Ny för mig - tyckte den var söt! Glad du tyckte den var rolig
haha! Den va ny för mig också!
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard
Efter att ha läst om Eddie Vedders bravader på Kolozzeum med mat inkletad i matskedar utav dijonsenap så blev jag lite inspirerad själv och skulle prova när jag åt lunch idag. Så jag tog en rejäl tesked dijon och slängde på min mat. Sen fick jag skrapa bort så mycket jag kunde för att kunna äta maten.
Vid första tuggan domnade typ hela ansiktet bort, typ som när man råkat lukta ammoniak.
HAHA!
__________________ GSP: I think i pulled my groin... (looks anxious) Jackson: What? I don't care if you pulled your groin, hit him with it. Min Logg
Genomfört första marschpasset imorse. Blev samma runda som morgoncardion fast med kängorna och packning.
MVH
Gött, vad pratar vi för vikt på packningen?
"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"
Om ni orkar se deras WOD så blir man lite imponerad över prestationen
"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"