Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > Jarrow Formulas - Seditol
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-11-16, 17:56   #1 (permalink)
Senior Member

Messier11s avatar

Reg.datum: Nov 2007
Messier11 will become famous soon enoughMessier11 will become famous soon enoughMessier11 will become famous soon enoughMessier11 will become famous soon enoughMessier11 will become famous soon enoughMessier11 will become famous soon enough
Standard Jarrow Formulas - Seditol

Detta blir en ytterst kort recension men jag har nu använt upp två burkar seditol och kan ge mina synpunkter.

Förväntningar: Låga.. då jag provat nästan allt som kan tänkas ha en positiv effekt på sömnen väntade jag mig på sin höjd en viss placeboeffekt.

Resultat: sämre än väntat(?!) har tagit de enligt instruktionerna ca en timme före läggdags och vill nog påstå att jag inte märkt så lite av nåt förutom powerfull, har även provat två kapslar men märker ingen skillnad.

Det som gör mig extra skeptisk är att andra produkter Tex. Lean Dreams kan jag märka av en "bieffekt" i form av ÄNNU sämre sömn ibland men denna har gått helt obemärkt förbi.
Visserligen är det ju som med allt annat att det är omöjligt säga hur dessa två månader skulle varit utan produkten men jag tror inte jag kommer köpa den igen

Betyg:3/10 ger den ändå en trea mest pga att den inte är så dyr så det skadar väl inte att prova för den nyfikne(159 kr/mån)
Messier11 är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-11-16, 18:57   #2 (permalink)
Skilled Master

Gymvaruhusets avatar

Reg.datum: Oct 2007
Gymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura about
Standard

Har också testat den. Märkte inget med en kapsel men gick över på 2 och har fått för mig att det ger något bättre sömn. Brukar ibland kombinera med 400 mg Theanine och det tycker jag ger extra effekt, speciellt på insomning.
Gymvaruhuset är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-16, 19:26   #3 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 29
Dr Nick is a splendid one to behold
Dr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to behold
Information
Standard

Reps..

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är uppkopplad nu  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta