Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > Att köpa crosstrainer
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-10-01, 20:39   #11 (permalink)
Skilled Master

Dozors avatar

Reg.datum: Feb 2008
Ålder: 35
Dozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till Dozor
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Alla lär vara klumpiga
Jag tror det är ett pris du får räkna med, till och med mer om du vill vara säker på schysst skit

På gymet har vi Technogym, galet bra skit
Den jag köpte på Jula är jevligt smidig, väger inte mycket alls, lätt att flytta och tar inte mycket plats alls.
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Brutal FX (Sponsrad av Gymvaruhuset)
Novedex XT

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-10-01, 20:49   #12 (permalink)
Optimal Body Citizen

carrambas avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 39
carramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the rough
Skicka ett meddelande via MSN till carramba
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anton Visa inlägg
Jag har en del insyn i verksamheten, och jag kan säga att det finns mycket skit, både vad det gäller känsla och kvalité.

Av vårt eget märke får vi tillbaka många på garanti, och jag tror ändå det är väldigt många som köper dem och tränar en vecka, med andra ord, det är skit om man vet med sig att man kommer använda den... Såklart vet jag inte om andra företags produkter, men jag antar att det är samma kvalité. Massa funktioner och flashiga grejer, men vad hjälper det när det inte finns ngt motstånd?

Kolla blocket.se annars? Finns en del som fungerat som klädhängare ett tag

hum vår eget märke? vilket är den? :P
carramba är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Svara

Tags
crosstrainer, köpråd

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ