Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > Tobbe goes DURAVOL! (Livelogg)
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-05-12, 16:04   #131 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( has much to be proud of((( has much to be proud of
((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

Ser ju bra och kul ut, kör hårt!!!

‎"Every time you touch the bar it is a +.
When you take a day off it's a -"
-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-05-12, 20:25   #132 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Tisdag 12 Maj Rygg Trapz
Duravol:
Dag 50
Träningspass 27

Good mornings
90x10
90x10
90x10

Skivstångsrodd m. stopp
80x10
80x10
85x10
85x10

Latsdrag bakom huvet
75x10
80x10
80x10

Omv. vlatsdrag utan stöd
70x10
70x9
70x10

Stolen
60x12
65x12
70x12

Sitt. bred kabelrodd
80x10
80x10
80x10

Stå. raka pushdowns för lats
40x10
40x10

Smithshrugs
110x10
110x6

Kommentar
Passet gick undan, allt gick igenom på 55 minuter ungefär och det va väl inte så bra egentligen. Jag ville ha samma bra tempo som igår men istället blev det ett vansinneslopp ungefär. Efteråt kändes det mer kvantitet istället för kvalitet så det lär inte ske igen! Kul dock att veta att det kan hända saker, hehe. Man märker iaf att om man dissar marklyften så hinner man med asmkt mer. Lite fegspel på GMs då det kändes som jag skulle skita på mig varje gång jag va i botten och sen så va smithshrugsen inte så bra. Jag va typ tom på energi där och min korsrygg va helt död så kunde knappt köra shrugs, därav 6an på sista och bara 2 set. Jag hade inte koll på en enda vikt kändes det som och det enda som egentligen va lite tungt va latsdragen, resten finns det mer på och ibland MYCKET mer. Gör om gör rätt. Imorrn är det triceps.

Duravol
Idag intogs duravol tillsammans med min PWO med 3 kaps.

Övriga tillskott
Malto
EAA-XX
BS Whey
Eiselt Creapure

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 20:41   #133 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Standard

Onsdag Triceps Mage
Duravol:
Dag 51
Träningspass 28

Ligg. tricepspressar
50x10
50x10

Skullcrushers
40x12
42.5x12

På knä ö. huvet tri.ext i kbl, utväxl.
65x10
65x10
70x10
70x10

Halva pushdowns, utväxl.
70x12
75x12
80x12
80x10

Frenchpressar m. curlstång
40x10
40x9
40x10

Smalbänk m. liten stång
65x12
70x10
70x10

Sen lite mage också

Kommentar
Jag är faktiskt nöjd med passet. Det kändes riktigt bra även att jag faktiskt kan ta ut mig lite mer. Körde lite andra övningar och utföranden så det är svårt att veta var man ligger men nu har jag ju en liten mall iaf. Jag supersetar ligg. tricepspress och skullizzen med lite smalbänk på samma vikt och FY FAN så det tar bra och satan och hans moster så det känns i bröst, smärtar nästan, hehe. Jag gillart. Tränade även mage idag för första gången på bra länge. Det kändes med. Jag måste komma igång lite bättre med det, annars blir jag fet, hehe.

Duravol

Övriga tillskott
Malto
EAA-XX
BS Whey
Eiselt Creapure

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 20:54   #134 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( has much to be proud of((( has much to be proud of
((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

Bra pass, båda två, men satan!!!!
allt det på ryggpasset på 55min? förstår att det var ett vansinneslopp med huvudsakligen kvantitet, måste ju ha varit helt sänkt på slutet oavsett om du nu hade mycket mer å ge på många av övningarna...galet tempo. Och håller med, de pass man håller sig undan från marken så hinner man mycket annat... men sen blir man ju ledsen att man inte fick marka ju

‎"Every time you touch the bar it is a +.
When you take a day off it's a -"
-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 21:14   #135 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Två bra pass!

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 22:32   #136 (permalink)
Optimal Body Addicted

Machineheads avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 43
Machinehead is a splendid one to behold
Machinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to behold
Standard

Hallo Tobbeman!
Jag har slarvat lite med att läsa ditt lilla Duravolexperiment(Sorry!!), men har du skrivit något sammanfattande om dina upplevelser så här långt??
Machinehead är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 22:48   #137 (permalink)
Optimal Body Citizen

Faces avatar

Reg.datum: Jan 2008
Face will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enoughFace will become famous soon enough
Standard

Bra tränat här ser jag, starkt!!
Face är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 22:48   #138 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg
Bra pass, båda två, men satan!!!!
allt det på ryggpasset på 55min? förstår att det var ett vansinneslopp med huvudsakligen kvantitet, måste ju ha varit helt sänkt på slutet oavsett om du nu hade mycket mer å ge på många av övningarna...galet tempo. Och håller med, de pass man håller sig undan från marken så hinner man mycket annat... men sen blir man ju ledsen att man inte fick marka ju
Nja, helt ärligt så saknar jag inte marklyft det minsta faktiskt

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Två bra pass!
Tackar

Citat:
Ursprungligen postat av Machinehead Visa inlägg
Hallo Tobbeman!
Jag har slarvat lite med att läsa ditt lilla Duravolexperiment(Sorry!!), men har du skrivit något sammanfattande om dina upplevelser så här långt??
Fy skäms! hehe. Nej då, det gör inget
Jag har faktiskt inte skrivit nåt speciellt viktigt och jag kan tyvärr säga också att denna recension inte alls blev som jag tänkte mig. Alldeles för mycket har hänt på vägen men jag ska försöka få ihop nåt vettigt sen

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-05-14, 09:06   #139 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Standard

Att köra djupa böjar idag kommer säkert bli asskönt. Jag har en crazy träningsvärk i korsryggen Om typ 10 minuter bär det av till gymet.

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-05-14, 11:51   #140 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Standard

Torsdag Lår
Duravol:
Dag 52
Träningspass 29

ATG knäböj m. stopp
110x4
110x4
110x4
120x1
125x1
125x1

Sitt. långsamma bencurl
45x10
45x10
45x10

Kommentar
Passet blev inte som planerat för när jag kom till gymet så hade jag ingen ork typ eller motivation att träna egentligen. Körde lite extra böj och lite baksida sen gick jag hem. Böjarna va iaf mycket tyngre än va de borde men jag skyller på träningsvärken i korsryggen och baksida lår från i tisdags. Då kan jag ha lite bättre samvete iaf, hehe.

Duravol

Övriga tillskott
Malto
EAA-XX
BS Whey
Eiselt Creapure

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
duravol, live, logg

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta