Optimal Body Forum

Optimal Body Forum (http://www.optimalbody.se/forum/)
-   MISC (http://www.optimalbody.se/forum/misc/)
-   -   Den stora energidryckstråden!! (http://www.optimalbody.se/forum/misc/6353-den-stora-energidryckstraden.html)

Henkan 2013-01-19 08:13

Den stora energidryckstråden!!

Energidryck är så mycket mer än socker och koffein, det är en livsstil!

Har vi några samlare här på forumet? Vilka är era favoriter? Let us talk energidrycks!!

Mina topp 3 just nu:
Monster Low-carb
Rockstar Xdurance
Monster Juice

Bubblare:
Rockstar Orginal
Dark Dog
Mountain Dew Energy

Ställen i Göteborg som har bra utbud:
Ica Focus (nära Liseberg).
4-gott (vid lilla bommen).

R2D2 2013-01-19 09:21

Måste erkänna att man är en riktig noob på det här området. Har bara testat redbull (vanlig + light) och nåt som heter Burn.

Piledahlaren 2013-01-19 09:29

Citat:

Ursprungligen postat av R2D2 (Inlägg 218068)
Måste erkänna att man är en riktig noob på det här området. Har bara testat redbull (vanlig + light) och nåt som heter Burn.

:confused: hehe

jag tycker Monster Juice är god, men även LIDLs egna smakar "ok" för pengen

Henkan 2013-01-19 10:39

Citat:

Ursprungligen postat av R2D2 (Inlägg 218068)

Oj, då har du missat nåt :D

Doktorn rekommendrar att du tar och köper ett par monster.
Citat:

Ursprungligen postat av Piledahlaren (Inlägg 218069)
:confused: hehe

jag tycker Monster Juice är god, men även LIDLs egna smakar "ok" för pengen

Har inte smakat Lidls :(

((( 2013-01-19 11:34

favoriter är svårt, finns så mycket gott/trevligt... men, jag gillar ju verkligen monsters utbud...

ska fundera ut nån slags all-time energidrycks-lista... :D

jag vet ju att jag verkligen gillade den NOS som tyvärr var sinnessjukt dyr å jag bara lyckats köpa en gång... så, lite svårt å säga om den verkligen var så åsåm som ja nu minns den som???

tomatn 2013-01-19 17:06

egentliga favoriten är monster grön men jag tycker monster blå smakar typ likadant och innehåller knappt några kcal så brukar ta den blåa :)

Henkan 2013-01-19 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av tomatn (Inlägg 218075)
egentliga favoriten är monster grön men jag tycker monster blå smakar typ likadant och innehåller knappt några kcal så brukar ta den blåa :)

Jo de är lika. Blå är inte lika söt, tycker jag. Det finns en Monster Zero som har noll kcal. Synd att den inte finns här.

Danny 2013-01-21 17:52

Jag ser mig själv som storkonsument gällande Energidryck, 2 om dagen då jag har fri tillgång till en av dem, nedan har vi den smaskiga listan:

1, Red Bull
2, Magic (den gamle rackaren)
3, V (Energy Drink)
4, White Tiger
5, Dominator (Vit)

Red Bull är ju alltid Red Bull då dem dominerar marknaden så blir det lite som att dem satt orginalsmaken även om min första energidryck faktiskt var en Magic.

Om det är någon av er som sitter inne på några Magic (Ej sockerfri eller cinnamon) så är jag mycket villig att byta 1 för 3 Dominator Vit/Svart, max ett flak. Jag, Ermhhm.. Jobbet står för frakten :)

Henkan 2013-01-22 06:51

Citat:

Ursprungligen postat av Danny (Inlägg 218110)
Jag ser mig själv som storkonsument gällande Energidryck, 2 om dagen då jag har fri tillgång till en av dem, nedan har vi den smaskiga listan:

1, Red Bull
2, Magic (den gamle rackaren)
3, V (Energy Drink)
4, White Tiger
5, Dominator (Vit)

Red Bull är ju alltid Red Bull då dem dominerar marknaden så blir det lite som att dem satt orginalsmaken även om min första energidryck faktiskt var en Magic.

Om det är någon av er som sitter inne på några Magic (Ej sockerfri eller cinnamon) så är jag mycket villig att byta 1 för 3 Dominator Vit/Svart, max ett flak. Jag, Ermhhm.. Jobbet står för frakten :)

Gratis energidryck! Vilken lyx!

Magic finns väl o köpa i de flesta butiker? Eller tänker jag på nån annan?

Danny 2013-01-22 08:47

Citat:

Ursprungligen postat av Henkan (Inlägg 218122)
Gratis energidryck! Vilken lyx!

Magic finns väl o köpa i de flesta butiker? Eller tänker jag på nån annan?

Nu har jag väl inte direkt letat men jag har faktiskt aldrig stött på någon återförsäljare av just Magic (Orginalet) sedan en lång tid tillbaka.

Nu är det dags för dagens första dryck :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright ©2012, OptimalBody