Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > ((( behöver hjälp!
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2017-11-28, 11:42   #1 (permalink)
Skilled Master

Henkans avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 36
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Skicka ett meddelande via MSN till Henkan
Standard ((( behöver hjälp!

((( Behöver hjälp med logga in. Allt fiske har gjort honom senil. Han behöver nytt lösenord. Hur fixar vi detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Optimal Body Chat
10/10/2011 20:01 <Piledahlaren> Daniel... Doni sa att du varit i findland och fått i rumpan.. vafan e det !?
Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg

MEH!!!! vad är de nu helt plötsligt för fel på ligga hemma å runka??? det gör ju jag???
Vi som hatar Chins

Min Journal- Vägen hem

Vi som ska skärpa oss!
Henkan är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2017-11-28, 19:57   #2 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 37
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Jag har mailat honom ett nytt lösenord till den emailen han angav vid registreringen, underligt om han inte kunde få ett nytt genom "glömt lösenord"?

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2017-11-28, 21:13   #3 (permalink)
Skilled Master

Rickards avatar

Reg.datum: Jan 2009
Rickard has much to be proud of
Rickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud of
Standard

Hoppas han lyckas logga in.
Svara med citat
Gammal 2017-11-29, 11:55   #4 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( has much to be proud of((( has much to be proud of
((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Jag har mailat honom ett nytt lösenord till den emailen han angav vid registreringen, underligt om han inte kunde få ett nytt genom "glömt lösenord"?
tack!!! I'm back!!!

Jo, exakt så var det? kunde inte få ett nytt via "glömt lösenord"?!
detta har hänt en gång tidigare oxå (fiskesenil = ja) men den gången lyckades jag efter nog mycket försök och tänkande ändå logga in till sist (även den gången fungerade inte "glömt lösenord" för att få nytt lösen).
Det fick mig ju att tänka att jag kanske använt nån gammal hotmail-adress jag inte längre använder och därför gått i graven när jag reggade mig här på OB för tusen år sen, men, ser ju nu när jag fick ditt mail och när jag loggar in igen och ska redigera att det är ju en fullt fungerande mail jag använt mig av liksom, så, vet inte var problemet ligger då.... skumt, men, huvudsaken ja e tillbaka!

Citat:
Ursprungligen postat av Rickard Visa inlägg
Hoppas han lyckas logga in.
Oh YEEEEEZ!
...once again in the OB-life!!!

‎"Every time you touch the bar it is a +.
When you take a day off it's a -"
-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2017-11-29, 13:40   #5 (permalink)
Skilled Master

Henkans avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 36
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Skicka ett meddelande via MSN till Henkan
Standard

Ännu en gång har jag räddat dagen!

Citat:
Ursprungligen postat av Optimal Body Chat
10/10/2011 20:01 <Piledahlaren> Daniel... Doni sa att du varit i findland och fått i rumpan.. vafan e det !?
Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg

MEH!!!! vad är de nu helt plötsligt för fel på ligga hemma å runka??? det gör ju jag???
Vi som hatar Chins

Min Journal- Vägen hem

Vi som ska skärpa oss!
Henkan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2017-11-29, 17:14   #6 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Henkan Visa inlägg
Ännu en gång har jag räddat dagen!
JA!!!
dubbelreps för denna hjältemodiga insats!!!

-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2017-11-29, 19:58   #7 (permalink)
Optimal Body Citizen

mawerics avatar

Reg.datum: Jan 2011
maweric has much to be proud of
maweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud of
Standard

Nä men va skoj!
Dags att börja logga igen!?!
maweric är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2017-11-30, 18:57   #8 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maweric Visa inlägg
Nä men va skoj!
Dags att börja logga igen!?!

hmmm, vet inte om det med å logga... men?
svårt å kvantifiera mycket av det jag gör, så, vetefan, kändes då (och känns ju ännu nu) som att man får lägga mer tid på å formulera sig så man själv förstår än man har ut av det hela!

-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2018-04-16, 19:37   #9 (permalink)
Skilled Master

Rickards avatar

Reg.datum: Jan 2009
Rickard has much to be proud of
Rickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud of
Standard

Kanske kan logga flugfisket?
Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 06:42   #10 (permalink)
Optimal Body Citizen

mawerics avatar

Reg.datum: Jan 2011
maweric has much to be proud of
maweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickard Visa inlägg
Kanske kan logga flugfisket?
Ja men självklart ska han det!
maweric är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning