Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > New From Anabolic Xtreme MassFX
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-05-03, 09:24   #1 (permalink)
Senior Member

assos avatar

Reg.datum: Dec 2007
asso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enough
Standard New From Anabolic Xtreme MassFX

http://www.nutraplanet.com/photos/86..._Wbg_large.jpg

(OBS! Denna mall är tagen från Piledahlaren)

Inledning:
Japp då var det dags för mig att dela med mig min upplevelse utav denna produkt. Jag inhandlade 2 burkar och tanken var att den första burken skulle köras som "stand alone" och den andra burken skulle köra tillsammans med mina "vanliga" tillskott som jag vanligtvist använder som är:EsaPro,NoShotgun. Jag la mig på ett kcal +-0 under hela kuren.
Anledningen till att jag har valt att göra så är för att verkligen kunna jämföra produkten och se om den verkligen fungerar eller inte!
Produkten inhandlades från NP.

Vad kan man förvänta sig av Nya MassFx?

Jag hade höga förväntingar på denna produkt med tanke på att den har vunnit 3 priser:
-product of the year by Muscle & Fitness magazine
-Anabolic of the Year by DXL Magazine
-“2008 Best of the Best” by PlanetMuscle Magazine

Enligt AX så ska denna produkt för att citera dem " it unleashed that “do anything, kick-ass, aggressive, strong, confident, dominant male leader of the pack” feeling. d.v.s denna produkt skall ge mig det "lilla extra" som man behöver ibland i gymmet för att genomföra ett bra pass!

Kapslar,storlek och dosering:

Vid första burken körde jag enligt rekommenderad dosering som är 2kapslar/2-3 ggr per dag. Jag körde en dos det första jag gjorde när jag vaknade, en dos innan träning och en efter.
Andra burken ökade jag doseringen med att lägga till en extra dos innan lägg dags. Min träningspass ligger mitt på dagen! Kapslarna är blåa,har en rätt så stark lukt men är små så de var enkla att svälja.

Vad tycker jag om Nya MassFX?:

Jag har tidigare använt den gammla MassFx och den gav mig inte så mycket. Denna produkt är en bättre variant av den gammla MassFx men tycker fortfarande att AX har en del att jobba på för att få framm en bättre variant. Denna produkt borde ha levererat mer än vad den gjorde men tankte på de priser den har har vunnit.

Sammanfattning/Resultat:

Nya MassFx gav mig inte det jag hade förväntat mig märkbart är att jag fick rejält med acne på hela kroppen. Produkten gav mig varken någon extra pump eller träningsvärk. En viss ökad styrka och kanske en välldigt liten muskelökning men det är ytterst små ökningar. Priset på denna produkt är ca.300kr från utlandet. Jag tycker att det är mycket mer värt att lägga ner sina pengar på t.ex.Xpress som gav mig mycket mer än vad denna produkt gav mig.
Tyvär så rekommenderar jag inte Nya MassFX!

Egentligen kan jag ge den hur många minus som helst men jag nämner bara några eftersom jag har nämt det andra i recensionen.

+Ökad Acne(kan bettyda en anabol effekt)

- Mild huvudvärk
- Ökad Acne (Ser inte alls bra ut)
- Räcker inte länge vid max dosering
asso är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-05-03, 10:15   #2 (permalink)
Optimal Body Citizen

Reg.datum: Sep 2007
patriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enough
Standard

Överlag en bra recension!
Synd att d inte blev nöjd. Kanske skulle du ha skrivit nåt om innehållet? Tror oxå att det idela är att öka på kcalintaget med några hundra/dag under en sån här kur.
patriknn är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-05-03, 10:38   #3 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Trist att du belv missnöjd. Här är iaf lite reps som plåster på (acne)-såren
Crosstjeck är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-05-03, 10:48   #4 (permalink)
Senior Member

assos avatar

asso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enoughasso will become famous soon enough
Standard

Tack grabbar!
Gällande att skriva något om innhålet så valde jag att inte göra det eftersom jag inte har så mycket kunskap om ingredienserna.
asso är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-10-28, 13:07   #5 (permalink)
Skilled Master

sweepmasters avatar

Reg.datum: Oct 2008
sweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura about
Standard

Funderar på ditt intag?
Jag kör en stack nu.
Jag mailade företaget och fick svaret:
MassFX - 2 pre-workout, 2 caps spread out throughout the rest of the day.
sweepmaster är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-10-28, 13:14   #6 (permalink)
Senior Member

assos avatar

Standard

Med tanke på att jag fick ytterst lite märkbara resultat när jag hög doserad den så tror jag inte att den doseringen som dom rekommenderar kommer att ge dig något!
Men jag tycker att du ska prova dig framm...din kropp kommer kanske att svara bra med den rekommenderade doseringen!
asso är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-10-28, 13:27   #7 (permalink)
Skilled Master

Johan.Ss avatar

Reg.datum: Oct 2007
Johan.S is a splendid one to behold
Johan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to beholdJohan.S is a splendid one to behold
Standard

Bra skrivet! reps för det

Dock hade jag nog velat se innehållsförteckningen med i recensionen
Acctive Sport & Hälsa
Energy Armor
To Strive Forward
Min Youtube kanal
Följ mig på Instagram. Johan_s81
Johan.S är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-10-28, 14:15   #8 (permalink)
Senior Member

assos avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Johan.S Visa inlägg
Bra skrivet! reps för det

Dock hade jag nog velat se innehållsförteckningen med i recensionen
Tack!
Fan glömmde att ta med den!
asso är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-10-28, 15:22   #9 (permalink)
Skilled Master

sweepmasters avatar

Reg.datum: Oct 2008
sweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura about
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asso Visa inlägg
Med tanke på att jag fick ytterst lite märkbara resultat när jag hög doserad den så tror jag inte att den doseringen som dom rekommenderar kommer att ge dig något!
Men jag tycker att du ska prova dig framm...din kropp kommer kanske att svara bra med den rekommenderade doseringen!
Jag har riktigt bra resultat faktiskt!

4 veckor MassFx + Hyperolx2 + Retain2 | Anabolic Xtreme
sweepmaster är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-10-28, 15:34   #10 (permalink)
Senior Member

Sabatons avatar

Reg.datum: Feb 2008
Sabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of lightSabaton is a glorious beacon of light
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sweepmaster Visa inlägg
Jag har riktigt bra resultat faktiskt!

4 veckor MassFx + Hyperolx2 + Retain2 | Anabolic Xtreme
Det är nog snarare hyperdrolen som ger dina resultat, alternativt att Mass FX fungerar bättre ihop med en östrogenhämmare.
Sabaton är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta