På tal om din ort så måste jag säga att jag är fan stolt över att bo i Sverige. Ok visst, alla gnäller om hur det är at tbo här med våran politik och skit men ffs, har ni provat att bo någon annanstanns?
Sverige är att högt aktat land över hela världen av många skäl. För de som gnäller så kan jag bara säga en sak. Hittar ni ett bättre helhetsland så go ahead, flytta! Problemet är att ni kommer få det tufft att hitta ett sådant, inte omöjligt men det blir ingen lätt uppgift.
Jag vill även gratulera småkronorna till jvm-silvret. Finalmatchen va grym, eller iaf 3de perioden. Imho så är inte Kanada förtjänta av vinsten då Sverige va det bättre laget men Kanada är ändå Kanada och det bör man ha i tanke när man lägger fram ekvationen som leder till slutresultatet av en match mellan dessa nationer i ishockey!
Sen så vill jag även säga att jag hoppas verkligen det är folk på krogen ikväll för snart sticker jag dit!