Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Produktrecensioner > Tight! RTD - San 240 ml
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Produktrecensioner Posta din recension/logg av ett speciellt kosttillskott eller något annat träningsrelaterat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-02-28, 12:15   #1 (permalink)
Skilled Master

Reg.datum: Dec 2007
Ålder: 32
Kingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the rough
Standard Tight! RTD - San 240 ml

SAN - Tight! RTD

Näringsinnehåll:
Sodium 85mg
Potassium 55mg
Proprietary Thermogenic Complex 375mg
(Caffeine Anhydrous 99%, Green Tea Extract 60% EGCG, Synephrine 96%, Pure Guggulsterones E & Z 99%, Sclareolide 96%, Yohimbine 99%, Vinpocetine 99%, Bioperine® 96%)

Allmänt:
Fick 12 flaskor att testa och tänkte dela med mig av erfarenheten, har länge funderat på att testa tight! (kapslar) och nu när jag fick dessa så var det perfekt i samband med min smygpåbörjade diet.

Smak:
Smakar marsipan och och inte världens godaste drink men den går allt ner utan några som helst problem trots att jag inte är så förtjust i marsipan. För de som gillar marsipan så går den nog ner mycket lätt. Lite "söt-stark" i smaken.

Effekt:
Tycker jag blir väldigt pigg, alert och fokuserad och hittils på dessa tolv dagar som har gått så har jag tappat 1.6kg men jag har samtidigt lagt in lite kardio och reducerat kolhydraterna en aning. Sen så blir jag betydligt piggare än när jag kör med koffein+ALC före morgonpromenaden för att ta ett exempel och det är inga problem att komma ut och gå.

Pris:
Priset kommer dra ner totalbetyget, men väljer man kapslarna så är det ett okej alternativ. Pris för denna är 29kr/st och det är absolut inte prisvärt, vissa kanske säljer 12 pack men det är knappast prisvärt om man kollar på tabletterna.

Betyg:

Smak: 6/10
Effekt: 8/10
Pris: 2/10

Totalbetyg: 5/10
(Hade det varit kapslar så hade betyget varit 7/10)

Sammanfattningsvis så hoppas jag detta var till någon nytta, tycker att det mesta informativa framhävs och hoppas att det hjälpte någon om han/hon har funderat på denna. Skulle själv ha valt kapslarna för det är samma innehåll och man får mer för pengarna då en dos är en kapsel. Totalbetyget dras ner av det höga priset. Jag fick dessa kostnadsfritt av en bekant och kan inte ta ställning men när man kikar runt så ser man priserna och de är på tok för höga.
Kingen är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-02-28, 14:02   #2 (permalink)
Optimal Body Citizen

Reg.datum: Sep 2007
patriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enough
Standard

Bra skrivet! Har du provat kapslar oxå?
patriknn är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-28, 16:02   #3 (permalink)
jns
Senior Member

jnss avatar

Reg.datum: Nov 2007
jns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura about
Kan inte annat än att hålla med. Testade också denna RTD och upplevde ungefär samma som du, bortset från att priset för mina var 12 spänn (kort datum).

Om man är känslig för Synephrine bör man dock inte inta denna dryck, tyckte den gav en ganska stark stimeffekt.
jns är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-28, 16:03   #4 (permalink)
Skilled Master

Kingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the roughKingen is a jewel in the rough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patriknn Visa inlägg
Bra skrivet! Har du provat kapslar oxå?
Tack!
Jag har tyvärr inte det, men jag kommer göra det, men det är samma innehåll så jag antar att jag får samma resultat.
Svara med citat
Gammal 2008-02-28, 16:08   #5 (permalink)
Skilled Master

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jns Visa inlägg
Kan inte annat än att hålla med. Testade också denna RTD och upplevde ungefär samma som du, bortset från att priset för mina var 12 spänn (kort datum).

Om man är känslig för Synephrine bör man dock inte inta denna dryck, tyckte den gav en ganska stark stimeffekt.
Nice price!
Ska testa thermonex och cheaters relief (båda BSN) nu och thermonex innehåller även den synephrine så jag får se hur det kommer att kännas, för visst blev nästan lite för mkt ibland som du sa, håller med. Dock provade min flickvän en burk för hon är inne på halva av sin burk thermonex och tyckte stimeffekten var värre i tight. Å andra sidan så har hon fått riktigt bra resultat med en kombination av thermonex och cheaters så det ska bli kul att testa det snart, återkommer givetvis med en recension av de båda.
Svara med citat
Gammal 2008-02-28, 17:31   #6 (permalink)
jns
Senior Member

jnss avatar

Reg.datum: Nov 2007
jns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura aboutjns has a spectacular aura about
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kingen Visa inlägg
Nice price!
Ska testa thermonex och cheaters relief (båda BSN) nu och thermonex innehåller även den synephrine så jag får se hur det kommer att kännas, för visst blev nästan lite för mkt ibland som du sa, håller med. Dock provade min flickvän en burk för hon är inne på halva av sin burk thermonex och tyckte stimeffekten var värre i tight. Å andra sidan så har hon fått riktigt bra resultat med en kombination av thermonex och cheaters så det ska bli kul att testa det snart, återkommer givetvis med en recension av de båda.
Väntar med spänning på rescension

Körde inte herr Eiselt med Cheaters för ett tag sen?
jns är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-02-28, 17:34   #7 (permalink)
Skilled Master

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jns Visa inlägg
Väntar med spänning på rescension

Körde inte herr Eiselt med Cheaters för ett tag sen?
Jo men han nämnde inte så mkt mer sen. Dock är det lätt att inbilla sig att man kan äta mer än vad man borde då man tar cheaters, tjejen tycker det iaf men de är inget problem som jag kommer ha utan kör jag diet så är det diet. Men det lär dröja 1 månad eller så innan jag är klar.

MVH
Svara med citat
Gammal 2008-03-02, 20:12   #8 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Reg.datum: Feb 2008
Ålder: 35
Dozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till Dozor
Standard

Kan bara hålla med, Thigt är för dyrt men ger en helt ok kick i träningen, smaken är vidrig men men, bara tuta och köra :-P
Dozor är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta