Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > XPRESS - Arachidonic Acid (the X-factor clone)
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-10-01, 22:08   #21 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( has much to be proud of((( has much to be proud of
((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

GRym och utförlig recension (och grymma framsteg också till på köpet!

Reps såklart!

‎"Every time you touch the bar it is a +.
When you take a day off it's a -"
-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-10-01, 23:12   #22 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg
GRym och utförlig recension (och grymma framsteg också till på köpet!

Reps såklart!
Citat:
Ursprungligen postat av monsterbiceps Visa inlägg
Intressant! Länge funderat på att testa Xpress. Kanske blir nåt att bulka med i vinter. Reps!
Tackar gubbs.
Svara med citat
Gammal 2009-10-22, 09:45   #23 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard Andra halvlek slut - 50 dagar.

Okej, jag doserade 5 kapslar första 30 dagarna ( 1250 mg ), men de sista 20 dagarna gick jag ned till 3 kapslar ( 750 mg) beroende på att jag la in Prime i stacken. Samtidigt har jag börjat med ett nytt PWO Fire Starter ( recension på den kommer senare)

Viktuppgången har stagnerat litegrann likaså styrkeökningarna, det går framåt men mycket saktare. Så har jag också ändrat träningsupplägget till mer pumpfokuserat, fler set och reps istället för att fokusera på styrka.

Skillnaden på 5 och 3 caps ? Anspänningen i huvet försvann på 3 likaså den överjävliga träningsvärken, men känner mig mer upppumpad nu, antagligen Prime och Fire Starters förtjänst ?

Betyg på 3 kapslar (750mg)

Styrka:
Testar ju inte RPS men inget fel på repsstyrkan. Betyg 3/5.

Kroppskomposition & vikt:
Har gått upp 1,5 - 2 kilo sista 20 dagarna. Har fortfarande inte blivit alltför fet. Kan ha 6 sjätte hålet på bältet med nöd och näppe men får nog snart byta till femte ( har haft sjunde när jag varit som slimmast) Så jag är nöjd med att inte alla kilona hamnat runt midjan. Betyg 4/5.

Pump:
Fortfarande bra pump , men svårt att säga om det är AA eller PWO´n 3/5

Återhämtning, ork:
Samma här, har iofs gått ned till 4 pass/vecka från 5/vecka så återhämtningen borde gynnas av det oxå. Betyg 3/5

Biverkningar:
Har inte känt av samma nackdelar/effekt som på 5 kapslar Betyg 3/5

Dosering - Pris:
Självklart blir det ju mer prisvärt om man sänker doseringen och burkarna räcker längre. men det blir ju bara en lek med siffrorna hehe.

Sluttankar: Hade jag haft obegränsat med cash och AA inte haft så många frågetecken kring biverkningsbiten ( eller om jag inte hade brytt mig) så hade jag kört maxdos AA, maxdos Prime och maxdos Fire Starter i 100 dagar. Hade nog blivit en helt ok non-hormonal-stack.

Senast redigerad av R2D2 den 2009-10-22 klockan 10:11
R2D2 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-10-22, 11:16   #24 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 38
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Reps,R2..

Hade själv problem med huvudvärk när jag ökade dosen av Xpress..

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-10-22, 12:52   #25 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( has much to be proud of((( has much to be proud of
((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

Reps för uppföljningen!

‎"Every time you touch the bar it is a +.
When you take a day off it's a -"
-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
arachidonic acid, arakidonsyra, xfactor, xpress

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ