|
| Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat. |
 |
|
2009-02-07, 19:30
|
#1 (permalink)
|
|
Forum Moderator
Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 29
|
P-Slin, Anabolic Pump och Powerfull
P-Slin, Anabolic Pump och Powerfull
Introduktion
Det va nu ett tag sen jag faktiskt körde den här stacken och tanken bakom är inte så svår att förstå säkert. Bra sömn kombinerat med en massa tryck och energi i kroppen för att få bättre resultat på träningen. Recensionen kommer göras enkel, jag kommer dela upp den på de tre produkterna och skriva så kortfattat men innehållsrikt det går.
Dosering
Beroende på hur jag jobbar så kunde doseringen skilja en aning på timmar men över dagen så blev det oftast 3 stycken AP med 4-6 timmars mellanrum på tom mage 15 minuter innan käk, en stycken P-Slin PWO tillsammans med 100g malto och jag började med 2 kaps PF på tom mage i samband med sänggående. Dosen PF ökades till som mest 3 stycken.
Pure Supplement P-Slin
Detta va första gången jag provade PS så jag visste inte så bra vad jag hade att vänta mig, mer än det jag har läst. Jag får ett helt ok tryck i kroppen under träningen och man får ju lite alfahane-känsla när kroppen spänns. Tyvärr så va det väl inte så mkt mer än så. Jag kan inte påstå att jag kände mig starkare eller hade någon större mängd energi mot att t.ex bara köra på 100g malto. Ev resultat kan jag därför inte tillskriva PS då de inte va konstanta.
USPLabs Anabolic Pump
Det här va nu andra gången jag provade AP och hade stora förväntning på det då jag blev så nöjd första gången. Tyvärr så levde det inte upp till min egna hype och jag blev faktiskt besviken. Det va inte alls som första gången då jag kunde äta mer, kände mig hårdare över dagen och bara va rätt euforisk över produkten. Jag kände av ett foodpump till och från men inget i närheten som första gången.
USPlabs Powerfull
Den här va jag mycket nyfiken på. Även denna produkt provade jag för första gången och tanken va bara för att se om jag skulle få bättre sömn och på sätt känna mig piggare och gladare över dagen. Tanken va alltså inte på nåt sätt att direkt påverka mina träningsresultat åt det positiva hållet. Jag är väl nöjd med produkten men inte mer än så. Min sömn blev tyvärr oförändrad, alltså att jag vaknar ofta och inte fick konstant sömn men när det väl va dags att gå upp så kände jag mig faktiskt många dgr MYCKET fräschare och mer utvilad än tidigare. Jag blev därmed en aningen piggare om dagarna men inte som natt och dag. Alla nätter blev inte lika bra tyvärr men majoriteten skulle jag vilja påstå blev en förbättring.
Pris
Denna stack är tyvärr inte billig och man måste ha koll på lite saker för att få ut det mesta ur den. AP speciellt kan vara mycket svår. Priset hamnar oftast runt en 1500 kronor här i Sverige.
Sammanfattning
Tyvärr så blev jag besviken den här gången. PS skötte sig allt som oftast och gav min ett bättre tryck under passen. PF gjorde oftast det som va tanken och gjorde att jag vaknade lite fräschare och piggare sen va med bättre på noterna under dagen. AP däremot blev en stor besvikelse den här gången.
+Bättre tryck
+Lite piggare/fräschare på dagarna
-Priset
-Min egna hype
Hoppas ni blev nöjda med recensionen och känner att du har fått lite mer skinn på näsan nu inför ett ev köp.
//Tobbe
|
|
2009-02-07, 19:58
|
#2 (permalink)
|
|
Member
Reg.datum: Aug 2008
Ålder: 25
|
Verkar va fina grejer men på tok för dyra. Å som jag fattat det kommer det typ 30 kapslar per burk (P-Slin).
När jag väl börjar jobba så kanske kommer jag prova det, men inte nu när man är fattig student
Men en sak undrar jag bara (kanske dum fråga, men jag kör på): Är det lagliga grejer? Vill inte bli portad från nått gym 
Bra recension iaf!
|
|
|
2009-02-07, 20:05
|
#3 (permalink)
|
|
Skilled Master
Reg.datum: Nov 2007
|
Jag har kört P-slin och AP och resultatet var väl så där. Fick lite bättre pump men inga prestationsförbättringar.
Lite märkligt att du blev så nöjd första ggn men inte andra med AP, placebo ?
Reps.
|
2009-02-07, 20:06
|
#4 (permalink)
|
|
Skilled Master
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Starsky
Verkar va fina grejer men på tok för dyra. Å som jag fattat det kommer det typ 30 kapslar per burk (P-Slin).
När jag väl börjar jobba så kanske kommer jag prova det, men inte nu när man är fattig student
Men en sak undrar jag bara (kanske dum fråga, men jag kör på): Är det lagliga grejer? Vill inte bli portad från nått gym 
Bra recension iaf! 
|
Ja lagligt.
|
2009-02-07, 20:11
|
#5 (permalink)
|
|
Forum Moderator
|
Citat:
Ursprungligen postat av R2D2
Jag har kört P-slin och AP och resultatet var väl så där. Fick lite bättre pump men inga prestationsförbättringar.
Lite märkligt att du blev så nöjd första ggn men inte andra med AP, placebo ?
Reps.
|
Första gången jag provade så kom jag direkt ifrån en deff med, kan vara därför också
|
|
2009-02-07, 20:13
|
#6 (permalink)
|
|
Forum Moderator
|
Citat:
Ursprungligen postat av Starsky
Bra recension iaf! 
|
Ja precis, PS kommer med 30 kaps medans AP och PF kommer med 90 stycken
Och som R2D2 sa så är det lagliga grejor, till min vetskap iaf
|
|
2009-02-08, 17:16
|
#7 (permalink)
|
|
Skilled Master
|
billigare med p-slin i bulk
|
|
|
2009-02-08, 17:59
|
#8 (permalink)
|
|
Forum Moderator
|
Citat:
Ursprungligen postat av loverius
|
Det är väl självklart ändå. Det finns både för och nackdelar med bulk imho, beroende på vad man köper.
|
|
2009-02-08, 22:22
|
#9 (permalink)
|
|
Skilled Master
Ålder: 24
|
Citat:
Ursprungligen postat av loverius
|
Vad är dyrare i bulk? meningen är att det ska bli billigare när man handlar i bulk liksom.
Tack för rec, slipper ja handla P-slin då
|
|
|
2009-02-09, 11:40
|
#10 (permalink)
|
|
Skilled Master
|
Reps för en som vanligt utförlig recension. Håller helt med när det gäller AP. Man kan äta lite mer, har något bättre tryck i kroppen men detta omvandlas inte till bättre uthållighet eller styrka.
Powerfull var det ju kul att du fick ut något av.
|
|
|
 |
|
| Ämnesverktyg |
|
|
| Visningsalternativ |
Linjär visning
|
Regler för att posta