Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > Tobbe goes DURAVOL! (Livelogg)
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-06-02, 12:39   #151 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Efter att ha funderat ett tag nu (det behövdes) på hur jag ska sammafatta den här recensionen och produkten samt även kolla lite i loggen så har jag kommit fram till att jag faktiskt inte kan skriva nåt.

Det är för mycket som inte alls har gått enligt planerna, inte bara att jag har gått emot min tanke från början men även saker på vägen som gett förändringar. Det blev alltså inte ALLS som jag hade tänkt mig och med det i bakhuvet så känner jag att jag inte kan skriva ner nåt vettigt att dela med mig för ni skulle inte bli smartare av det. Det är lite synd för jag hade ju faktiskt rätt höga förhoppningar om inte bara slutresultatet av loggen i sig utan även produkten.

Sånt som händer och som tur är så finns det ju redan andra loggar recensioner som kanske ger en vettig bild över produkten. Ni kan ju oavsett alltid fråga och hoppas att jag kan ge ett bra svar.

//Tobbe

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-06-02, 12:44   #152 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( has much to be proud of((( has much to be proud of
((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

REPS ändå!

Det är ju sånt som händer och inte lätt att styra över allt och allting...

Sen tycker jag ju att duravol är en fruktansvärt svår produkt att så att säga "sätta fingret på", till och med efter så många veckor som jag körde den har jag svårt att säga något riktigt helt konkret faktiskt. Dock är jag liksom övertygad att den fungerar och nog ger lite grann i längden, men som sagt, svårt å sätta fingret på det...

Hur blir det nu? kommer du uppdatera i din vanliga journal nu framöver igen eller?

‎"Every time you touch the bar it is a +.
When you take a day off it's a -"
-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-06-02, 12:47   #153 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg
REPS ändå!

Det är ju sånt som händer och inte lätt att styra över allt och allting...

Sen tycker jag ju att duravol är en fruktansvärt svår produkt att så att säga "sätta fingret på", till och med efter så många veckor som jag körde den har jag svårt att säga något riktigt helt konkret faktiskt. Dock är jag liksom övertygad att den fungerar och nog ger lite grann i längden, men som sagt, svårt å sätta fingret på det...

Hur blir det nu? kommer du uppdatera i din vanliga journal nu framöver igen eller?
Men det är väl egentligen som alla produkter. För att kunna ge en rättvis bild över en produkt så kräver det ju att man följer samma upplägg och inte ändrar så mycket samt helst undviker så mycket man kan av övriga tillskott. För mig falerade det på ungefär ALLA punkter

Jo, de passen jag orkar skriva om kommer hamna i den vanliga loggen. Jag slarvar som fan nu förtiden men det är väl mest för att motivationen är väl lite sådär så passen är ju inte riktigt så seriösa som jag vill, men det blir desto roligare ändå tycker jag. Jag kan ju börja med att skriva om gårdagens bröstpass iofs, hehe.

Tack för reps vänsterböjen!

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
duravol, live, logg

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta