Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > Gym hemma
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-09-04, 10:55   #21 (permalink)
Skilled Master

martenks avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ålder: 40
martenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nice
Skicka ett meddelande via ICQ till martenk
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Undertaker Visa inlägg
Jag har powerrack, bänk, skivstång, ez-stång, 400+kg vikter (310kg nyköpta, drygt 100kg hemmagjorda), fasta hantlar 5-30kg begagnade, ställbara hantlar 5-45kg

Har fixat talja plus handtag själv för nästan inga pengar.
Byggt en t-bar rodd, restaurerat en vadpress för en liten peng...

Köpte ett frontsquat harness samt bencurl/spark och scottbräda som passar till bänken för ett tag sen.

Har totalt kostat mellan 27000-30000 nånting...

Här där jag bor kostar årskort till gymmen runt 6000, så på 5 år går det jämnt ut.

Sen om man vill sälja det så går det nog att få större delen av pengarna för det...
Ja, det underlättar nog en del om man är lite händig, vilket jag inte är Årskort på Sportlife i Göteborg kostar ca 750 kr för mig, inräknat 30% Volvo-rabatt och 2 tkr friskvårdsbidrag, så det är ju lite skillnad mot var det kostar där du bor...Ser jäkligt bra ut ditt gym för övrigt!
Svara med citat
Gammal 2011-09-04, 11:13   #22 (permalink)
Skilled Master

Undertakers avatar

Reg.datum: Feb 2009
Ålder: 37
Undertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the rough
Skicka ett meddelande via MSN till Undertaker
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martenk Visa inlägg
Ja, det underlättar nog en del om man är lite händig, vilket jag inte är Årskort på Sportlife i Göteborg kostar ca 750 kr för mig, inräknat 30% Volvo-rabatt och 2 tkr friskvårdsbidrag, så det är ju lite skillnad mot var det kostar där du bor...Ser jäkligt bra ut ditt gym för övrigt!
750 i året e fan ingenting....

Tack!

Nu börjar gymmet vara komplett...
Enda som fattas nu är gummimatta på golvet så jag kan kasta hantlarna som proffsen....

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyA Visa inlägg
Undertaker, ditt räknas inte som hemgym, det är ju ett helt gym hemma
My Countdown Counting down to: Diet starts in:
Undertaker är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 19:19   #23 (permalink)
Optimal Body Citizen

mawerics avatar

Reg.datum: Jan 2011
maweric has much to be proud of
maweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud of
Standard

Den stora fördelen med ett eget hemma gym är att man får låta hur som helst och hur högt som helst när man tar i. Stereon får även spela den musik och den volym man föredrar. Sen att frugan kan komma ner och peppa en gör ju att man tar de där extra kilona
maweric är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 10:07   #24 (permalink)
Skilled Master

Henkans avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 36
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Skicka ett meddelande via MSN till Henkan
Standard

Nån som vet vart man kan hitta en vettig chins-stång? Har googlat men hittar inget förutom dörr-trapetser.

Citat:
Ursprungligen postat av Optimal Body Chat
10/10/2011 20:01 <Piledahlaren> Daniel... Doni sa att du varit i findland och fått i rumpan.. vafan e det !?
Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg

MEH!!!! vad är de nu helt plötsligt för fel på ligga hemma å runka??? det gör ju jag???
Vi som hatar Chins

Min Journal- Vägen hem

Vi som ska skärpa oss!
Henkan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 11:30   #25 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 38
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Hittar du någon så säg till, jag letar också,kör med dörr trapets nu och det funkar bra men har snart slitit ut den..

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 14:15   #26 (permalink)
Skilled Master

Undertakers avatar

Undertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the roughUndertaker is a jewel in the rough
Standard

Wrange Leuanvetotanko kiinteä - Kuntoilu - Wrange web-shop kaikkea kuntoiluun

Profi Leuanvetoasema Osta edullisesti - Sport-Tiedje

Citat:

Senast redigerad av Undertaker den 2012-08-26 klockan 14:18
Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 15:33   #27 (permalink)
Skilled Master

Henkans avatar

Ålder: 36
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Skicka ett meddelande via MSN till Henkan
Standard

Woho! Hade du varit här så hade du fått en puss, men nu får du nöja dig med reps!(no homo )

Citat:
Ursprungligen postat av Optimal Body Chat
10/10/2011 20:01 <Piledahlaren> Daniel... Doni sa att du varit i findland och fått i rumpan.. vafan e det !?
Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg

MEH!!!! vad är de nu helt plötsligt för fel på ligga hemma å runka??? det gör ju jag???
Vi som hatar Chins

Min Journal- Vägen hem

Vi som ska skärpa oss!
Henkan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 19:21   #28 (permalink)
Senior Member

helosans avatar

Reg.datum: Dec 2007
Ålder: 42
helosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till helosan
Standard ?

Gym set inkl. träningsbänk & ställning | Göteborg

skall bestilles med z-stång å 127kg .12590:-
tycker det verkar vettigt eller är jag ute å seglar
helosan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 20:05   #29 (permalink)
Skilled Master

Undertakers avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av helosan Visa inlägg
Gym set inkl. träningsbänk & ställning | Göteborg

skall bestilles med z-stång å 127kg .12590:-
tycker det verkar vettigt eller är jag ute å seglar
Hade nog valt ett powerrack där man oxå kan dra upp sej istället!
Borde vara ungefär samma prisklass.
Tror mitt rack kostade runt 5000 och bänken 2500.

typ denna:

Power cage / GPR378 - Västsvenska träningsprodukter

Citat:

Senast redigerad av Undertaker den 2012-08-26 klockan 20:07
Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 07:08   #30 (permalink)
Optimal Body Addicted

Machineheads avatar

Ålder: 43
Machinehead is a splendid one to behold
Machinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to behold
Standard

Jag gick till den lokala bysmeden som gjorde en chinsstång till mig för jag tror det var 150:-

Edit:lite osäker på priset men helt klart inte mer än 300:-

Puss Henkan!!

levasockerfritt.se

Senast redigerad av Machinehead den 2012-08-27 klockan 07:12
Machinehead är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ