Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > Livelogg cyperol+xpress
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-08-28, 19:37   #1 (permalink)
Banned

Reg.datum: Nov 2008
träning1980 is on a distinguished roadträning1980 is on a distinguished roadträning1980 is on a distinguished roadträning1980 is on a distinguished road
Thumbs up Livelogg cyperol+xpress

har införskaffat mig i två burkar av varje. Målet är att öka i styrka och att eventuellt lägga på sig ngt kilo!

KOmmer att börja nu på söndag och räknar med att jag kör på i två månader om inget skulle inträffa. )

Kommer uppdatera mätningar en gång i veckan! (är ingen stor sak)

Så här ser det ut idag:
H arm 33,5 cm
v arm 33 cm
h lår 57 cm
v lår 56 cm
stuss 94 cm
midja 86 cm
axlar 110 cm
vikt: 74,5 - 75kg
längd: 178cm
Bänk: 85kg (har tagit 105)
Mark: 130kg (har tagit 140)
chins: 10st (helt ny övning)

KOmmer inte lägga så mycket krutt på att se hur mkt styrkan har ökat, med tanke på att jag inte trnat på ett tag och det isf skulle bli väldigt missvissande!

Men har som mål iaf inom styrkan att ta 100+ i bänk och 150+ i mark iaf!

Hopaps detta låter intressant att följa!

Övriga tillskott som kommer att användas är kreatin (mono), eaa, gainer.
träning1980 är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-08-28, 19:50   #2 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Coolt, jag ska följa denna, lycka till !
Var fick du tag i XPRESS förresten, ser att det är slut hos GV.

Senast redigerad av R2D2 den 2009-08-28 klockan 19:54
R2D2 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-08-28, 20:02   #3 (permalink)
Banned

träning1980 is on a distinguished roadträning1980 is on a distinguished roadträning1980 is on a distinguished roadträning1980 is on a distinguished road
Standard

Köpte från Azon! cyperol från GV
Svara med citat
Gammal 2009-08-29, 17:52   #4 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Det här kommer att bli skitintressant att följa! Reps hehe.

Jag kommer nog påbörja min Xpress + Cyperol precis när du blir klar så i den här tråden kommer jag nog att hänga en del
Svara med citat
Gammal 2009-08-29, 18:40   #5 (permalink)
Banned

Standard

haha =) häng på vettja =)

Hoppas det blir intressant för er
Svara med citat
Gammal 2009-09-03, 21:27   #6 (permalink)
Banned

Standard

vägde 74,4 kg i måndags, kommer gåe fetr denna våg från och med nu och första uppdatering kommer att komma på lördag!

Ni som har provat innan, vad har ni att säga om libido effekten..?

"SO FAR SO GOOD"
Svara med citat
Gammal 2009-09-03, 21:33   #7 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Tänkte just skriva här och fråga hur det går. Kul att se att du ökar men du har höjt kalorierna rejält eller ?

And guess what , jag har nu börjat på en egen kur med XPRESS + Tribulus (T är helt värdelöst enligt studierna jag vet, men hade en gammal burk och ja WTF, lika bra köra den )

Ursäkta trådkapningen (kommer nog skriva en egen recension)
Svara med citat
Gammal 2009-09-04, 08:38   #8 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

R2D2, då måste du dela med dig av din syn på Xpress. Jag gillar den som sagt skarpt men tyvärr behåller man inte styrkeökningarna =(
Svara med citat
Gammal 2009-09-04, 20:21   #9 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Crosstjeck Visa inlägg
R2D2, då måste du dela med dig av din syn på Xpress. Jag gillar den som sagt skarpt men tyvärr behåller man inte styrkeökningarna =(
Japp, jag ska skriva recension eller veckologg. Men vill inte kapa tråden här
Svara med citat
Gammal 2009-09-05, 10:01   #10 (permalink)
Banned

Standard

Här kommer första resultaten!

Träningen har sett ut förljande denna vecka:
v1
mån rygg+bänk+mark
tis ben+triceps+mage
ons bröst+axlar+chins
tor rygg+biceps
fre ben+chins+mark+mage

Mätningar efter en vecka:
vikt 74,1kg (-0,3)
h arm 34,5 cm (+1cm)
v arm 34 cm (+1cm)
h lår 58 cm (oförändrat)
v lår 56 cm (oförändrat)
stuss 94 cm (oförändrat)
midja 85 cm (-1cm)
axlar 111 cm (+1cm)

Mycket nöjd över veckans första resultat bortsett från vikten!

Mätningarna kan ju dock bli lite missvisande med tanke på att jag har tränat, i gymet men det va för ett bra tag sen!

Idag blir det vilodag =) har haft lite små go, "första dagen på gymet värk" tors-lördag )

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta