska man vara petig så hade jag helst sett att det bara var Vitargo istället för en kolhydratsmix.

Vad menar du med kolhydratmix? Är det inte rent Vitargo bara med EAA? Är det malto+vitargo typ, har i så fall missat det...

Citrus Splash förstår jag inte att ni gillar, usch, Jag får blanda ut med FunLight eller nått

loverius är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-11-25, 19:04   #5 (permalink)
Senior Member

Dannes avatar

Danne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loverius Visa inlägg
Vad menar du med kolhydratmix? Är det inte rent Vitargo bara med EAA? Är det malto+vitargo typ, har i så fall missat det...

Citrus Splash förstår jag inte att ni gillar, usch, Jag får blanda ut med FunLight eller nått
innehåll :
Vitargo® (patenterad kornstärkelse)
hydrolyserad majsstärkelse
EsaPro™ (komplex av aminosyrorna [farmaceutisk kvalitet, uppfyller USP] L-leucin, L-lysin, L-fenylalanin, L-treonin, L-valin, L-histidin, L-isoleucin, DL-metionin)
fruktos
malat
aromer
natriumklorid
magnesiumsulfat
kaliumklorid
betakaroten
sötningsmedel (sukralos).

Vitargo står först men teoretiskt behöver det ju bara vara 0,00000001% mer vitargo för att få lista den före maltodextrinet :-) alltså det kan vara nästan lika mycket malto i mixen.
Danne är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-11-25, 19:47   #6 (permalink)
Skilled Master

Gogges avatar

Reg.datum: Nov 2007
Gogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really niceGogge is just really nice
Standard

Henrik kanske vill reda ut förhållandet åt oss?
Gogge är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-11-25, 19:51   #7 (permalink)
Skilled Master

pclillens avatar

Ålder: 31
pclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till pclillen
Standard

det är väl ändå fruktosen som är den andra kolhydratskällan? Vitargo+fruktos.. Har för mig att fruktosen ska ha en positiv effekt om man kör längre pass.. Om ja minns rätt dvs..
"I had a guy come into my store telling me that a gnc employee told him that Muscletech produced the best supplements because "That's what the pros use". I almost died from the laughter."

"To know what I know, to do what I do, you'd have to actually read, study, think, and practice." - TC

"Some of us are just plain better. What are you gonna do about it?" - TC
pclillen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-11-25, 21:00   #8 (permalink)
Senior Member

Dannes avatar

Standard

Läs innehållet som jag skrev i min förra post, där är igredienserna i fallande led, dvs. det är midre fruktos än EsaPro (mindre än 12 gram fruktos per 100gram, fast jag hoppas det är betydligt mindre än så)

Citat:
Ursprungligen postat av pclillen Visa inlägg
det är väl ändå fruktosen som är den andra kolhydratskällan? Vitargo+fruktos.. Har för mig att fruktosen ska ha en positiv effekt om man kör längre pass.. Om ja minns rätt dvs..
Danne är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-11-25, 21:22   #9 (permalink)
Skilled Master

pclillens avatar

Ålder: 31
pclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till pclillen
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Danne Visa inlägg
Läs innehållet som jag skrev i min förra post, där är igredienserna i fallande led, dvs. det är midre fruktos än EsaPro (mindre än 12 gram fruktos per 100gram, fast jag hoppas det är betydligt mindre än så)
Vet hur jag läser innehållsförteckningen.. de e 2 kolhydratskällor i hydrapro, vitargo+fruktos.. (ni nämde ju maltodextrin..)
"I had a guy come into my store telling me that a gnc employee told him that Muscletech produced the best supplements because "That's what the pros use". I almost died from the laughter."

"To know what I know, to do what I do, you'd have to actually read, study, think, and practice." - TC

"Some of us are just plain better. What are you gonna do about it?" - TC
pclillen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-11-25, 21:24   #10 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

"hydrolyserad majsstärkelse" den då?

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta