Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > Vadsomhelst-tråden
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-01-05, 23:05   #1 (permalink)
Senior Member

Patrik Cutlers avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 35
Patrik Cutler is on a distinguished roadPatrik Cutler is on a distinguished roadPatrik Cutler is on a distinguished roadPatrik Cutler is on a distinguished road
Standard Vadsomhelst-tråden

tycker det fattas en sån här tråd. även dom lite sämre forumen har en tråd där man kan skriva av sej lite. allmänt snack som man kanske inte vill starta en ny tråd för.

jag börjar med att ge en eloge till den pizza jag nyss smäckte i mej. den var saftig, goood och dryyyyg. vill också meddela att jag vann 10 kr på min tia lott. har tänkt vänta med att lösa in den tills den snygga tjejen är i kassan. skall även prata med min bank om placeringar och dylikt.

A chinese couple got a white, blond, blue-eyed child. they called it: Sum Ting Wong.
Patrik Cutler är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-01-05, 23:19   #2 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

På tal om din ort så måste jag säga att jag är fan stolt över att bo i Sverige. Ok visst, alla gnäller om hur det är at tbo här med våran politik och skit men ffs, har ni provat att bo någon annanstanns?

Sverige är att högt aktat land över hela världen av många skäl. För de som gnäller så kan jag bara säga en sak. Hittar ni ett bättre helhetsland så go ahead, flytta! Problemet är att ni kommer få det tufft att hitta ett sådant, inte omöjligt men det blir ingen lätt uppgift.

Jag vill även gratulera småkronorna till jvm-silvret. Finalmatchen va grym, eller iaf 3de perioden. Imho så är inte Kanada förtjänta av vinsten då Sverige va det bättre laget men Kanada är ändå Kanada och det bör man ha i tanke när man lägger fram ekvationen som leder till slutresultatet av en match mellan dessa nationer i ishockey!

Sen så vill jag även säga att jag hoppas verkligen det är folk på krogen ikväll för snart sticker jag dit!

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-06, 00:24   #3 (permalink)
Skilled Master

Skjavess avatar

Skjaves is on a distinguished roadSkjaves is on a distinguished roadSkjaves is on a distinguished roadSkjaves is on a distinguished road
Standard

Kollar på Rocky och Rocky 2 på tv6, kolla Rocky och dricka proteindrink måste ju vara optimalt. Men texten var ur synk på första filmen så det var lite jobbigt.

På tal om lotter så vann jag 50 kr på min Trisslott.
Skjaves är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-06, 01:12   #4 (permalink)
Skilled Master

Jockes avatar

Reg.datum: Oct 2007
Jocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the rough
Standard

Jag vann 25 x2 på min triss. sen vann jag 75 på en av dom 2 nya
Jocke är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-06, 03:14   #5 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Standard

Det va helt ok med folk @ krogen.. tyvärr inget flirtbart

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-06, 09:46   #6 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 36
BeatNec is a splendid one to behold
BeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to behold
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Inget flirtbart!?

Va du på nattvarden eller?!
BeatNec är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-06, 10:41   #7 (permalink)
Skilled Master

pclillens avatar

Ålder: 31
pclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till pclillen
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Va du ute o drack alkohol?! :O hihi
"I had a guy come into my store telling me that a gnc employee told him that Muscletech produced the best supplements because "That's what the pros use". I almost died from the laughter."

"To know what I know, to do what I do, you'd have to actually read, study, think, and practice." - TC

"Some of us are just plain better. What are you gonna do about it?" - TC
pclillen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-06, 11:09   #8 (permalink)
Senior Member

Mr.Bs avatar

Reg.datum: Nov 2007
Mr.B is on a distinguished roadMr.B is on a distinguished roadMr.B is on a distinguished roadMr.B is on a distinguished roadMr.B is on a distinguished road
Standard

Slutat snusa efter 20år bruk svårt var det inte häller

Mvh.
Mr.B är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-06, 11:38   #9 (permalink)
Skilled Master

pclillens avatar

Ålder: 31
pclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enoughpclillen will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till pclillen
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.B Visa inlägg

Mvh.
haha bara man ahr viljan och verkligen menar det såbör det ju gå? Du är ju ett exempel på det Min farsa, det är en annan femma.. han har nog slutat över 20 ggr, och börjat igen varje gång.. :P
"I had a guy come into my store telling me that a gnc employee told him that Muscletech produced the best supplements because "That's what the pros use". I almost died from the laughter."

"To know what I know, to do what I do, you'd have to actually read, study, think, and practice." - TC

"Some of us are just plain better. What are you gonna do about it?" - TC
pclillen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-06, 11:58   #10 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BeatNec Visa inlägg
Inget flirtbart!?

Va du på nattvarden eller?!
haha man kan trot.. det va dåligt med kvalitet enligt mig ute

Citat:
Ursprungligen postat av pclillen Visa inlägg
Va du ute o drack alkohol?! :O hihi
Hehe nej.. jag drack inte

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.B Visa inlägg

Mvh.
Grattis

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta