Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > ALRIs WTF Pump´d
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-05-04, 14:22   #1 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Reg.datum: Feb 2008
Ålder: 35
Dozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till Dozor
Exclamation ALRIs WTF Pump´d

Har under några veckor kört med WTFen som PWO och tänkte dela med mig av min åsikt kring denna produkt

WTF.jpg

Dosering
Jag valde att under den första veckan dosera WTF enligt rekomendationen, alltså 1 skopa (15 gram), efter första veckan höjde jag dosen till 2 skopor, alltstå 30 gram.

Löslighet 7/10
WTF löser sig relativt bra, lämnar lite skum precis som Shotgun men inte lika mycket.
Något jag märkte var att man är tvungen att hälla i någon deciliter vatten till efter att man druckit upp för att få med sig allt, shakern är full av massa små korn som inte vill lösa sig.

Smak 4/10
Här kommer en av de stora nackdelarna med WTF, den har en väldigt säregen och inte alls upphetsande smak.
Försmaken är ungefär som Liptons Iste på påse (för er som vet vad jag menar), men eftersmaken är bitter och riktigt ovänlig, smakar helt enkelt jävligt konstigt, det är nog allt jag säga.
Har smakat värre men oxå mycket bättre PWO produkter, den är dock inte lika illa som Fierce, den fick jag kväljningar av att dricka.

Energi 6/10
Känner att WTFen ger en helt ok boost på gymmet, känner att jag orkar lite mer och att vilan mellan setten inte blir lika lång.
Dock ska det sägas att detta var högst varierande för mig, men jag har oxå lite problem med PWOer, tycker att de ger ett jävla bra tryck i början men det avtar väldigt fort, detta är anledningen till att jag mot slutet doserade WTF med två skopor istället för en.
Roligt att tillägga kan ju vara att Glycerolen märktes av redan efter några användningar, jag är ganska späckig just nu men kunde ändå se ådrorna pressa upp, effekten av detta kan ju disskuteras, om inte så är det ju lite kul, man känner sig lite mer taggad av det.

Pump 5/10
Det är lite märkligt att en produkt som har med ordet Pump i namnet inte ger någon mer märkbar pump än vilka som helst andra NO produkter, den sanslösa pumpen man kanske skulle räknat med lös med sin frånvaro, visst blev musklerna lite mer fylliga men det är nog pga. Glycerolen.
Helt ok på denna punkt men inte överväldigande, jag tycker dock det är bra eftersom jag tenderar att få grymt ont i musklerna när pumpen blir för mycket.

Stimulantia 7/10
Nu kommer vi till den delen som är riktigt rolig, tycker i alla fall jag.
Jag är som regel alltid skeptisk mot nya kosttillskott, även om jag är en storkonsument, detta gör att jag oftast undgår Placeboeffekten, jag tror helt enkelt inte på produkterna förens jag prövat dem ett par gånger.
Och när det var dags att köra med WTF för första gången hade jag nyss prövat NO Shotgun utan att vara direkt imponerad.
Men jag kan bara säga wow när det gäller stimulansen man får av WTF, redan efter 15 minuter kände jag att huvudet kändes lite lättare och sedan följde resten av kroppen med, nästan som ett behagligt rus
När jag väl kom till gymmet kände jag mig mycket fokuserad och taggad, dock har WTFen en nackdel på denna punkt, en stor sådan...
Första gången håller stimmet i sig någon timme, därefter minskar det för varje gång man använder det för att så småningom helt försvinna.
Detta har ju troligen att göra med att man precis som med alla produkter vänjer sig, alla som prövar denna produkt komme rju som sagt att uppleva den annorlunda.

Pris
Svårt att sätta ett betyg här så jag hoppar över det.
Köpte WTF på Nutraplanet, produkten går så vit jag vet inte att köpa i Sverige, har i alla fall inte hittat den i någon butik.
Men om man ändå ska beställa saker så är ju inte 35 Dollar (listpriset på NP) så fruktansvärt mycket, inte i min plånbok i alla fall.

Sammafattning 6/10
Jag tycker att WTF fungerade klockrent till en början men effekten avtog som sagt i takt med användningen, till slut hjälpte inte ens två skopor för att ge bra effekt.
Men jag ger den en 6a eftersom jag tror att den kan ha bättre effekt på folk som inte är lika tåliga mot stims som jag är, som ni kanske minns från andra inlägg jag gjort har jag ju sågat sönder NO Shotgun eftersom jag tycker det ger lika mycket boost som ett glas funlight.
Så stirra er inte blinda på det negativa som jag skrivit om WTFen.

Vill påpeka att jag knyckt mallen för recensioner av Tobbe, hoppas han inte mig för det
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Brutal FX (Sponsrad av Gymvaruhuset)
Novedex XT

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-05-04, 14:30   #2 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

((( has much to be proud of((( has much to be proud of
((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

Bra recension! Reps!
Några funderingar på å testa de andra ALRI pwo-grejerna?
((( är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-05-04, 14:32   #3 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Dozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enough
Standard

Nej inte som det ser ut just nu, men man vet aldrig, skulle vilja snubbla över en bra PWO i caps form, har helt slutat med att dricka PWOer innan träningen eftersom jag lätt mår illa nu nä'r jag börjat köra tungt, en liter vatten som skvalpar runt i magen är inte bekvämt när man kör mark eller böj
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Novedex XT

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-05-04, 15:02   #4 (permalink)
Skilled Master

BIGPAPAs avatar

BIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the roughBIGPAPA is a jewel in the rough
Standard

Bra skrivet... Reps for ya !!

BIGPAPAS TRÄNINGSDAGBOK

Mina Recensioner

USPLabs PowerFull
ALRI Jungle Warfare (The Blue Pill)
USPSkräps - Anabolic Pump (The Dump)
VPX Sports - Redline Gelcaps
Palo Alto Labs - Leviathan Reloaded
BIGPAPA är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-05-04, 15:52   #5 (permalink)
Senior Member

Gurra162s avatar

Reg.datum: Jan 2008
Gurra162 is on a distinguished roadGurra162 is on a distinguished road
Standard

Bra recension! Enligt mig är WTF grym, bra stimulanter och styrkan är oslagbar jämfört med andra produkter.
Gurra162 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-05-04, 16:11   #6 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BIGPAPA Visa inlägg
Bra skrivet... Reps for ya !!
Tackar tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av Gurra162 Visa inlägg
Bra recension! Enligt mig är WTF grym, bra stimulanter och styrkan är oslagbar jämfört med andra produkter.
Yes jag kan bara hålla med, men precis som jag skrev så blev stimsen mindre och mindre ju längre tid jag använde den, men i början var den riktigt bra!
Ska köra utan PWO någon månad nu och sedan ta sista smulorna ur burken, men som sagt, jag blir så full i magen när jag dricker en massa innan passen så jag mår lite illa...
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Novedex XT

Divide et Impera

Senast redigerad av Dozor den 2008-05-04 klockan 16:24
Dozor är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-05-13, 09:46   #7 (permalink)
Skilled Master

SWELABSs avatar

Reg.datum: Sep 2007
SWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the rough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dozor Visa inlägg
Nej inte som det ser ut just nu, men man vet aldrig, skulle vilja snubbla över en bra PWO i caps form, har helt slutat med att dricka PWOer innan träningen eftersom jag lätt mår illa nu nä'r jag börjat köra tungt, en liter vatten som skvalpar runt i magen är inte bekvämt när man kör mark eller böj
ALRI N´gorge samt Primed Ultra köra jag nu och tycker fungerar väldigt bra som PWO.
--------------------------
SWELABS är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-05-13, 10:01   #8 (permalink)
Skilled Master

Antons avatar

Reg.datum: Oct 2007
Anton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enough
Standard

Tack för en bra recension! REPS!
Svara med citat
Gammal 2008-05-13, 10:08   #9 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Samma här. Tack för recensionen och så har du lite reps kommande.
Crosstjeck är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-05-14, 08:44   #10 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SWELABS Visa inlägg
ALRI N´gorge samt Primed Ultra köra jag nu och tycker fungerar väldigt bra som PWO.
Låter intressant, ska kollas upp, tack för tipset!
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Visa inlägg
Tack för en bra recension! REPS!
Tackar tackar, man gör så gott det går
Citat:
Ursprungligen postat av Crosstjeck Visa inlägg
Samma här. Tack för recensionen och så har du lite reps kommande.
Man tackar man tackar!
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Novedex XT

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara