Här kommer min recension på kombon av Superpump och P-Slin.
Mina förväntningar var höga efter allt man hade läst om P-Slin så när jag fick hem produkten så begav det sig till gymet direkt för att testas. När jag fick till kollisarna (mer om det längre ner) så var pumpen bra, men jag ville ha mer så jag skaffade även superpump och tillsammans med P-Slin så fick jag pump som var utanför denna världen.
Dosering:
P-Slin togs 1 kapsel 45min innan gym, 15 min efter det tog jag 100+gram malto tillsammans med Superpump som doserades till 1,5skopa som max. Man kunde gå så långt som till 3 skopor (maxdosering) men det behövdes aldrig.
Prövade både havre, ris,pasta som kolhydrats källor till P-Slin men upptäckte att Malto funkade bäst.
Löslighet & Smak:
Superpumpen smakade bra, dock lite starkt om man var feg med vattnet.
Pump & Styrka:
Somsagt här kommer den i sitt esse, pumpen var alltid bra ibland överjävlig. Kvittade om man körde tungt så kom pumpen, körde man efter pump så blev det somsagt överjävlig pump. Styrkan kan jag inte säga så mycket om den ökade men i normal takt.
Pris:
Kanske inte det bästa ekonomiskt om man ska köra det året runt, köpte även produkterna i sverige så om man beställer från USA så kan man säkert komma ner i priset.
Betyg:
10/10 om man inte ser på priset utan bara vad det gör.
MVH