|
| MISC Allt mellan himmel och jord. |
 |
|
2009-05-31, 21:40
|
#4131 (permalink)
|
|
Forum Moderator
Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 29
|
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel C
Gäller det även grannar som envisas med att spela Roland Cedermark på hög volym?
|
Ptja, det är ju en form av ohälsa iofs men det går ju att göra nåt åt. Rök har ju en tendens att komma in även om man så skulle stänga in sig i ett vacuum
Du har två alt. överrösta eller överrösta
|
|
2009-05-31, 21:59
|
#4132 (permalink)
|
|
Optimal Body Citizen
Reg.datum: Nov 2007
|
Ja, tänk all jävla rök man har fått i sig på krogen och vid busshållplatser, det senare även efter förbudet tror jag. Man blir ju så sugen men man kan ju inte göra så mycket åt det ..
Krogen resonerar väl folk kring som random "discoteksmusik", typ om någon frågar om det måste vara så högt så blir väl svaret att man inte måste vara där.. Jamen det är ju ett jävla bra svar ... Oftast är ju ljudkvaliten totalt värdelös på de ljudnivåerna också, men det märker ju inte folk som är packade.
Hur som, nu var hon väl antagligen på sin balkong, men den är nedanför min och jag har dörren öppen, och jag tycker väl inte riktigt att jag skall behöva ha den stängd en sommar för att en granne till skabb röker nedanför. Förr har jag klurat på att slänga ner kompost på hennes balkong, idag klurade jag på att ura från min ..
Köksfläktar sprider ju eventuellt runt skiten och folk som röker utanför portdörren med den öppen drar ju in all skit i trapphuset med, och nu känner jag att idioten röker igen, fy fan säger jag bara.
Borde ju vara precis lika ok för mig att göra vad fan som helst, skall jag skölja av min gröna matta på balkongen kanske? Antar att de går in när det börjar regna.
|
|
|
2009-05-31, 22:01
|
#4133 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Hehe, har du testat det absolut enklaste, att prata med henne om saken?
|
|
2009-05-31, 22:06
|
#4134 (permalink)
|
|
Optimal Body Citizen
|
Några mg rök går upp, några kg gjutjärn går ner?
|
|
|
2009-05-31, 22:06
|
#4135 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Hehehe
|
|
2009-05-31, 22:07
|
#4136 (permalink)
|
|
Optimal Body Citizen
|
Jag vill väl inte snacka med henne, hänger inte med mina grannar, luktar apa dock, skriva en lapp kan jag göra men då blir den väl lagom charmig, risken är ju bara att grannen whinear tillbaka vid andra tillfällen. Förbjud rökning och alkohol.
|
|
|
2009-05-31, 22:08
|
#4137 (permalink)
|
|
Optimal Body Citizen
|
Citat:
Ursprungligen postat av doni
Hehehe
|
Ordet kettlebellsving fick en helt ny innebörd... Jag har 20 meter snöre ..
|
|
|
2009-06-03, 00:28
|
#4138 (permalink)
|
|
Optimal Body Citizen
|
Blir så jävla trött på alla tjejer.
Nej, jag är inte desperat som i att jag vill doppa i vem som helst, desperat som i att jag någon gång gärna hade haft någon? Ja, men är det så jävla fel?
00.19.16 (F) Nathalie: desperat, jo visst.
00.19.30 aliquis - soet kris: alla tjejer kallar mig desperat
00.19.43 aliquis - soet kris: ändå är det ju så att jag inte vill ha majoriteten av dem
00.19.53 aliquis - soet kris: däremot vill jag ha någon, vilket jag inte tycker är så konstigt om man har varit singel i snart 30 år?
00.20.28 aliquis - soet kris: fast det senare är ju uppenbarligen ett mycket större problem eftersom jag är kille, hade jag varit tjej hade jag inte varit desperat utan bara hållit på mig och bla bla i väntan på den rätte, även om jag kanske faktiskt ville finna honom
00.20.37 aliquis - soet kris: fast tjejer suger ju och är dumma i huvudet, det är ju ingen direkt nyhet
00.20.59 aliquis - soet kris: är väl vidrigare att stå på ett dansgolv och låta random grabbar ta på en helg efter helg
00.21.17 aliquis - soet kris: alla tjejer är horor
00.21.20 aliquis - soet kris: låter mycket bättre? ..
00.21.44 (F) Nathalie: vilken syn du har. om man ist vänder på det så är det väl vidrigt att helg efter helg stå å ta på någon annan?
00.21.46 aliquis - soet kris: jag försöker ju knappast dölja det faktum att jag vill ha något efter 30 år
00.21.51 aliquis - soet kris: vet inte vad som skulle vara så fel med det
00.21.51 aliquis - soet kris: ..
00.22.12 aliquis - soet kris: om du hade varit utan något förhållande hela livet tills dess så hade du kanske också velat ha något, din jävla idiot
00.22.24 aliquis - soet kris: adjö
|
|
|
2009-06-03, 01:44
|
#4139 (permalink)
|
|
Skilled Master
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Blir så jävla trött på alla tjejer.
Nej, jag är inte desperat som i att jag vill doppa i vem som helst, desperat som i att jag någon gång gärna hade haft någon? Ja, men är det så jävla fel?
00.19.16 (F) Nathalie: desperat, jo visst.
00.19.30 aliquis - soet kris: alla tjejer kallar mig desperat
00.19.43 aliquis - soet kris: ändå är det ju så att jag inte vill ha majoriteten av dem
00.19.53 aliquis - soet kris: däremot vill jag ha någon, vilket jag inte tycker är så konstigt om man har varit singel i snart 30 år?
00.20.28 aliquis - soet kris: fast det senare är ju uppenbarligen ett mycket större problem eftersom jag är kille, hade jag varit tjej hade jag inte varit desperat utan bara hållit på mig och bla bla i väntan på den rätte, även om jag kanske faktiskt ville finna honom
00.20.37 aliquis - soet kris: fast tjejer suger ju och är dumma i huvudet, det är ju ingen direkt nyhet
00.20.59 aliquis - soet kris: är väl vidrigare att stå på ett dansgolv och låta random grabbar ta på en helg efter helg
00.21.17 aliquis - soet kris: alla tjejer är horor
00.21.20 aliquis - soet kris: låter mycket bättre? ..
00.21.44 (F) Nathalie: vilken syn du har. om man ist vänder på det så är det väl vidrigt att helg efter helg stå å ta på någon annan?
00.21.46 aliquis - soet kris: jag försöker ju knappast dölja det faktum att jag vill ha något efter 30 år
00.21.51 aliquis - soet kris: vet inte vad som skulle vara så fel med det
00.21.51 aliquis - soet kris: ..
00.22.12 aliquis - soet kris: om du hade varit utan något förhållande hela livet tills dess så hade du kanske också velat ha något, din jävla idiot
00.22.24 aliquis - soet kris: adjö
|
hehe, varför lackar du på henne? Hon skrev väl inget dumt. Nathalie, hon lät ju het! Spelar du "hard to get"
|
|
|
2009-06-03, 05:46
|
#4140 (permalink)
|
|
Optimal Body Citizen
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke
hehe, varför lackar du på henne? Hon skrev väl inget dumt. Nathalie, hon lät ju het! Spelar du "hard to get" 
|
Het och het, du hade säkert haft kul med henne. Men hon kan dra
Jag vill ju inte ha vilket kadaver som helst så har svårt att se hur det gör mig desperat, däremot att man är öppen för att eventuellt någon gång införskaffa ett husdjur när man inte vet om alla brister och nackdelar med det hela är väl inte så konstigt .. Dumheten sitter väl kvar och tom Al behåller ju sitt rödhåriga monster. I vilket fall som helst tror jag att de också hade velat ha något om de hade varit ensamma i 30 år men nej då!"#ER
En annan sak som är orättvis är alla tjejer som enligt egen utsago har "lekt färdigt" och därför ser sig som lite finare och lite bättre, men som dissar en eftersom man inte har lekt något och därför med största sannolikhet kommer vilja göra det och därför ses som mindre seriös och med sämre potential, även om det nu är de själva som har knullat runt och inte omvänt
Så jävla orättvist, skrevspark på dem allihop!
|
|
|
 |
|
| Ämnesverktyg |
|
|
| Visningsalternativ |
Linjär visning
|
Regler för att posta