Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > Vadsomhelst-tråden
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-08-18, 23:48   #4561 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maod Visa inlägg
Vet inte om någon uppmärksammat det men vi har precis passerat 2000 medlemmar gubbar och flickor.

Är det ingen som vill snacka bilar ?

KVD Bilauktioner: Säljes begagnad Saab 9-3 2.8T V6 Aero SportSedan (250hk) -06
Jag har följt den här budgivningen lite grann eftersom jag är lite sugen på en Koeningsägg 9-3 hehe. Vad jag inte fattar är varför folk fortsätter bjuda långt över det priset som säljaren var beredd att släppa bilen för ( 120 000 var reservationspriset) Nu bjuder de 145000 och den lär lätt landa över 150 lakan gissar jag på. Sen tycker jag det är konstigt att vissa höjer med flera tusen i ett svep ( ibland 20-30 tusen har jag sett...)hmm
Svara med citat
Gammal 2009-08-19, 00:07   #4562 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

aliquis is a splendid one to behold
aliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to behold
Standard

Sidan segar just nu, chatten var borta såg jag, varför segar den? Backup?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-08-19, 01:44   #4563 (permalink)
Skilled Master

Jockes avatar

Reg.datum: Oct 2007
Jocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the roughJocke is a jewel in the rough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R2D2 Visa inlägg

Är det ingen som vill snacka bilar ?

KVD Bilauktioner: Säljes begagnad Saab 9-3 2.8T V6 Aero SportSedan (250hk) -06
Jag har följt den här budgivningen lite grann eftersom jag är lite sugen på en Koeningsägg 9-3 hehe. Vad jag inte fattar är varför folk fortsätter bjuda långt över det priset som säljaren var beredd att släppa bilen för ( 120 000 var reservationspriset) Nu bjuder de 145000 och den lär lätt landa över 150 lakan gissar jag på. Sen tycker jag det är konstigt att vissa höjer med flera tusen i ett svep ( ibland 20-30 tusen har jag sett...)hmm
Här är vi hälsosamma och PWar när vi ska någonstans

För övrigt så gör Saab jäkligt fula bilar, säkert bra o snabba men fula
Jocke är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-08-19, 03:32   #4564 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

aliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to behold
Standard

På tal om fula bilar önskar jag att man bara körde alla jävla konceptbilar direkt till produktion och inte "svenssonifierade" dem först ..
Svara med citat
Gammal 2009-08-19, 04:24   #4565 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

Standard

10 Ugliest Cars Ever Built - Oddee.com
10 Strangest Japanese Toys - Oddee.com
15 Worst Tan Disasters - Oddee.com
Trist om den senare är anorexia.
http://oddee.com/item_96766.aspx
http://oddee.com/item_96646.aspx
http://www.uphaa.com/blog/index.php/...und-the-world/
http://www.uphaa.com/blog/index.php/mysterious-places/
http://englishrussia.com/?p=2595
http://www.moillusions.com/2009/05/h...-illusion.html
http://www.oddee.com/item_96669.aspx

Senast redigerad av aliquis den 2009-08-19 klockan 04:51
aliquis är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-08-19, 04:48   #4566 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

Standard

clrly bug att den inte kollar sidornas title när man editerar ett inlägg men när man postar ett nytt.
Svara med citat
Gammal 2009-08-19, 04:51   #4567 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

Standard

uhm, damplag, fixa =P
Svara med citat
Gammal 2009-08-19, 06:19   #4569 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jocke Visa inlägg
Här är vi hälsosamma och PWar när vi ska någonstans

För övrigt så gör Saab jäkligt fula bilar, säkert bra o snabba men fula
Ja det är bra att powerwalka, det gör jag med när jag ska småhandla i affärn

Jag ser gärna att fler tycker att SAAB är fula, då har jag mindre konkurrens om jag bjuder på nån kärra

De tio fulaste var en rolig länk högst upp. Den andra bilen där AMC Pacer, en arbetskompis till min farsa köpte nåt liknande när jag var liten, är inte helt säker på att det var just en sån men den var j*vligt lik i alla fall. Jag kommer ihåg att han var jävligt stolt över bilen i alla fall haha.
Svara med citat
Gammal 2009-08-19, 08:21   #4570 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 36
BeatNec is a splendid one to behold
BeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to behold
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av aliquis Visa inlägg
Sidan segar just nu, chatten var borta såg jag, varför segar den? Backup?
Vi vet...
Vår leverantör bestämde sig för att flytta över bla alla konton till en ny server, under kvällen då vi har som mest trafik på sidan....
De ska tydligen få något som de kallar en "megaserver".
Där de bla ska gå från nuvarande 4gb(:eek) minne till 32gb.

Vi får hoppas att de gjort klart sitt arbete nu.
Men hela den här situationen blir nog inte långvarig i vilket fall...
BeatNec är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta