haha rätt många säger ju att han ser pigg och fräsch ut. De måste vara bra bakis och troligen höga. Han ser ju helt förstörd ut imho
Maybe
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Hon är ju inte snygg egentligen, det är ju bara "oh wow, en nörd som är tjej!"
Ja, jag älskar nördiga tjejer i såfall - de rockar, man har alltid massor att prata om! Som min vän i Canada, vi pratade om allt från filosofi, klättring, film, böcker, psykologi, alpinutförsåkning, snowboarding, musik - you name it!
Nördiga tjejer rockar - lägger mer tid på sitt intellekt än smink och dyra märkeskläder
"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"
Ja, jag älskar nördiga tjejer i såfall - de rockar, man har alltid massor att prata om! Som min vän i Canada, vi pratade om allt från filosofi, klättring, film, böcker, psykologi, alpinutförsåkning, snowboarding, musik - you name it!
Nördiga tjejer rockar - lägger mer tid på sitt intellekt än smink och dyra märkeskläder
För de e ju ett val som de måste göra ?hehe
__________________ GSP: I think i pulled my groin... (looks anxious) Jackson: What? I don't care if you pulled your groin, hit him with it. Min Logg
"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"
Ja, vetenskaplig, nördig och sexigt - eller....Optimal Body High Five anyone???
Det var reps till det ovan inlägget förövrigt, det avsnittet var superskoj!!