Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > Tobbe goes DURAVOL! (Livelogg)
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-03-24, 21:11   #21 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Bra böjt!
Tack så mkt. Dock så känns det lite ynkligt men det kommer väl, får jag hoppas

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-03-25, 04:52   #22 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Standard

Morgonvikt: 84.8

Detta kommer vara den startvikt jag kommer att jämföra mot sen i slutet. Av nån anledning så kan jag inte minnas vad vågen sa i måndags och efter det så har jag glömt väga mig, hehe.

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-25, 13:55   #23 (permalink)
Optimal Body Citizen

Hobbess avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 45
Hobbes has much to be proud of
Hobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud of
Skicka ett meddelande via MSN till Hobbes
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Morgonvikt: 84.8

Detta kommer vara den startvikt jag kommer att jämföra mot sen i slutet. Av nån anledning så kan jag inte minnas vad vågen sa i måndags och efter det så har jag glömt väga mig, hehe.
Kul att se hur det fungerar för dig, upplevde att det påverkar vikten neråt!

"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"

Hoka-Hey - Live Strong Today It Might Be To Late Tomorrow
Hobbes är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-25, 19:41   #24 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hobbes Visa inlägg
Kul att se hur det fungerar för dig, upplevde att det påverkar vikten neråt!
Jag hoppas dock att vikten ska gå upp, fast på rätt sätt dock hehe

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-25, 19:52   #25 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Standard

Onsdag 25 Mars, Triceps Mage
Duravol:
Dag 3
Träningspass 3

Heavy pushdowns
60x10
60x10
60x10

Strikta pushdowns, brett grepp och tjock stång
45x10
45x10
45x10

Sittande frenchpressar
40x10
40x10
40x10

Stå framåtlutande tricepsextensions i kabel
40x10
45x8
40x10

Sen lite mage på det med crunches och "insug"

Kommentar
Detta pass genomfördes som straff för att jag inte tränade triceps i måndags. Detta är ju egentligen min lediga dag. Dock så ångrar jag inget utan det va ett riktigt skönt pass och jag är mycket nöjd. Hoppas in det påverkar axelpasset imorrn för mycket bara men det ska nog gå bra.

Duravol
Det intogs idag tillsammans med min PWO precis innan träning med 3 kapslar. Fan, visst luktar dessa OCKSÅ lakrits?

Övriga tillskott
Grönt Te
EAA-X
Malto
BS Whey

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-26, 19:17   #26 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Standard

Torsdag 26 Mars, Axlar
Duravol:
Dag 4
Träningspass 4

Sitt. axelpress i maskin med fria armar Vikt per arm!
40x10
40x10
40x10

Sitt. smithpress bakom huvet
60x10
60x10
60x10

Sitt. växelvis frontlyft m. hantlar
21x20
21x20

Sitt. sidolyft
11x10
11x10
13.5x7

Sitt. baksida axlar i maskin
6x10
6x10
6x10

Kommentar
Ett riktigt skönt pass som jag är mycket nöjd med faktiskt. Jag är väldigt förvånad över hur lätt det är att köra axelpressen i maskin mot hantelpress. Jag vet ju att det är skillnad men nu handlar det om typ 10kg PER arm typ. Att mina triceps va lite trötta kändes men inte så mkt ändå. Det kändes mest i smithpressarna. Jag gillade fö min spegelbild idag, hehe Jag körde för 100% kontakt i baksida axlar, kändes riktigt bra. Det ska jag göra fler ggr.

Duravol
Idag intogs duravol tillsammans med min PWO med 3 kaps.

Övriga tillskott
Grönt Te
Malto
EAA-X
BS Whey
Eiselt Creapure

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-26, 22:34   #27 (permalink)
Optimal Body Citizen

Hobbess avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 45
Hobbes has much to be proud of
Hobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud of
Skicka ett meddelande via MSN till Hobbes
Standard

Bra pass - som sagt tidigare så kommer resulataten av Duravol efter ca en burk!

Jag kommer säkerligen att fortsätta nu efter dagens pass - resultaten trillar in hela tiden! Är inne på 4e burken nu!

"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"

Hoka-Hey - Live Strong Today It Might Be To Late Tomorrow
Hobbes är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-27, 04:18   #28 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hobbes Visa inlägg
Bra pass - som sagt tidigare så kommer resulataten av Duravol efter ca en burk!

Jag kommer säkerligen att fortsätta nu efter dagens pass - resultaten trillar in hela tiden! Är inne på 4e burken nu!
Jag går inte och väntar på resultat och kör på som vanligt så märks det förhoppningsvist när nåt händer Träningen känns bra jus tnu så det får gärna fortsätta så. Kanske är det för att jag sakta börjat med högreps igen

Tackar tigern!

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-27, 10:00   #29 (permalink)
Skilled Master

Reg.datum: Dec 2007
Ålder: 32
Kingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the rough
Wink

Ska försöka följa denna även om jag är kass på det och brukar glömma/inte orka Men jag ska försöka..

Duravol är det svårt att säga något om än men vad tycker du om V12 Magnum so far? Vilken smak har du och hur smakar den samt hur länge har du användt den?

Lycka till med träningen nu, inget mesande nu bara för jag ska till linköping snart och då letar jag upp dig

Kingen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-27, 10:11   #30 (permalink)
Skilled Master

Reg.datum: Dec 2007
Ålder: 32
Kingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the rough
Wink

Ska försöka följa denna även om jag är kass på det och brukar glömma/inte orka Men jag ska försöka..

Duravol är det svårt att säga något om än men vad tycker du om V12 Magnum so far? Vilken smak har du och hur smakar den samt hur länge har du användt den?

Lycka till med träningen nu, inget mesande nu bara för jag ska till linköping snart och då letar jag upp dig

Kingen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
duravol, live, logg

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta