Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > Vars är alla?
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2016-10-11, 21:45   #51 (permalink)
Skilled Master

ga22bcs avatar

Reg.datum: Nov 2010
Ålder: 34
ga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura aboutga22bc has a spectacular aura about
Standard

Här är jag Kids och fru tar möe tid just nu men ska försöka dok träningen på jobbet innan man drar hem så man kan kolla alla andra inlägg på kvällen.

www.maxielit.se

Kontakta mig gärna på: gus.and84@gmail.com
Följ mig träningsresa på Instagram - GURRAGEIS
#wemakethechampions
ga22bc är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2016-10-13, 09:03   #52 (permalink)
(((
Optimal Body Veteran

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( has much to be proud of((( has much to be proud of
((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of((( has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Sådär! Då var det gjort!

Det tog hela eftermiddagen och kvällen att skicka ut dem till alla då jag bara kunde skicka 100st I taget men det var det värt!
Grymt jobbat!!!

Jag har ju inte riktigt nånsin lämnat forumet, inte helt iaf, men, under somrarna så blir det oftast så att större delen av min tid går åt till typ fiske...sen dessutom så lyckades jag glömma min inloggning hära? och råka bli utloggad? men, kom på inlogget idag av nån helt underlig anledning... så, tillbaka då!?!?!
Fiske som sagt tar väl de mesta av min tid så länge det är isfritt, blir inte mycket träning, eller blivit träning väldigt frekvent, men, istället väldigt korta/små pass liksom och "inget seriöst" sen kan man väl ifrågasätta vad som är seriöst eller ej...

Men, snart är väl ishelvetet här över oss igen å då kanske man skulle dra igång en ny journal då??? man kan aldrig ha för många journaler???

‎"Every time you touch the bar it is a +.
When you take a day off it's a -"
-Krastev
((( är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2016-10-13, 10:23   #53 (permalink)
Senior Member

Daniel Cs avatar

Reg.datum: Jul 2008
Ålder: 34
Daniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really niceDaniel C is just really nice
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg
Grymt jobbat!!!

Jag har ju inte riktigt nånsin lämnat forumet, inte helt iaf, men, under somrarna så blir det oftast så att större delen av min tid går åt till typ fiske...sen dessutom så lyckades jag glömma min inloggning hära? och råka bli utloggad? men, kom på inlogget idag av nån helt underlig anledning... så, tillbaka då!?!?!
Fiske som sagt tar väl de mesta av min tid så länge det är isfritt, blir inte mycket träning, eller blivit träning väldigt frekvent, men, istället väldigt korta/små pass liksom och "inget seriöst" sen kan man väl ifrågasätta vad som är seriöst eller ej...

Men, snart är väl ishelvetet här över oss igen å då kanske man skulle dra igång en ny journal då??? man kan aldrig ha för många journaler???
Det tycker jag allt du ska .

Utöver att vi ska dricka whisky, fiska och/eller träna nån gång i höst/vinter nu .

Vi som hatar Chins
Daniel C är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2016-10-13, 12:48   #54 (permalink)
Skilled Master

Rickards avatar

Reg.datum: Jan 2009
Rickard has much to be proud of
Rickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel C Visa inlägg
Det tycker jag allt du ska .

Utöver att vi ska dricka whisky, fiska och/eller träna nån gång i höst/vinter nu .
Aaaah! Whisky! Hade vi inte en sån tråd här?
Får ta och fiska upp den.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta