Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > Body Science Vip-X 828gr Pink Orange
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-10-05, 09:36   #11 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Reps Tobbe.

Hur tycker den står sig om man jämför med originalet? Märker du av någon skillnad?
Svara med citat
Gammal 2009-10-05, 10:08   #12 (permalink)
Skilled Master

Maods avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 36
Maod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of light
Standard

Är Pink Orange en ny smak? Den hette väl Pink Lemonade förr?
Svara med citat
Gammal 2009-10-05, 11:36   #13 (permalink)
Skilled Master

Reg.datum: Dec 2007
Ålder: 32
Kingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the rough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maod Visa inlägg
Vad jag vet är det samma.

Tobbe: Reps! Tycker smaken är, i brist på bättre ord, riktigt jävla bra! Ganska söt som du säger, men det gillar vi!
Produkten i sig behöver man väl inte gå in närmare på, efter ca 8 burkar och 4 på lager så kan jag inte säga annat än att jag är riktigt nöjd!
Kingen är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-10-05, 18:41   #14 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Crosstjeck Visa inlägg
Reps Tobbe.

Hur tycker den står sig om man jämför med originalet? Märker du av någon skillnad?
Du tänker på Viper-X ? Det är samma produkt men ett annat namn pga en "namnkonflikt" med ett annat företag.

Tackar tjecken!

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-10-05, 18:42   #15 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maod Visa inlägg
Precis som Kungen säger så är det samma, vad jag vet. De smakar iaf likadant

Citat:
Ursprungligen postat av Kingen Visa inlägg
Vad jag vet är det samma.

Tobbe: Reps! Tycker smaken är, i brist på bättre ord, riktigt jävla bra! Ganska söt som du säger, men det gillar vi!
Produkten i sig behöver man väl inte gå in närmare på, efter ca 8 burkar och 4 på lager så kan jag inte säga annat än att jag är riktigt nöjd!
Tackar
Det är gött när man har hittat "sin produkt" så oavsett hur mycket man provar sen så vet man var man ska gå ifall de övriga sviker en

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-06, 22:39   #16 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Standard

Jag har provat att spetsa VIP-X lite på senaste tiden med lite extra citrulline.. typ 5gram mer, haha. Det har vad jag tror gett lite mer tryck i kroppen. Jag vill också gärna påstå att jag har blivit lite mer vaskulär av det?

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-06, 22:49   #17 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Jag har provat att spetsa VIP-X lite på senaste tiden med lite extra citrulline.. typ 5gram mer, haha. Det har vad jag tror gett lite mer tryck i kroppen. Jag vill också gärna påstå att jag har blivit lite mer vaskulär av det?
Mycket möjligt, reeeeps !
Svara med citat
Gammal 2009-11-10, 20:00   #18 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R2D2 Visa inlägg
Mycket möjligt, reeeeps !
Tackar.. fint att man får reps för vaskuläritet

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-11, 20:59   #19 (permalink)
Skilled Master

MMSportss avatar

Reg.datum: Nov 2007
MMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really nice
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Tackar.. fint att man får reps för vaskuläritet
Du har ju redan så många reps...
Jag har tydligen missat hur man får det
MMSports är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-11, 21:02   #20 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olle Sparringsjö Visa inlägg
Du har ju redan så många reps...
Jag har tydligen missat hur man får det
De gröna blupparna du har representerar dina reps och vad repsen du själv ger är värda. Reps ger man genom "vågen" längst ner i din "användarruta" i varje inlägg. Där kan du välja med att "hålla med" eller "håller inte med". Hålla med är bra och att inte hålla med är dåligt

Vad du har fått reps för och ev kommentar ser du i din kontrollpanels första sida. Det bör stå "senaste mottagna rykten" tror jag o mdu har OB inställd på svenska

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
body science, pink orange, vip-x

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta