Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > FF2011 sämst?
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-12-04, 20:26   #1 (permalink)
CVN
Skilled Master

CVNs avatar

Reg.datum: Feb 2009
CVN is a splendid one to behold
CVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to behold
Standard FF2011 sämst?

Bara jag som tycker att mässan i princip var helt värdelös i år? Vill inte låta som en stor pessimist men var oerhört besviken.

Kom dit runt 1 tiden på lördagen och det första som slog mig var hur extremt mycket folk det var, man fick knuffas eller gå runt sakta för att ta sig någon stans. Sen hade jag gärna velat stanna och prata med några av de olika personerna i montrarna men alla var typ upptagna hela tiden. Såg bland annat Kristian i MM Sports montern men fick aldrig riktigt läge att prata med han... Såg inte Olle eller någon annan på forumet heller.

Sen alla dessa tjejer... Vad är meningen med att tjejerna ska gå runt i extremt tajta kort korta kjolar och bh på brösten? Handlar man mer om man är sexuellt frustrerad?

Drog iallafall iväg till Exhale gym efter 2 timmars tid på mässan och blev extremt positivt överraskad av grymt trevlig personal + dröm gymmet.

Hur var eran erfarenhet?
Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 10:00   #2 (permalink)
Optimal Body Addicted

Pepzs avatar

Reg.datum: Feb 2008
Ålder: 38
Pepz has much to be proud ofPepz has much to be proud of
Pepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud of
Standard

märkligt hur det kan skilja.

jag tycker exhale är ett av de sämre gymmen jag har varit på. på alla sätt och vis

träningsjournal

mmsports.se
Pepz är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 10:50   #3 (permalink)
Skilled Master

martenks avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ålder: 40
martenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nice
Skicka ett meddelande via ICQ till martenk
Standard

Jag var på mässan på lördagen, grymt mycket folk som sagt. Bra montrar tyckte jag jämfört med förra året, visst var det lite större? Angående de lättklädda tjejerna, så såg jag faktiskt inget problem med det, tyckte det var ett trevligt inslag... Tävlingarna var väl lite sämre i år än de var förra året tyckte jag nog.
Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 11:15   #4 (permalink)
CVN
Skilled Master

CVNs avatar

CVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to beholdCVN is a splendid one to behold
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pepz Visa inlägg
märkligt hur det kan skilja.

jag tycker exhale är ett av de sämre gymmen jag har varit på. på alla sätt och vis
Vad jag har förstått så tränar du på Sats? Har sett någon film med dig och Kristian när ni tränar på Sats Odenplan, inget fel med det gymmet i sig, bara det att folkmängden är extrem. Gillade även det på Exhale att dem har speciella mattor nedanför alla bänkarna, just så att man kan droppa vikterna, utan att dem tar skada.

Sen är det väll inte alla gym som har hantlar upp tlll 120 kg heller
Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 11:35   #5 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Sep 2010
Toni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura about
Standard

CVN: vart gymmar du i Stockholm?
Toni är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 11:53   #6 (permalink)
CVN
Skilled Master

CVNs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Toni Visa inlägg
CVN: vart gymmar du i Stockholm?
Tränar en bit utanför Stockholm, på ett privat ägt gym, vilket inte är kopplat till någon av de "större" kedjorna. Om du vill veta namn/adress är du välkommen att PM:a mig.
Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 14:12   #7 (permalink)
Senior Member

Gobers avatar

Reg.datum: Jan 2010
Gober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the rough
Standard

Undergroundz
Gober är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 23:53   #8 (permalink)
Optimal Body Addicted

Pepzs avatar

Reg.datum: Feb 2008
Ålder: 38
Pepz has much to be proud ofPepz has much to be proud of
Pepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CVN Visa inlägg
Vad jag har förstått så tränar du på Sats? Har sett någon film med dig och Kristian när ni tränar på Sats Odenplan, inget fel med det gymmet i sig, bara det att folkmängden är extrem. Gillade även det på Exhale att dem har speciella mattor nedanför alla bänkarna, just så att man kan droppa vikterna, utan att dem tar skada.

Sen är det väll inte alla gym som har hantlar upp tlll 120 kg heller
nope friskis faktiskt.
Det jag ogillade med exhale var mängden maskiner inte en ledig millimeter och att det var ett random hopplock. Böjracket var dålig, bänkpressen var ännu sämre och marklyftspodiet var ojämt.

Citat:
Tränar en bit utanför Stockholm, på ett privat ägt gym, vilket inte är kopplat till någon av de "större" kedjorna. Om du vill veta namn/adress är du välkommen att PM:a mig.
öster väster norr eller söder om stan?

träningsjournal

mmsports.se
Pepz är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 00:18   #9 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Sep 2010
Toni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura aboutToni has a spectacular aura about
Standard

Citat:
I see, har du provat World Class?
Toni är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 09:33   #10 (permalink)
CVN
Skilled Master

CVNs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pepz Visa inlägg
öster väster norr eller söder om stan?
Söder om söder Man kan säga att det ligger strax utanför Södertälje, kanske inte närmaste att åka till, men ack så bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Toni Visa inlägg
I see, har du provat World Class?
Yep, liksom Sats, snygga tjejer men oseriösa tränande (överlag).
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta