|
| Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat. |
 |
|
2008-06-07, 05:57
|
#1 (permalink)
|
|
Forum Moderator
Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 29
|
Eiselt Trück, 750g
Eiselt Trück, 750g
Introduktion
Under en längre period så va Trück under produktion och det hann även släppas en sk beta som vissa fick ta del av för att göra en ev förbättring av produkten möjlig. Betan och den färdiga produkten visade sig dock bli rätt annorlunda. Produkttestarna av beta-trück fick bra resultat av en så då från början enkel produkt, den slutgiltiga visade sig vara inte riktigt lika enkelt men kunde den stå upp för all hype och förväntningar som har kommit med tiden från betan? Vad jag tycker och tänker om produkten kan du läsa om här nedan. Länk till produktinfo
Dosering
Jag doserade på alla möjliga sätt för att hitta en nivå som passade mig bäst och jag måste säga att jag hittade aldrig riktigt min mängd utan fann resultaten tyvärr till min besvikelse på alla mängder. Detta kan mycket väl ha berott på mina egna förväntningar av en produkt jag förväntade mig skulle bli grym! Jag började första veckan på 20gram och jag måste ändå säga att resultatet där va nog det som blev det bästa. Jag va uppe i mängder närmare 50g under kontinuerligt användande men där fann man bara mer stick ifrån BA samt mer svettningar.
Löslighet & smak
Trück har inga som helst problem att lösa sig, iaf inte för min del och det är alltid positivt för det sista man vill ha från en produkt är att det ska bli klumpiga och bökigt att få ner. Kollar man sen speciellt till smaken så vill man verkligen inte ha problem med det. Smaken är väldigt sur och smakar verkligen citrus på alla tänkbara sätt. Den påminner lite om en färskpressad juice ifrån Brämhult som hette Lemonade fast inte lika mjuk smak som den har. Den är inte alls svår att få ner men det är tyvärr ingen smakupplevelse.
Energi
Trück tyckte jag hade lite svårt att leverera det där lilla extra man kan behöva ibland när det går som trögast. Det verkar lite som att det är beroende utav det tillstånd man är i för tillfället. Detta innebär att är jag trött seg och omotiverad så gav inte Trück mig något extra för att få igång mig men om jag va på rätt sida det psysiska välmående så gav det mig en liten extra kick under passet, tyvärr inte så passt att göra en stor sak om det men tillräckligt för att tycka att det gav en liten prestationshöjning.
Pump
Pumpet av Trück va faktiskt som bäst de första passen men detta försvann sen väldigt fort tyvärr. I början va det en bra bit över normalt och jag blev faktiskt rätt glad och såg fram emot fortsättningen, till min senare besvikelse. Oavsett intagen mängd så visade det sig att pumpet ifrån Trück enbart är medelmåttigt och för mig ligger i samma nivår som Rage. Den har sina dagar men utöver det så va det inte mycket att ha tyvärr. Mycket besviken tyvärr.
Stimulantia
Produkten innehåller inga ingredienser som är specifika för stim.
Pris
Priset för Trück är inte alls farligt utan det går för att få för runt 350 kronor och det tycker jag är ett helt acceptabelt pris för en NO-produkt med denna innehållsförteckning som Trück visar upp. Det kan mycket väl göra att det är värt ett försök att prova den.
Övrigt
Trück innehåller en ingrediens som vid produktion va till min vetskap innovativt för no-produkter. Jag pratar här om Magnesium Tanshinoate B aka MTB aka Danshen aka Salvia Miltiorrhiza som har som egenskap bl.a att ge ökad vaskuläritet och även ha vissa fettförbrännande egenskapet. Detta kanske kan förklara svettningar som bara ökade med ökad dos?
Sammanfattning
Jag måste tyvärr säga att denna produkt inte är mer än medelmåttig. Den gav mig lite extra inom alla kategorier vid vissa stunder men mest konstant precis i början och de första dagarna men sen visade det sig vara väldigt spontant om man kan använda det ordvalet. BA-stickningarna va väldigt uppenbara genom hela tiden och även ökade svettningar under och kring passet även. Det är väldigt svårt för mig att ta ställning till huruvida jag kan rekommendera den här produkten då den ändå vid vissa tillfällen visade potential, tyvärr allt för sällan för att jag ska vara nöjd. Det finns då dock de som har fått bra eller bättre resultat av trück så vem vet, jag va kanske bara fel person för den här produkten?
Betyg
+Priset
-Mina egna förväntningar?
Hoppas ni blev nöjda med recensionen och känner att du har fått lite mer skinn på näsan nu inför ett ev köp.
Mvh
Tobbe
|
|
2008-06-07, 07:02
|
#2 (permalink)
|
|
Skilled Master
Reg.datum: Feb 2008
|
Bra Recension Tobbelino... Reps på detta !!!
|
|
|
2008-06-07, 09:47
|
#3 (permalink)
|
|
Junior Member
Reg.datum: Jan 2008
|
Bra recension!
Jag skulle ha kunnat skrivit exakt lika själv, gav mig absolut ingenting extra
|
|
|
2008-06-07, 10:09
|
#4 (permalink)
|
|
Skilled Master
Reg.datum: Feb 2008
Ålder: 27
|
Som alltid en bra Recsension av Tobbe, bara att repsa 
Tråkigt att Beta versionen och den färdiga produkten inte var lika varandra, trisst om man prövat Betan och gillade den.
|
|
|
2008-06-07, 11:24
|
#5 (permalink)
|
|
Skilled Master
Reg.datum: Nov 2007
|
Reps pojk!
|
|
|
2008-06-07, 11:37
|
#6 (permalink)
|
|
Ägare/Admin
Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 29
|
Reps!
Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se
För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.
Min träningsdagbok
|
|
|
2008-06-07, 13:31
|
#7 (permalink)
|
|
Senior Member
Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 23
|
Tycker i almänhet folk har övertro till alla såna här produkter.
Dom kan ge LITE extra, men inget man ska lita till.
|
|
2008-06-07, 14:54
|
#8 (permalink)
|
|
Skilled Master
Ålder: 30
|
Reps till dig Tobbe.
|
|
|
2008-06-07, 16:26
|
#9 (permalink)
|
|
Senior Member
|
kött på benen inte skinn på näsan! men det har jag fått! så reps till dig Tobbe!
edit: Nähä, det gick visst inte att ge dig reps :´C
Bertrand Russell, New York American and other Hearst papers
|
|
|
2008-06-07, 16:34
|
#10 (permalink)
|
|
Senior Member
Reg.datum: Jan 2008