Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > Jungle Warfare (ALRI) 175mg - Livelogg
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-01-13, 14:26   #1 (permalink)
Member

Reg.datum: Dec 2008
Booob is on a distinguished road
Standard Jungle Warfare (ALRI) 175mg - Livelogg

Hallå!

Har precis börjat på mina JW burkar och det verkar ju som att intresse för mer info angående denna produkt finns här på forumet så jag tänkte köra lite livelogg.
Det är den nyaste burken jag har, 175mg formulan.

Kommer att uppdatera ungefär två gånger i veckan.

Jag kommer att ta 5st om dagen.
Motiveringen till att ta 2st mer än rekommenderat är att de flesta verkar tycka att 5st är bäst. Kommer att ta 2+1+2.
Tar även Only One multivitamin och Omega 3.

Började ta dom den 12/1 och kommer att köra i 6-7 veckor.

Mina stats:
Ålder: 22 år.
Längd: 180cm.
Vikt: 81kg (Har ingen bra morgonmätning men däromkring).
Fettprocent: Inte en aning men inte såå mycket, har lite rutor

Styrkestats:
Böj: 100x7
Bänk: 100x2
Mark: 150x1
Chins: 20st

Allt är strikt utfört, inget överdrivet fusk!

Satsar på styrka och ska försöka hålla fettet nere då jag fått varning om att man lätt lägger på sig av JW.

Efter JW så kommer jag att köra följande:
2st burkar Carbolin19, en burk ZMA och en burk Kre-Alkalyn.

Är iallafall inne på andra dagen nu och känner inget speciellt förutom träningsvärk, men det beror på en 3 veckors vila som precis tog slut.
Nu är det bara att invänta effekt
Booob är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-01-13, 14:33   #2 (permalink)
Skilled Master

Maods avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 37
Maod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of light
Standard

Jag skulle rekommendera att du börjar med att dosera efter förpackningen. Alltså 1+1+1 jämnt utspritt över dagen. Jag har inte fått den uppfattningen att 5 st är bäst av det jag läst. Bättre att känna efter själv imo.
Svara med citat
Gammal 2009-01-13, 15:41   #3 (permalink)
Senior Member

Sabatons avatar

Reg.datum: Feb 2008
Sabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of light
Standard

Jag tycker nog att 5 om dagen har gett bäst resultat, men då utspritt över dagen. En omgång tog jag 2 st 3 ggr dagligen och det gav inte lika bra resultat faktiskt.
Sabaton är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-01-13, 16:31   #4 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( has much to be proud of((( has much to be proud of
((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

Om styrka är ditt huvudmål under tiden med JW tycker jag verkligen inte du ska vara rädd och hålla på å satsa på att hålla "fettet nere". Visst, det finns ju heller ingen anledning att satsa på att just bli fetare, men se till att äta ordentligt.

‎"Every time you touch the bar it is a +.
When you take a day off it's a -"
-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-01-13, 17:34   #5 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 38
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Underligt att jag missat att majoriteten av folk tycker att 5st ed är bäst,låter underligt..
Citat:
Satsar på styrka och ska försöka hålla fettet nere då jag fått varning om att man lätt lägger på sig av JW.
Detta är helt fel,man lägger inte på sig något fett pga Jw,gör du det så har det med din kost att göra.

Mitt råd är att du doserar enligt rekommendationerna och istället ökar kalori intaget,äter du Jw så kan du ligga något högre än under en normal bulk.
Dina styrke ökningar kommer då också att bli bättre om du har ordning på din träning.

Tänker du ändå överdosera med runt 5st per dag såpass länge så råder jag dig att använda en ai efteråt.
Men som jag skre du får nog bättre resultat med ett högre kalori intag och normal dosering,din lever bla kommer nog också att tacka dig.

Bara några synpunkter,lycka till..

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-01-13, 17:54   #6 (permalink)
Member

Standard

Med att hålla fettet nere så menade jag att jag ska börja en vanlig bulk och sluta med min nuvarande grisaktiga bulk
Var lite otydlig där..
Ska ligga på ca. 3-500kcal plus tänkte jag, om jag inte ändrar mig och köttar på igen då villsäga

Tack Dr.Nick!
Ska tänka tänka på det med ai!
Tänkte att ZMA kanske kunde ha en liten positiv effekt iallafall..
Booob är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-01-13, 18:19   #7 (permalink)
Skilled Master

sweepmasters avatar

Reg.datum: Oct 2008
sweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura about
Standard

Fattar inte att du behöver JW när du är 22!!! Har du inte kommit i puberteten än? Du borde ha hormoner upp till öronen. Jag tycker inte att du ska strula med dina hormoner vid den åldern. Tycker att det är helt onödigt och riskfyllt för dig. Det är min åsikt!!!
sweepmaster är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-01-13, 20:23   #8 (permalink)
Senior Member

Hedons avatar

Reg.datum: Sep 2008
Hedon is on a distinguished roadHedon is on a distinguished roadHedon is on a distinguished road
Thumbs up

Kul med en livelogg till på JW! Lycka till å kör hårt! Ät!
Svara med citat
Gammal 2009-01-13, 20:48   #9 (permalink)
Member

Standard

Första riktiga updaten nu då

Körde ben (mest framsida) och biceps idag.
Kände inget speciellt förutom att jag orkade förvånansvärt mycket i böjen, förmodligen så beror det på att jag, som sagt, har vilat 3 veckor. Eller placebo...

Körde 100x5 - 100x5 - 100x4 och mattade ut mig lite på 80kg efteråt.
Själva förvåningen var egentligen att jag orkade så många på 80kg sista setet, räknade inte men många blev det.
Hade normalt varit döslut efter 100kg seten.

Ska bli kul att se om jag kan snygga till sifforna lite framöver
Imorgon blir det cardio, förmodligen 5km löpning.

Nu blir det 2st JW och MAT!
Booob är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-01-13, 20:56   #10 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Jan 2009
Chef Wiggums is on a distinguished road
Standard

Test ny på forumet.
Chef Wiggums är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning