Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > Probite FX
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-11-17, 22:20   #1 (permalink)
Senior Member

Thors avatar

Reg.datum: Aug 2008
Thor will become famous soon enoughThor will become famous soon enoughThor will become famous soon enoughThor will become famous soon enoughThor will become famous soon enoughThor will become famous soon enoughThor will become famous soon enough
Standard Probite FX

Positivt: Pris, storlek, smak, innehåll. Inga sötningsmedel.

Negativt: Kommer inte på något. En del skulle nog säga att fruktos är dåligt men jag håller inte med, iaf inte i de här nivåerna.

Smak:
Chocolate Mint Crisp: 10/10
Smakar marsipan med mint! Perfekt till kaffe eller bara för sig självt.

Lemon Butter Fudge: 10/10
Mycket god som en blandning av marsipan och FOX-kola.

Chocolate & Strawberry: 7/10
Tyvärr en besvikelse smakar som jordgubbsgainer med choklad över. Såg framför mig mer äkta jordgubbssmak eller mer som "Maom"-kola

Konsistens: 10/10
Perfekt konsistens, minimalt klet.
Jordgubbssmaken är lite mjukare och nästan alla bars jag fick av den smaken var mosade.

Sammanfattning:
En genomtänkt och god bar som utklassar t.ex. Starbar. Tack GVH och Henrik!

NÄRINGSINNEHÅLL per styck (55g):
Protein 19,25 g
Kolhydater 23,65 g
Laktos ~ 1 %
Fett (ink mct) 4,95 g
Energi 217 kcal

INGREDIENSER i Chocolate & Strawberry:

Protein (vassleprotein [cross-flow ultrafiltrerat], mjölkproteinisolat, mjölkproteinhydrolysat), glukossirap (DE60), chokladöverdrag (socker, kakao, vegetabiliskt fett, skummjölkspulver, lecitin), fruktossirap, proteincrisp (vassleproteinisolat rismjöl, sojalecitin), inulin, MCT (medium chain triglyceride), aromer. Kan innehålla spår av nötter och soja.

INGREDIENSER i Lemon Butter Fudge:

Protein (vassleprotein [cross-flow ultrafiltrerat], mjölkproteinisolat, mjölkproteinhydrolysat), glukossirap (DE60), yoghurtöverdrag (socker, kakao, vegetabiliskt fett, skummjölkspulver, lecitin, arom), fruktossirap, proteincrisp (vassleproteinisolat rismjöl, sojalecitin), inulin, MCT (medium chain triglyceride), aromer. Kan innehålla spår av nötter och soja.

INGREDEINSER i Chocolate Mint Crisp:

Protein (vassleprotein [cross-flow ultrafiltrerat], mjölkproteinisolat, mjölkproteinhydrolysat), glukossirap (DE60), chokladöverdrag (socker, kakao, vegetabiliskt fett, skummjölkspulver, lecitin), fruktossirap, proteincrisp (vassleproteinisolat rismjöl, sojalecitin), inulin, MCT (medium chain triglyceride), aromer. Kan innehålla spår av nötter och soja.
Thor är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-11-18, 17:53   #2 (permalink)
Senior Member

Daniel Cs avatar

Reg.datum: Jul 2008
Ålder: 34
Daniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really nice
Standard

Fint skriven recension. Har inte tidigare funderat på att köpa bars men ska nog göra nästa löning.

Vi som hatar Chins
Daniel C är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-11-18, 20:06   #3 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Reps för recensionen. Blir att köpa på sig ett gäng och gömma de trist goodlife barsen.
Crosstjeck är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-11-19, 12:56   #4 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Oct 2008
box4m is on a distinguished roadbox4m is on a distinguished road
Standard

Fick hem mina 10 lemon butter fudge precis, återstår att se vad man tycker då.
box4m är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-11-19, 18:42   #5 (permalink)
Skilled Master

BIGPAPAs avatar

Reg.datum: Feb 2008
BIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the rough
Standard

reps..
smaskar själv på probite, det ända jag kan säga om dom är ---)

BIGPAPAS TRÄNINGSDAGBOK

Mina Recensioner

USPLabs PowerFull
ALRI Jungle Warfare (The Blue Pill)
USPSkräps - Anabolic Pump (The Dump)
VPX Sports - Redline Gelcaps
Palo Alto Labs - Leviathan Reloaded
BIGPAPA är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-11-19, 22:24   #6 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Oct 2008
box4m is on a distinguished roadbox4m is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av box4m Visa inlägg
Fick hem mina 10 lemon butter fudge precis, återstår att se vad man tycker då.
ojoj, nu får man jobba på självdisciplinen och inte äta 3-4 om dagen
box4m är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-11-24, 13:09   #7 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Oct 2007
tigr is on a distinguished roadtigr is on a distinguished road
Standard

jag håller med! alla tre smakar är jättegoda!!! bäst gillar jag citron!!!
tigr är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-11-24, 13:16   #8 (permalink)
Optimal Body Citizen

Hobbess avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 45
Hobbes has much to be proud of
Hobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud of
Skicka ett meddelande via MSN till Hobbes
Standard

Det måste bli en låda snart känner jag - eller två, lemonsmaken ligger mig varmt om hjärtat, men han sålde in minten bra med orden: "Smakar marsipan med mint! Perfekt till kaffe eller bara för sig självt."

"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"

Hoka-Hey - Live Strong Today It Might Be To Late Tomorrow
Hobbes är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-20, 00:01   #9 (permalink)
Skilled Master

Reg.datum: Dec 2007
Ålder: 32
Kingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the rough
Thumbs up

Bra recension Thor! Jag håller med om det mesta. Lemon Butter är favoriten och den är godare än majoriteten på marknaden, trots att dessa ligger på 2, 3 ja till och med 4 ggr dyrare i pris.

Lite synd bara att, precis som du säger, jordgubb smakar som deras gainer med lite choklad på, de andra smakerna är bättre anser jag. Men till ett pris av 7kr/bar (studentpris) så är det få (om nån) som kan ta detta. Mycket bra Gymvaruhuset, tummen upp från mig!!

Reps till din recension!
Kingen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta